abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166737010
TS woont op het platte land dichtbij een dorp.

Zoals jullie vast hebben meegekregen stond er een harde wind vannacht. Tenminste hier wel in het noorden. Nu is het zo dat ik deze zomer rolluiken heb aangeschaft omdat er een inbraakgolf in het dorp in de buurt was.

Volgens de site van het bedrijf waren er nog meer voordelen bij rolluiken, namelijk

quote:
Waarom rolluiken ?

Warmte- en koude-isolerend
Inbraak vertragend
Geluidsisolerend
Maximaal gebruikerscomfort
Inbraakwerend
Optimale privacy
Ideaal dacht ik maar er stond helaas niks aangegeven over wind. Toen ben ik nog even verder gaan kijken op een andere site en die was 'zeer' duidelijk

quote:
Bij harde wind laat u natuurlijk uw rolluiken niet half open staan.
Dus toen maar besloten om ze dicht te doen. Alhoewel ze misschien ook wel open bedoelden. Verkeerde keus bleek achteraf, want een harde rukwind heeft nu 1 van onze 4 rolluiken uit het kozijn geblazen. Blijkbaar is er toch wind onder gekomen en is het luik los gewrikt.

Nu moet het weer gerepareerd worden :{

Klacht: Bij de verzekering vragen of ze het willen vergoeden.
pi_166737025
Tijd om ROL weer open te gooien.
Ja doei.
pi_166737095
Op het platteland dichtbij een dorp? Hoe dan? Dan woon je toch in dat dorp? Of woon je dichtbij een stad?

En waarom zouden wij hebben meegekregen dat het kutweer bij jou was?
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 16:14:24 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_166737122
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op het platteland dichtbij een dorp? Hoe dan? Dan woon je toch in dat dorp? Of woon je dichtbij een stad?

En waarom zouden wij hebben meegekregen dat het kutweer bij jou was?
Ja woon in het dorp maar heb niet direct huizen om mijn huis heen dus de wind heeft vrij spel.

Toen ik gisteren op de windkaart keek zag ik dat het op wel meer plekken behoorlijk waaide.
pi_166737184
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:14 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Ja woon in het dorp maar heb niet direct huizen om mijn huis heen dus de wind heeft vrij spel.

Toen ik gisteren op de windkaart keek zag ik dat het op wel meer plekken behoorlijk waaide.
Lekker man, beetje afgelegen wonen met een dikke plak grond. Ben eigenlijk wel jaloers.

Al weet ik niet of ik daar net zo over denk als ik daar zou wonen. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')