Misschien heeft TS ze zelf niet geplaatst maar zaten ze al bij het huis toen het gekocht werd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef Geerd het volgende:
Daar zijn die dingen toch voor ? Bescherming van etc of waarom heb je ze dan laten plaatsen![]()
![]()
Dan nog ? Iedereen weet toch wel dat je die dingen niet plaatst omdat het er zo mooi uitzietquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Misschien heeft TS ze zelf niet geplaatst maar zaten ze al bij het huis toen het gekocht werd.
Het komt niet zomaar aan rollen iigquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:21 schreef Sigaartje het volgende:
Is dat iets nieuws of zo? Rolluiken?
Je kunt het toch ook plaatsen tegen diefstal? Tenminste de meeste winkels plaatsen die dingen tegen diefstal voor zover ik weet en niet tegen wind.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan nog ? Iedereen weet toch wel dat je die dingen niet plaatst omdat het er zo mooi uitziet
Dus wel tegen inbraak maar niet tegen een beetje wind ??quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:22 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook plaatsen tegen diefstal? Tenminste de meeste winkels plaatsen die dingen tegen diefstal voor zover ik weet en niet tegen wind.
Als iedereen al alles wist dan viel er weinig meer te vragen hè? Kun je overal wel een 'quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus wel tegen inbraak maar niet tegen een beetje wind ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar meneer als het gaat waaien he dan moet u ze niet dicht doen he !!
![]()
![]()
Kom op man, waar zijn die dingen anders voor dan. Beetje vragen als in ik heb net gepoept en er zitten 2 knoppen op mijn reservoir welke moet ik indrukken ???quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Als iedereen al alles wist dan viel er weinig meer te vragen hè? Kun je overal wel een '' smiley bijzetten maar dat zegt meer over jou dan over TS
Ja, genoeg gelachen. Prima vraag. Onder de streep normaal reageren!quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom op man, waar zijn die dingen anders voor dan. Beetje vragen als in ik heb net gepoept en er zitten 2 knoppen op mijn reservoir welke moet ik indrukken ???
Sow !!quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:29 schreef Leonos het volgende:
Het rolluik kan je gewoon dicht doen als het stormt.
Eerste hit op Google bij waar zijn rolluiken voor?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom op man, waar zijn die dingen anders voor dan. Beetje vragen als in ik heb net gepoept en er zitten 2 knoppen op mijn reservoir welke moet ik indrukken ???
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rolluikquote:Een rolluik is een verticaal bewegende afsluiting voor een raam, deur of andere opening in een gebouw of andere ruimte. Een rolluik kan voor of achter de af te sluiten opening zijn aangebracht en dient als zonnewering of ter voorkoming of voor bemoeilijking van inbraken. Eenzelfde functie hebben ook de gewone luiken; dit zijn doorgaans houten panelen - hangend aan scharnieren - die als een deur open en dicht kunnen.
Die dingen plaats je voornamelijk tegen inbraak/grof geweld. Maar bij een beetje wind mogen ze niet dicht?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Eerste hit op Google bij waar zijn rolluiken voor?
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rolluik
Zie daar niks over wind staan en verder in het artikel ook niet..
Gewoon een vraag waar toch ook normaal op gereageerd kan worden in plaats van de TS belachelijk te maken?
Het zit je best dwars, me dunkt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die dingen plaats je voornamelijk tegen inbraak/grof geweld. Maar bij een beetje wind mogen ze niet dicht?
Beetje als dakpannen verkopen die niet tegen regen kunnen toch?
Maare gewoon dicht doen !!
Vooral snachts met deze temps scheelt ook een zooi warmte.
Heb je wel eens een rolluik horizontaal in gekregen ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Het zit je best dwars, me dunkt.
Nee, maar hoorde dat je moeder de door haar gebruikte rolluiken verkoopt op de koopjeshoek op Facebook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je wel eens een rolluik horizontaal in gekregen ?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je wel eens een rolluik horizontaal in gekregen ?
Doe ff link dan !quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee, maar hoorde dat je moeder de door haar gebruikte rolluiken verkoopt op de koopjeshoek op Facebook.
Maar mag die ook dicht met harde wind ? Ohw wacht daar is het juist voor bedoeld om de warmte binnen te houdenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:26 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]Jazeker. Wij hebben een horizontaal 'rolluik' over het zwembad.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Dat zou je inderdaad denken, en zo dacht ik ook! Maar met de wind van vannacht liep dat helaas toch even anders af zoals ik hier heb geschreven. KLB / Stormschade aan rolluikenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar mag die ook dicht met harde wind ? Ohw wacht daar is het juist voor bedoeld om de warmte binnen te houden
Zou ik toch eens nagaan wie ze geplaatst heeft ooit, vroeger had met al windluiken etc voor de ramen en de staldeuren om de koeien etc te beschermen tegen de ergste kouquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:01 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken, en zo dacht ik ook! Maar met de wind van vannacht liep dat helaas toch even anders af zoals ik hier heb geschreven. KLB / Stormschade aan rolluiken
Hoe dat zit met een horizontaal luik kan ik niet zeggen want die hadden niet uitgerold omdat er geen water meer in zit.
In mijn huissie (1900) ziiten zelfs nog de haken om de luiken er in te hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |