Nou ja.. het maakt maar weer eens duidelijk dat de elite onze politiek volledig in handen heeft en dat deze lui uit zijn op de destructie van de VS en Europa om deze om te werpen naar communistische super staten.quote:
Waarom heeft deze elite het zo ver laten komen?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:03 schreef Triarius het volgende:
[..]
Nou ja.. het maakt maar weer eens duidelijk dat de elite onze politiek volledig in handen heeft en dat deze lui uit zijn op de destructie van de VS en Europa om deze om te werpen naar communistische super staten.
Alles wat ook maar het minste of geringste pro-white is in het Westen wordt meteen de kop in gedrukt middels de media en georganiseerde rellen, terwijl ze de grenzen wagenwijd hebben opengezet voor mensen vanuit alle uithoeken van de wereld om met de miljoenen binnen te komen stromen
Wat vind jij ervan?
Vanaf daar wist ik dat het allemaal leugentjes en propaganda waren. Jammer dat dit zo nagepraat wordt, maar de red scare zit er blijkbaar nog goed in onder de eenvoudige mens.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Triarius het volgende:
What we’re witnessing is a well-planned out, heavily funded Anti-American plot to cause chaos by Communist
Hoe verklaar je dan dat de pro piet demo van de NVU door mocht gaan maar dat de anti pieters zijn wggestuurd en opgepakt?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:03 schreef Triarius het volgende:
[..]
Nou ja.. het maakt maar weer eens duidelijk dat de elite onze politiek volledig in handen heeft en dat deze lui uit zijn op de destructie van de VS en Europa om deze om te werpen naar communistische super staten.
Alles wat ook maar het minste of geringste pro-white is in het Westen wordt meteen de kop in gedrukt middels de media en georganiseerde rellen, terwijl ze de grenzen wagenwijd hebben opengezet voor mensen vanuit alle uithoeken van de wereld om met de miljoenen binnen te komen stromen
Wat vind jij ervan?
Wellicht omdat zij wel op de daarvoor bestemde plaats protesteerden en de anti-pieten liever richting de optocht gingen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat de pro piet demo van de NVU door mocht gaan maar dat de anti pieters zijn wggestuurd en opgepakt?
Overigens geheel terecht en off-topic. Zwarte Piet = Zwarte Piet
het lijkt er wel op, via zijn stichtingen worden mensen aangetrokken.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Triarius het volgende:
What we’re witnessing is a well-planned out, heavily funded Anti-American plot to cause chaos by Communist George Soros, race baiter Al Sharpton, and left-wing anti-democracy nutjob Michael Moore.
CNN, MSNBC, and other North Korea-style government-run, propaganda media are reporting on these “protests” like they’re some “All American Grassroots” movement that popped up out of the hearts and minds of concerned citizens.
Pure crap.
It’s an anti-Amerian organized effort – and at least Some have the integrity to report on it.
Learn more:
https://www.rt.com/usa/366579-soros-orgs-driving-trump-protests/
https://nworeport.me/2016(...)l-funding-of-terror/
https://twitter.com/itsmikebivins/status/798197838588981248
The recent release by DCLeaks of hacked emails from billionaire financier George Soros' Open Society Foundations (OSF) paints a picture of a man with little regard for the sovereignty of nations, and a man who actively promotes open borders as a means to manipulate political scenes the world over, like a kid playing a game of Risk. With Europe struggling with the migration crisis, Soros' foundations have sensed opportunities to “shape conversations about rethinking migration governance.” Soros himself wants to make it easier to admit migrants into Europe. In fact, he has encouraged the EU to admit at least 300,000 migrants annually and called for allocating at least 30 billion euros a year to the asylum plan. And now he is caught again, funding the chaos taking place within the United States.
twitter:JackPosobiec twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 17:25:51Not even in office yet and already creating jobs #TrumpRiot https://t.co/gvglnc7V9m reageer retweet
Om het even in perspectief te zetten;quote:Op vrijdag 18 november 2016 02:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Dezelfde werkwijze als tijdens de voorverkiezing om mensen aan te trekken nadat mensen massaal wegliepen uit protest omdat Bernie nooit echt een kans maakte.
Hier in Nederland is trouwens ook een oproep gedaan via Soros, moveon.org is ook van hem.
soros moet opgepakt worden vind ik. hij steunt terroristische groepen dat is een feitquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Om het even in perspectief te zetten;
De open society foundation heeft een budget van 930 miljoen en is actief in bijna alle landen van de wereld.
Zeggen dat Soros iets doet is ongeveer hetzelfde als de baas van Ford de schuld geven dat er een boutje in je Fiesta niet goed aangedraaid is.
Soros is bovendien "behoorlijk" anti-communistisch
Dat (alt) rechtse mensen Soros vreselijk vinden is natuurlijk wel logisch, zijn stichting strijd voor bijna alles wat een vroom christelijk rechtsmens niet kan verdragen.
Hij is ook al een dagje ouder en haalde Hilary en Trump door elkaar, kan de beste gebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:05 schreef Szikha2 het volgende:
Zei soros niet dat Trump ahter ISIS zat?
Mafkees
Welke groepen zijn dat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:04 schreef Szikha2 het volgende:
soros moet opgepakt worden vind ik. hij steunt terroristische groepen dat is een feit
Als we iedereen met een rotkop, kritiek op Israel of een afwijkend wereldbeeld gaan arresteren dan... Wordt het BNWquote:Hij heeft een rot kop. Is anti israel en een nazi
quote:Oh en ik ben geen extreem rechts en ook geen christen
Hij Zei: Donald Trump is doing the work of ISIS.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:05 schreef Szikha2 het volgende:
Zei soros niet dat Trump ahter ISIS zat?
Mafkees
quote:Ideas like closing U.S. borders to Muslims, Soros said, might "convince the Muslim community that there is no alternative but terrorism." He also said ISIS's "days are numbered" as both the Iraqi and Syrian governments win back territory the terrorist group gained.
Wel ironisch dat hij deels president is geworden door hetzelfde effectquote:Op vrijdag 18 november 2016 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij Zei: Donald Trump is doing the work of ISIS.
Dat is iets heel anders. Door velen geïnterpreteerd zoals jij het doet, maar zeker niet waar.
Overigens staat Soros zeker niet alleen in die uitspraak of denkwijze, waarmee bedoelt wordt dat de polarisatie die Trump veroorzaakt organisaties als ISIS in de hand werken. Wanneer een (toekomstig) president roept dat alle Moslims terroristen zijn, wordt dat (voor een deel) een self-fulfilling prophecy.
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Welke groepen zijn dat?
[..]
Als we iedereen met een rotkop, kritiek op Israel of een afwijkend wereldbeeld gaan arresteren dan... Wordt het BNWen stil op straat.
Waarom is hij een 'nazi'?
[..]
Verdedig je deze man nu?quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij Zei: Donald Trump is doing the work of ISIS.
Dat is iets heel anders. Door velen geïnterpreteerd zoals jij het doet, maar zeker niet waar.
Overigens staat Soros zeker niet alleen in die uitspraak of denkwijze, waarmee bedoelt wordt dat de polarisatie die Trump veroorzaakt organisaties als ISIS in de hand werken. Wanneer een (toekomstig) president roept dat alle Moslims terroristen zijn, wordt dat (voor een deel) een self-fulfilling prophecy.
[..]
Dat niet alleen ze huren ook mensen in met een psychische stoornis .quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:34 schreef jogy het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert is mensen betalen om tegen Trump te demonstreren (of wie dan ook overigens) natuurlijk extreem laakbaar. Dat trekt mensen aan die geen interesse hebben in politiek of niet echt tegen trump zijn aan voor het geld. En maakt wat mij betreft de hele demonstratie loos van enige betekenis. Of je demonstreert of je demonstreert niet vanuit je overtuigingen en niet omdat er een uurbedrag tegenover staat die een paar keer minimum loon is inclusief onkostenvergoeding.
Als het in het Midden oosten of Rusland gebeurd zouden er poppetjes heel hard aan het dansen zijn.
Smerige streken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat niet alleen ze huren ook mensen in met een psychische stoornis .
Dit was dus hun werk
Ik vind het een grote teringzooi worden.quote:
Ik verdedig niemand, maar ik hou er ook niet van om iemand zomaar even door het slijk te trekken.quote:
Zoals ik al zei; 'hij' is wat anders dan de Open Society Foundation. De donaties van OSF richting BLM zijn er niet direct. Wel zijn er andere organisaties die geld krijgen van het OSF, die ook weer betrokken zijn bij BLM, maar is dat zo spannend.quote:Hij heeft miljoenen in oa BLM groep gepomt vanaf 2011. En ondersteunt andere onrust in Amerika.
Dat zei ik. De OSF is in bijna alle landen van de wereld actief. Weet je wat hun doelstellingen zijn? (Dit is een kleine bloemlezing; de rest is prima te vinden via google.quote:En ook ver buiten het Westen ( https://www.opensocietyfo(...)oundation-kazakhstan )
De monsters!quote:The Open Society Foundations work to build vibrant and tolerant societies whose governments are accountable and open to the participation of all people.
Arresteer ze!quote:We believe in fundamental human rights, dignity, and the rule of law.
Mijn god! Iemand! Stop ze!quote:We believe in a society where all people are free to participate fully in civic, economic, and cultural life.
NOOOooooooo!quote:We believe in addressing inequalities that cut across multiple lines, including race, class, gender, sexual orientation, and citizenship.
Dan had ik 'kritiek op Israël' en 'Anti-Israël' even door elkaar gehaald, maar dan kun jij vast aangeven hoe en waarom Soros 'anti-Israel' is.quote:Hij heeft geen kritiek op Israel, daar had ik het helemaal niet over.
Als Joods onderduiker van 13 - 14 jaar oud in Hongarije. Natuurlijk! Hij was een top Nazi!quote:Hij is een nazi omdat hij gewoon een nazi is geweest in derde rijk ( en het zelfs benoemd als beste tijd van leven)
Ik doe ook wel eens belachelijke uitspraken. Dat maakt me geen nazi, financier van terroristische organisaties of wat dan ook...quote:Zijn uitspraken zijn ronduit belachelijk te noemen. En helaas denkt de halve Westerse wereld zo ja
http://soros.dcleaks.com/
Dan heb je vast een quote, een interview of een boek waarin hij zegt: Ik Soros was een nazi en dat was de beste tijd van mijn leven!quote:
Hij heet wel Soros. Zijn naam is namelijk officieel aangepast. Maar belangrijker is misschien wel, wat wil je hiermee zeggen?quote:hij heet niet eens Soros en is de familie rijk geworden door geld en eigendommen van vermoorde Joden in te pikken
De basis van george zijn vermogen is van vermoorde Joden dus.
Omdat je geen interesse hebt in Israël en omdat hij kritiek hebt op het politiek Zionisme en de huidige gang van zaken binnen Israël en ook nog eens een goed argument kan voeren over waarom Israël zelf debet is aan het terugkomende antisemitisme is hij... slecht? Een nazi?quote:George had nooit nooit intresse in Israel en beschouwd zionisme en de Joodse staat als terrorisch en ziet de Joodse staat hetzelfde als hizbollah of hamas.
Jammer.quote:verder ga ik niet in disussie met je.
-edit-heb daar geen zin in
Sterk staaltje selectief quoten weer.quote:het is een nazi was een nazi en zal altijd een nazi blijven en het spijt hem ook niet want het was the best time of his life
http://www.americanthinke(...)s_the_guiltless.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |