Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard wel het één en ander ja... hopelijk gaan ze de boel in de loop der dagen nog optimaliseren, kan me niet voorstellen dat ze het zo laten.
Ah, daar was ik niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.
Heb je misschien dinsdag de nieuwste Nvidia driver geinstalleerd? Die is namelijk compleet ruk en haalt de performance van alle games naar beneden
ik had een specifieke situatie wat mijn pc niet leuk vond, heb een amd kaart, geen nvidiaquote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.
Heb je misschien dinsdag de nieuwste Nvidia driver geinstalleerd? Die is namelijk compleet ruk en haalt de performance van alle games naar beneden
*tikt aan*quote:Op donderdag 17 november 2016 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had een specifieke situatie wat mijn pc niet leuk vond, heb een amd kaart, geen nvidia
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef lord_bono het volgende:
Wat zie ik nuRCT:W heeft de prijs verlaagd op Steam
ook andere webshops hebben de prijs aangepast (van ¤45,- naar ¤30 - ¤37)
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Ik hoop dat Atari meer pijn gaat voelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef lord_bono het volgende:
Wat zie ik nuRCT:W heeft de prijs verlaagd op Steam
ook andere webshops hebben de prijs aangepast (van ¤45,- naar ¤30 - ¤37)
Wowquote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Dat is niet "je kan nat worden", maar "je zal nat worden".quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Ja een poncho heeft niet echt zin denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet "je kan nat worden", maar "je zal nat worden".
Nee, denk ik ook niet. Gewoon in je zwembroek/badpak.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja een poncho heeft niet echt zin denk ik.
de items zijn gebaseerd op een 4x4 grid als ik mij niet vergis, je kan wel een 2x2 grid instellen waardoor je iets meer speling krijgtquote:Op donderdag 17 november 2016 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het mogelijk om muurtjes en dergelijke te verkorten of zijn ze altijd per definitie 1 rasterdinges lang?
modden kan , wat ik begrepen heb, nog niet maar zou op ten duur wel komen..quote:Op donderdag 17 november 2016 23:58 schreef 0108daniel het volgende:
Oei ik ben net thuis van m'n werk en natuurlijk gelijk gespeeld.
Wat mij opvalt is dat er vrij weinig is bijgekomen.
Ook vallen de attracties erg tegen, volgens mij is er bij de flatrides niets bijgekomen.
Ik moet nog een deel van de livestream terugkijken of ze het over custom scenery hebben zodat het mogelijk is om zelf objecten te maken of dat er 'mods' verschijnen.
Niks ten nadelen van het spel want het is erg leuk, alleen had nu het spel dus uitgekomen is er wel wat meer van verwacht
Daar zit dus ook de limiet van het spel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
modden kan , wat ik begrepen heb, nog niet maar zou op ten duur wel komen..
entja te weinig scenery items.. als ik zie dat er met het huidige spul complete nieuwe thema's uit de grond worden gestampt...
imho kan je er nu nog helemaal niets van zeggen:quote:Op vrijdag 18 november 2016 02:09 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Daar zit dus ook de limiet van het spel.
Het is leuk dat met de bestaande objecten iets kan maken en kan delen, maar dit gaat denk ik na een tijdje vervelen omdat je uiteindelijk toch veel dezelfde objecten terug blijft zien komen.
Er missen namelijk nog behoorlijk veel objecten die anders door de community gemaakt had kunnen worden.
Het zijn mede de makers van RCT3 en daar was custom scenery al wel mogelijk.
Ik snap dat het nu complexer in elkaar zit, maar met de techniek van tegenwoordig en de software zou dit toch wel mogelijk moeten zijn.
Maar we wachten af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |