Wel als dat gevraag keer op keer op keer blijft gebeuren, terwijl ik keer op keer op keer blijf zeggen dat ik die vragen nooit of te nimmer ga beantwoorden en hij dus kan stoppen met die vragen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar dat is dan geen stalken vind ik, dat is gewoon iemand die irritant aan het doen is. Je wil vrienden zijn met hem, hij gaat over jouw grenzen heen door vragen te stellen over je vriendin. Dat is vervelend en misschien ook eng omdat het over je vriendin gaat, maar niet stalken.
Keep_Walking.. waarom nou weer een topic waarin je begint te reflecteren over jezelf en wat je in het verleden hebt meegemaakt in je vorige relatie. Ben je nu proberen goed te praten hoe je er op dit moment mee omgaat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af van de omstandigheden, vind ik. Bijvoorbeeld ik heb een ex waar het op een nare manier uitging. Ik heb een aantal keer daarna geprobeerd om via berichten in contact te komen en het uit te praten. Heel dom van me, maar ik zie dat niet als stalken. Andersom heb ik ook gehad dat een meisje verliefd op me was en via e-mails en berichten in contact probeerde te komen met me terwijl ik dat niet wou. Ik zie haar ook niet als stalken, alleen als irritant en iemand die liefdesverdriet heeft.
Verveling. En is wel iets waar ik mee heb gezeten. Voel me schuldig en schaam me ervoor dat ik contact hebt blijven zoeken na al die tijd. Nu kan het me niks meer boeien.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Keep_Walking.. waarom nou weer een topic waarin je begint te reflecteren over jezelf en wat je in het verleden hebt meegemaakt in je vorige relatie. Ben je nu proberen goed te praten hoe je er op dit moment mee omgaat?
En je probeert nu dus bevestiging te krijgen dat hetgeen wat jij hebt gedaan geen stalking is. Leg je er bij neer en ga door naar de volgende.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Verveling. En is wel iets waar ik mee heb gezeten. Voel me schuldig en schaam me ervoor dat ik contact hebt blijven zoeken na al die tijd. Nu kan het me niks meer boeien.
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En je probeert nu dus bevestiging te krijgen dat hetgeen wat jij hebt gedaan geen stalking is. Leg je er bij neer en ga door naar de volgende.
Je hebt je er nog niet bij neergelegd want anders had je dit topic niet over dit onderwerp geopend. Je zit er blijkbaar nog mee en vraagt je nu af of je manier van handelen schadelijk kan zijn geweest ja of nee.quote:
Ja, zoiets. Ik schaam me er natuurlijk voor en voel me heel schuldig erover. Maar ja, ik kan er niks meer aan doen. Ik wil haar ook niet meer spreken of zien. Voor mij is het nu ook klaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je hebt je er nog niet bij neergelegd want anders had je dit topic niet over dit onderwerp geopend. Je zit er blijkbaar nog mee en vraagt je nu af of je manier van handelen schadelijk kan zijn geweest ja of nee.
Ja, dat is wel vervelend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wel als dat gevraag keer op keer op keer blijft gebeuren, terwijl ik keer op keer op keer blijf zeggen dat ik die vragen nooit of te nimmer ga beantwoorden en hij dus kan stoppen met die vragen.
Én mijn vriendin vindt het irritant dat hij dat via mij doet. (Zij heeft hem - logisch - geblockt.)
Je opent een topic, mensen vertellen je wat stalken is, jij komt met: maar ik zie dat niet als stalken hoor!!!quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Ik schaam me er natuurlijk voor en voel me heel schuldig erover. Maar ja, ik kan er niks meer aan doen. Ik wil haar ook niet meer spreken of zien. Voor mij is het nu ook klaar.
Het heet discussie. Ik ben inmiddels wel overtuigd hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je opent een topic, mensen vertellen je wat stalken is, jij komt met: maar ik zie dat niet als stalken hoor!!!
Waarom the fuck open je dan een topic.
Discussie? Hoe is dit een discussie? Jij zegt alleen maar hele tijd: nee is niet zo hoor, is geen stalken in mijn ogen, stalken is anders.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het heet discussie. Ik ben inmiddels wel overtuigd hoor.
Het was gewoon een redelijke discussie. Alleen zat ik aan de verliezende kant.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Discussie? Hoe is dit een discussie? Jij zegt alleen maar hele tijd: nee is niet zo hoor, is geen stalken in mijn ogen, stalken is anders.
Het is geen welles niettes discussie topic
Dat is ook mijn beeld van stalken. Maar kennelijk heb ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:46 schreef LittleLady het volgende:
Ik zie stalken als iemand nauwlettend in de gaten houden, alles over diegene te weten willen komen, overmatig berichten sturen ( 140 berichten per dag ) constant bellen ( 16 tot 24 keer er dag) langs rijden, volgen als je van huis gaat enz enz enz.
Niet willen luisteren wat het slachtoffer te zeggen heeft ( slachtoffer; ik wil niets van je! stalker; Zie je wel, je bent wel gek op mij!) tot zelfs dreigementen en intimidatie.
Gelukkig ik stuur er altijd 139.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:46 schreef LittleLady het volgende:
Ik zie stalken als iemand nauwlettend in de gaten houden, alles over diegene te weten willen komen, overmatig berichten sturen ( 140 berichten per dag ) constant bellen ( 16 tot 24 keer er dag) langs rijden, volgen als je van huis gaat enz enz enz.
Niet willen luisteren wat het slachtoffer te zeggen heeft ( slachtoffer; ik wil niets van je! stalker; Zie je wel, je bent wel gek op mij!) tot zelfs dreigementen en intimidatie.
Het is helemaal geen discussie, je wilt je bevestiging van jouw handelen in het verleden. Daar zit je mee. En omdat mensen vervolgens zeggen wat past in de manier waarop jij het beleeft en dus nog binnen de grenzen en kaders past van het toelaatbare, zeg je dat je het daar maar mee eens bent.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het was gewoon een redelijke discussie. Alleen zat ik aan de verliezende kant.
Oke.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is helemaal geen discussie, je wilt je bevestiging van jouw handelen in het verleden. Daar zit je mee. En omdat mensen vervolgens zeggen wat past in de manier waarop jij het beleeft en dus nog binnen de grenzen en kaders past van het toelaatbare, zeg je dat je het daar maar mee eens bent.
Het is wat stalkerig geweest, maar niet in de mate dat je ex zich bedreigt heeft gevoeld. Ook niet in een mate dat je problemen met de politie had kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Verveling. En is wel iets waar ik mee heb gezeten. Voel me schuldig en schaam me ervoor dat ik contact hebt blijven zoeken na al die tijd. Nu kan het me niks meer boeien.
Dat is een extreem voorbeeld van stalken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:46 schreef LittleLady het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |