En aperitivogodquote:
Waarover maak je ruzie dan?quote:Op zondag 20 november 2016 16:53 schreef supersof het volgende:
Pfff elke keer weer ruzie in de auto met mijn vaderstom gedoe
Dat ik niet snap waar we heen moeten en mijn vader en moeder dan allebei wat anders zeggen en dan zijn we dus al het punt voorbij. En dan moet ik ergens keren, maar ik weet niet waar en dan gaat het helemaal mis, chaos in de auto.quote:
Lekker chaotisch. Snap dat je dat zat bent.quote:Op zondag 20 november 2016 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ik niet snap waar we heen moeten en mijn vader en moeder dan allebei wat anders zeggen en dan zijn we dus al het punt voorbij. En dan moet ik ergens keren, maar ik weet niet waar en dan gaat het helemaal mis, chaos in de auto.
Rijd liever alleen pfff
Ja, erg vervelend. Gelukkig gaat de rest wel gewoon goed.quote:Op zondag 20 november 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker chaotisch. Snap dat je dat zat bent.
Ik vind het vaak wel fijn dat Morrigan bij me in de auto zit. Die is goed met dat soort dingen.
fylax waarom hebben mods zo'n vinkjequote:
Gezellig.quote:Op zondag 20 november 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, erg vervelend. Gelukkig gaat de rest wel gewoon goed.
Hoe is je weekend met loka? Of is ze alweer weg
quote:Op zondag 20 november 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig.
Ze heeft zojuist pannenkoeken voor ons gebakken.
Kaas en spek.quote:
Nee, ben op bed gaan liggen met laptop en nu wil ik niet meer naar buiten om boodschappen te doenquote:Op zondag 20 november 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaas en spek.
Erg smakelijk.
Staat jouw eten ook al op?
Is wel kutweer om doorheen te fietsen.quote:Op zondag 20 november 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ben op bed gaan liggen met laptop en nu wil ik niet meer naar buiten om boodschappen te doen
Maar ik heb nog eten in de diepvries bedenk ik me net, dus komt goed. Denk andijviestampot of pasta
Hou je van andijviequote:Op zondag 20 november 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ben op bed gaan liggen met laptop en nu wil ik niet meer naar buiten om boodschappen te doen
Maar ik heb nog eten in de diepvries bedenk ik me net, dus komt goed. Denk andijviestampot of pasta
Hier is het niet zo erg meerquote:Op zondag 20 november 2016 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel kutweer om doorheen te fietsen.
Ben blij dat Loka wil koken, dan kan ik lekker op de bank liggen en op /soc/ posten.
Ja, is dat een probleem?quote:
staat mooiquote:Op zondag 20 november 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
fylax waarom hebben mods zo'n vinkje
Vind het een beetje over the topquote:
Goed, met jou ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |