zodat ik dat kon zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hzo vraag je het dan?
echt nog dommer dan de rest van die zandbakbewoners jij
Aardbei.quote:
ja dit sloeg dus zo nergens opquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat verwacht je met een mod die zegt dat ie 1 energy per dag drinkt en daarmee bedoelt soms 1 op een dag
haha nice. goeie missies ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja vooral mensen laten arresteren of auto's tegen mensen aan laten rijden
Dat mag niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
is 'beroepskankeraars' nog wel een geaccepteerde term of moet ik naar iets anders op zoek?
dat kun je vervangen door groepsnielzenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
is 'beroepskankeraars' nog wel een geaccepteerde term of moet ik naar iets anders op zoek?
Allochtonenkankeraars lijkt me hipper.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vond hem nog best goed hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
Slechtste TT reeks in KLB-SC, ik open niet voor niets de hele tijd dat Hallootjes
Ik mis de Beauty TTquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
Slechtste TT reeks in KLB-SC, ik open niet voor niets de hele tijd dat Hallootjes
Ik hoef niet persee alles te winnen hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook al duidelijk wie hem dit jaar weer wint.
Ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond hem nog best goed hoor.
Guus en Prez lagen nek aan nek vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook al duidelijk wie hem dit jaar weer wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |