quote:Harry,
D. zegt dat ze hoopt dat die boeken ( ? ) nog wat opbrengen op de veiling.
Thanx !
>Ga even boodschappen.
quote:Ik vermoed dat het hier juist gaat om de boeken die ze zelf hebben voorgelezen tijdens de recordpoging. Deze zouden tenslotte geveild worden waar de opbrengst naar een goed doel gaat.
Op 15 november 2000 15:43 schreef Harry het volgende:
Vast Gert.
Kon geen boek bekijken of de titel ervan lezen.
quote:Ja inderdaad was mij gisteren ook al opgevallen
Op 15 november 2000 15:59 schreef Harry het volgende:
't Valt me op dat Ruud er niet meer is in de reclames.
Alleen de kippetjes nog.
Vergeet niet, zo'n spel in het beeld levert geld op. De naam voor deze manier is In Program Branding, en heel normaal.
Aan de andere kant denk ik, dat het ook een smoes kan zijn om ze geen spel te geven.
Zie hier :
15-11-2000 || 14:15 uur
Signeersessie bewoners
De bewoners krijgen opnieuw de boeken die zijn gebruikt voor een oude weekopdracht. Voor deze opdracht moesten zij het record voorlezen verbreken. Hiermee kwam de groep in het Guinness Book of Records.
Rond een uur of twee worden de bewoners met zijn allen de dagboekkamer ingeroepen. Hier krijgen zij de boeken overhandigd. Elke bewoner moet namelijk alle boeken signeren. Eigenlijk weet Georgie niet goed wat hij er bij moet zetten. "'Veel plezier ermee' zet ik neer", oppert Georgie. En daarna: "Ik denk niet dat ik belangrijk genoeg ben om hele teksten in het boek te schrijven. Mensen kopen niet het boek om te lezen wat ik heb geschreven."
'Voor alle snatsers in heel Nederland'. Georgie wordt steeds creatiever in het bedenken van teksten voor in het boek. Ferdi lacht er hartelijk om. Als het de beurt aan Koos is, leeft hij zich helemaal uit. Na een lange tijd kan hij eindelijk weer eens schrijven en dat doet hem zichtbaar goed.
R.v.Z.
Van de BB-site
quote:Nieuwe Guinness Book of Records lag al in de winkel voor deze opdracht dus dat kan niet
Op 15 november 2000 15:40 schreef Gert het volgende:
Harry,
ik kan het niet zien (zit achter firewall), maar het zullen ongetwijfeld nieuw gedrukte Guiness Books of Records zijn, compleet met vermelding van het voorlees-record.
Zag dat je me net voor was Harry
[Dit bericht is gewijzigd door Cartman1 op 15-11-2000 17:54]
Kan me in de verte iets herinneren dat deze vorm van communicatie verboden is.
En zo niet: nieuwe regel!!
Want dit is vreselijk irritant
quote:Je word op je wenkbrauwen bediend. Zie streamverslagen
Iemand die shotjes kan/wil maken?
Ik dacht dat ik in een verkeerd topic zat...
Wat een verslag !
Maareh, ik heb het streamen wel weer gezien voor vanavond.
quote:Ja Harry, het leek mij wel belangrijk en/of interessant vandaar, maar men wat moest ik snel; typen.
Op 15 november 2000 20:53 schreef Harry het volgende:
Itsme,Ik dacht dat ik in een verkeerd topic zat...
Wat een verslag !
Heb niet zulke mooie streams als Sanne & Cynix. Hoe doen jullie dat?
Alvast bedankt.
'k stop ff.
* (off topic mode) hoor net dat Koen zo een harde klap gaat krijgen van Nancy op tv (/off topic mode)
....
Ben er alweer, viel toch mee (of tegen)
erger me liever aan BB dan aan de Bus.
Je hebt gelijk Qt, Hieke is naar bed, Dees niet! Moet het streams kijken nog oefenen denk ik, of het ligt aan dat ik me niet zo kan concentreren.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 15-11-2000 23:48]
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 15-11-2000 23:36]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |