Ik zou hem maar goed verzekeren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
... tenzij hplc mijn gitaar sloopt na al mijn fietsstamperijen uiteraard.
Ik heb wel een beetje last van mn keel jaquote:
Ja, dat is 'ie dus ook... of in ieder geval goedkoper wegens de 'finish'. Verder heb ik er allemaal geen verstand van, heb altijd heerlijk gebluesed op alles van Aria Pro's tot Epiphones. Maar een Gibson...quote:
Oh jmmrquote:
Ja.quote:
Dat gaat over als je iemand pijpt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje last van mn keel ja
Colombiaanse worsten gegeten? hahaquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje last van mn keel ja
Mmmquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Hij betast me altijd op vuige plekken en wil mijn piemel.
Over 10 tellen welquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk je nou VI of niet?
gibson is kut beter koop je telequote:Op vrijdag 18 november 2016 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is 'ie dus ook... of in ieder geval goedkoper wegens de 'finish'. Verder heb ik er allemaal geen verstand van, heb altijd heerlijk gebluesed op alles van Aria Pro's tot Epiphones. Maar een Gibson...
LOLquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:10 schreef Kurovski het volgende:
Fijne puzzel dit... Het Date object
Voorlopig geen Lego nodig.
Een table genereren is niet zo moeilijk. Ik wil weeknummers, een formule voor schrikkeljaar, dagen.
Apart is niet moeilijk, maar wil ook alle borders die in andere elementen zitten en dan integreren
Voorlopig zoet mee lijkt het.
Die gaan via de neus.quote:
Hij stelt zelfs trio's voor.quote:
Ja maar esthetisch is een Gibson ES veel mooier... die F-gaten man...quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef zeer het volgende:
[..]
gibson is kut beter koop je tele
srs een gibson hals kan daar niks mee gelakte troep
Dat is mooi, dat is het stukje wat Hans wel snapt.quote:
ik liever een C-gatquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar esthetisch is een Gibson ES veel mooier... die F-gaten man...
Ja is wel gemiddeld. Voor 1K kan ook als je mazzel hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed, een Gibson blijft dus 2k waard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |