St Petersburg moet ik ook echt nog een keer naar toe ja.quote:Op zondag 20 november 2016 16:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lijkt mij ook wel wat, moskou en sint petersburg
zou dan in een keer doen en van moskou naar petersburg vliegenquote:Op zondag 20 november 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
St Petersburg moet ik ook echt nog een keer naar toe ja.
Wel handiger ja met visum.quote:Op zondag 20 november 2016 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou dan in een keer doen en van moskou naar petersburg vliegen
Wij gaan Italie denk ik in zomer.quote:Op zondag 20 november 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
Denk volgend jaar eerst Portugal. Of Polen.
Juist in een land als Rusland zou ik dan met trein gaan. Zie je ook nog wat van het binnenlandquote:Op zondag 20 november 2016 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou dan in een keer doen en van moskou naar petersburg vliegen
Handigquote:Op zondag 20 november 2016 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Europeaan moet je elke keer een nieuw visum aanvragen namelijk
Lekker hoor. 1 van de meren?quote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij gaan Italie denk ik in zomer.
Ik steek liever een mes in mn oog denk ik dan de trein in oost-europa en zeker Rusland.quote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist in een land als Rusland zou ik dan met trein gaan. Zie je ook nog wat van het binnenland
quote:Op zondag 20 november 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik steek liever een mes in mn oog denk ik dan de trein in oost-europa en zeker Rusland.
Kan ook. Maar ging me meer om dat ik beide steden in één rit zou bezoeken dan het vervoerquote:Op zondag 20 november 2016 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist in een land als Rusland zou ik dan met trein gaan. Zie je ook nog wat van het binnenland
Weet niet.quote:
Heb als kind genoeg van die avontuurtjes in post-sovjet landen meegemaakt.quote:
Je zou nog Samos pakken.quote:Op zondag 20 november 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet.
Moeten nog kijken.
Zijn beetje klaar met dat lange vliegen voorlopig en weten ook niet of kan in zomer.
Dus denk Italië of Griekenland
Dat sowieso. Zou ook niet meer dan dat in Rusland hoeven zien denk ikquote:Op zondag 20 november 2016 16:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ging me meer om dat ik beide steden in één rit zou bezoeken dan het vervoer
maar kijken hoe de situatie dan legtquote:Op zondag 20 november 2016 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou nog Samos pakken.
Kan je ook doen hoor, dat is fijn eilandje
Weekje Siberië voor het verhaal misschienquote:Op zondag 20 november 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zou ook niet meer dan dat in Rusland hoeven zien denk ik
Ik zou in Italie dan gewoon ergens villatje afhuren en auto.quote:Op zondag 20 november 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Italie moet ik nog keer Florence van zien, en nog nooit in Napels geweest.
Dat is ook wel lekker ja. In Toscane ofzoquote:Op zondag 20 november 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou in Italie dan gewoon ergens villatje afhuren en auto.
heb nog zeer weinig van dat land gezien
Lekker kort vliegen ook.quote:Op zondag 20 november 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker ja. In Toscane ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |