abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166716648
What we’re witnessing is a well-planned out, heavily funded Anti-American plot to cause chaos by Communist George Soros, race baiter Al Sharpton, and left-wing anti-democracy nutjob Michael Moore.

CNN, MSNBC, and other North Korea-style government-run, propaganda media are reporting on these “protests” like they’re some “All American Grassroots” movement that popped up out of the hearts and minds of concerned citizens.

Pure crap.

It’s an anti-Amerian organized effort – and at least Some have the integrity to report on it.

Learn more:

https://www.rt.com/usa/366579-soros-orgs-driving-trump-protests/

https://nworeport.me/2016(...)l-funding-of-terror/

https://twitter.com/itsmikebivins/status/798197838588981248

The recent release by DCLeaks of hacked emails from billionaire financier George Soros' Open Society Foundations (OSF) paints a picture of a man with little regard for the sovereignty of nations, and a man who actively promotes open borders as a means to manipulate political scenes the world over, like a kid playing a game of Risk. With Europe struggling with the migration crisis, Soros' foundations have sensed opportunities to “shape conversations about rethinking migration governance.” Soros himself wants to make it easier to admit migrants into Europe. In fact, he has encouraged the EU to admit at least 300,000 migrants annually and called for allocating at least 30 billion euros a year to the asylum plan. And now he is caught again, funding the chaos taking place within the United States.

pi_166717093
En wat vind je er zelf van?
pi_166717410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:51 schreef ChrisCarter het volgende:
En wat vind je er zelf van?
Nou ja.. het maakt maar weer eens duidelijk dat de elite onze politiek volledig in handen heeft en dat deze lui uit zijn op de destructie van de VS en Europa om deze om te werpen naar communistische super staten.

Alles wat ook maar het minste of geringste pro-white is in het Westen wordt meteen de kop in gedrukt middels de media en georganiseerde rellen, terwijl ze de grenzen wagenwijd hebben opengezet voor mensen vanuit alle uithoeken van de wereld om met de miljoenen binnen te komen stromen

Wat vind jij ervan?
  donderdag 17 november 2016 @ 18:35:30 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166718094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:03 schreef Triarius het volgende:

[..]

Nou ja.. het maakt maar weer eens duidelijk dat de elite onze politiek volledig in handen heeft en dat deze lui uit zijn op de destructie van de VS en Europa om deze om te werpen naar communistische super staten.

Alles wat ook maar het minste of geringste pro-white is in het Westen wordt meteen de kop in gedrukt middels de media en georganiseerde rellen, terwijl ze de grenzen wagenwijd hebben opengezet voor mensen vanuit alle uithoeken van de wereld om met de miljoenen binnen te komen stromen

Wat vind jij ervan?
Waarom heeft deze elite het zo ver laten komen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166718254
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Triarius het volgende:
What we’re witnessing is a well-planned out, heavily funded Anti-American plot to cause chaos by Communist
Vanaf daar wist ik dat het allemaal leugentjes en propaganda waren. Jammer dat dit zo nagepraat wordt, maar de red scare zit er blijkbaar nog goed in onder de eenvoudige mens.
Conscience do cost.
pi_166722381
quote:

[..]

Wat vind jij ervan?
Hoe verklaar je dan dat de pro piet demo van de NVU door mocht gaan maar dat de anti pieters zijn wggestuurd en opgepakt? ;)

Overigens geheel terecht en off-topic. Zwarte Piet = Zwarte Piet
pi_166728620
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 21:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat de pro piet demo van de NVU door mocht gaan maar dat de anti pieters zijn wggestuurd en opgepakt? ;)

Overigens geheel terecht en off-topic. Zwarte Piet = Zwarte Piet
Wellicht omdat zij wel op de daarvoor bestemde plaats protesteerden en de anti-pieten liever richting de optocht gingen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_166728658
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Triarius het volgende:
What we’re witnessing is a well-planned out, heavily funded Anti-American plot to cause chaos by Communist George Soros, race baiter Al Sharpton, and left-wing anti-democracy nutjob Michael Moore.

CNN, MSNBC, and other North Korea-style government-run, propaganda media are reporting on these “protests” like they’re some “All American Grassroots” movement that popped up out of the hearts and minds of concerned citizens.

Pure crap.

It’s an anti-Amerian organized effort – and at least Some have the integrity to report on it.

Learn more:

https://www.rt.com/usa/366579-soros-orgs-driving-trump-protests/

https://nworeport.me/2016(...)l-funding-of-terror/

https://twitter.com/itsmikebivins/status/798197838588981248

The recent release by DCLeaks of hacked emails from billionaire financier George Soros' Open Society Foundations (OSF) paints a picture of a man with little regard for the sovereignty of nations, and a man who actively promotes open borders as a means to manipulate political scenes the world over, like a kid playing a game of Risk. With Europe struggling with the migration crisis, Soros' foundations have sensed opportunities to “shape conversations about rethinking migration governance.” Soros himself wants to make it easier to admit migrants into Europe. In fact, he has encouraged the EU to admit at least 300,000 migrants annually and called for allocating at least 30 billion euros a year to the asylum plan. And now he is caught again, funding the chaos taking place within the United States.

het lijkt er wel op, via zijn stichtingen worden mensen aangetrokken.

JackPosobiec twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 17:25:51 Not even in office yet and already creating jobs #TrumpRiot https://t.co/gvglnc7V9m reageer retweet

Dezelfde werkwijze als tijdens de voorverkiezing om mensen aan te trekken nadat mensen massaal wegliepen uit protest omdat Bernie nooit echt een kans maakte.
Hier in Nederland is trouwens ook een oproep gedaan via Soros, moveon.org is ook van hem.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 18 november 2016 @ 08:56:03 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_166729633
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 02:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Dezelfde werkwijze als tijdens de voorverkiezing om mensen aan te trekken nadat mensen massaal wegliepen uit protest omdat Bernie nooit echt een kans maakte.
Hier in Nederland is trouwens ook een oproep gedaan via Soros, moveon.org is ook van hem.
Om het even in perspectief te zetten;
De open society foundation heeft een budget van 930 miljoen en is actief in bijna alle landen van de wereld.

Zeggen dat Soros iets doet is ongeveer hetzelfde als de baas van Ford de schuld geven dat er een boutje in je Fiesta niet goed aangedraaid is.

Soros is bovendien "behoorlijk" anti-communistisch :')

Dat (alt) rechtse mensen Soros vreselijk vinden is natuurlijk wel logisch, zijn stichting strijd voor bijna alles wat een vroom christelijk rechtsmens niet kan verdragen. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 18 november 2016 @ 12:34:51 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166733025
Hoe je het ook wendt of keert is mensen betalen om tegen Trump te demonstreren (of wie dan ook overigens) natuurlijk extreem laakbaar. Dat trekt mensen aan die geen interesse hebben in politiek of niet echt tegen trump zijn aan voor het geld. En maakt wat mij betreft de hele demonstratie loos van enige betekenis. Of je demonstreert of je demonstreert niet vanuit je overtuigingen en niet omdat er een uurbedrag tegenover staat die een paar keer minimum loon is inclusief onkostenvergoeding.

Als het in het Midden oosten of Rusland gebeurd zouden er poppetjes heel hard aan het dansen zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_166733604
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 november 2016 08:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Om het even in perspectief te zetten;
De open society foundation heeft een budget van 930 miljoen en is actief in bijna alle landen van de wereld.

Zeggen dat Soros iets doet is ongeveer hetzelfde als de baas van Ford de schuld geven dat er een boutje in je Fiesta niet goed aangedraaid is.

Soros is bovendien "behoorlijk" anti-communistisch :')

Dat (alt) rechtse mensen Soros vreselijk vinden is natuurlijk wel logisch, zijn stichting strijd voor bijna alles wat een vroom christelijk rechtsmens niet kan verdragen. :D
soros moet opgepakt worden vind ik. hij steunt terroristische groepen dat is een feit

Hij heeft een rot kop. Is anti israel en een nazi

Oh en ik ben geen extreem rechts en ook geen christen
pi_166733616
Zei soros niet dat Trump ahter ISIS zat?

Mafkees
  vrijdag 18 november 2016 @ 13:26:22 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166734029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:05 schreef Szikha2 het volgende:

Mafkees
Hij is ook al een dagje ouder en haalde Hilary en Trump door elkaar, kan de beste gebeuren.
Vrijheid
  vrijdag 18 november 2016 @ 13:29:16 #14
116015 SicSicSics
pi_166734069
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:04 schreef Szikha2 het volgende:
soros moet opgepakt worden vind ik. hij steunt terroristische groepen dat is een feit
Welke groepen zijn dat? :)
quote:
Hij heeft een rot kop. Is anti israel en een nazi
Als we iedereen met een rotkop, kritiek op Israel of een afwijkend wereldbeeld gaan arresteren dan... Wordt het BNW :D en stil op straat.

Waarom is hij een 'nazi'?
quote:
Oh en ik ben geen extreem rechts en ook geen christen
^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 18 november 2016 @ 13:33:48 #15
116015 SicSicSics
pi_166734161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:05 schreef Szikha2 het volgende:

Mafkees
Hij Zei: Donald Trump is doing the work of ISIS.

Dat is iets heel anders. Door velen geïnterpreteerd zoals jij het doet, maar zeker niet waar.

Overigens staat Soros zeker niet alleen in die uitspraak of denkwijze, waarmee bedoelt wordt dat de polarisatie die Trump veroorzaakt organisaties als ISIS in de hand werken. Wanneer een (toekomstig) president roept dat alle Moslims terroristen zijn, wordt dat (voor een deel) een self-fulfilling prophecy.

quote:
Ideas like closing U.S. borders to Muslims, Soros said, might "convince the Muslim community that there is no alternative but terrorism." He also said ISIS's "days are numbered" as both the Iraqi and Syrian governments win back territory the terrorist group gained.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 18 november 2016 @ 13:35:17 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166734191
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders. Door velen geïnterpreteerd zoals jij het doet, maar zeker niet waar.

Overigens staat Soros zeker niet alleen in die uitspraak of denkwijze, waarmee bedoelt wordt dat de polarisatie die Trump veroorzaakt organisaties als ISIS in de hand werken. Wanneer een (toekomstig) president roept dat alle Moslims terroristen zijn, wordt dat (voor een deel) een self-fulfilling prophecy.

[..]

Wel ironisch dat hij deels president is geworden door hetzelfde effect _O- :@.
Vrijheid
pi_166741427
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Welke groepen zijn dat? :)

[..]

Als we iedereen met een rotkop, kritiek op Israel of een afwijkend wereldbeeld gaan arresteren dan... Wordt het BNW :D en stil op straat.

Waarom is hij een 'nazi'?

[..]

^O^
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 november 2016 13:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Verdedig je deze man nu?
Hij heeft miljoenen in oa BLM groep gepomt vanaf 2011. En ondersteunt andere onrust in Amerika. En ook ver buiten het Westen ( https://www.opensocietyfo(...)oundation-kazakhstan )
Hij heeft geen kritiek op Israel, daar had ik het helemaal niet over.
Hij is een nazi omdat hij gewoon een nazi is geweest in derde rijk ( en het zelfs benoemd als beste tijd van leven)
Zijn uitspraken zijn ronduit belachelijk te noemen. En helaas denkt de halve Westerse wereld zo ja

http://soros.dcleaks.com/
  zaterdag 19 november 2016 @ 09:08:07 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_166752252
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:34 schreef jogy het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert is mensen betalen om tegen Trump te demonstreren (of wie dan ook overigens) natuurlijk extreem laakbaar. Dat trekt mensen aan die geen interesse hebben in politiek of niet echt tegen trump zijn aan voor het geld. En maakt wat mij betreft de hele demonstratie loos van enige betekenis. Of je demonstreert of je demonstreert niet vanuit je overtuigingen en niet omdat er een uurbedrag tegenover staat die een paar keer minimum loon is inclusief onkostenvergoeding.

Als het in het Midden oosten of Rusland gebeurd zouden er poppetjes heel hard aan het dansen zijn.
Dat niet alleen ze huren ook mensen in met een psychische stoornis .

Dit was dus hun werk

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_166752760
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 09:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat niet alleen ze huren ook mensen in met een psychische stoornis .

Dit was dus hun werk

Smerige streken.
pi_166752920
quote:
Wat vind jij ervan?
Ik vind het een grote teringzooi worden. :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166752969
Gelukkig is die Soros al aardig op leeftijd. Eng mannetje is het :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 21 november 2016 @ 08:57:58 #23
116015 SicSicSics
pi_166795210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:55 schreef Szikha2 het volgende:
Verdedig je deze man nu?
Ik verdedig niemand, maar ik hou er ook niet van om iemand zomaar even door het slijk te trekken.
quote:
Hij heeft miljoenen in oa BLM groep gepomt vanaf 2011. En ondersteunt andere onrust in Amerika.
Zoals ik al zei; 'hij' is wat anders dan de Open Society Foundation. De donaties van OSF richting BLM zijn er niet direct. Wel zijn er andere organisaties die geld krijgen van het OSF, die ook weer betrokken zijn bij BLM, maar is dat zo spannend.

Ook weer even in het perspectief:
Stel jij stopt geld in een potje dat wordt beheert door een vriend van jou. Jullie maken afspraken over wat jij belangrijk vind, wat jij wil bereiken met je donaties. Die vriend van jou doneert vervolgens geld aan een club die aan de door jou gestelde voorwaarden voldoet. Die club gebruikt dit vervolgens weer om een andere club te helpen, omdat zij dat belangrijk vinden.

Vind je dan echt dat je kunt zeggen dat jij die laatste club gefinancierd hebt? En dat je een kwade genius bent omdat je ze direct doen wat jij wil?

En sinds wanneer is BLM een terroristische organisatie? :D

En welke terroristische organisaties worden er nog meer door Soros gefinancierd?

En welke andere onrust ondersteund hij dan?
quote:
Dat zei ik. De OSF is in bijna alle landen van de wereld actief. Weet je wat hun doelstellingen zijn? (Dit is een kleine bloemlezing; de rest is prima te vinden via google.

quote:
The Open Society Foundations work to build vibrant and tolerant societies whose governments are accountable and open to the participation of all people.
De monsters! :o

quote:
We believe in fundamental human rights, dignity, and the rule of law.
Arresteer ze! :o
quote:
We believe in a society where all people are free to participate fully in civic, economic, and cultural life.
Mijn god! Iemand! Stop ze! :o
quote:
We believe in addressing inequalities that cut across multiple lines, including race, class, gender, sexual orientation, and citizenship.
NOOOooooooo!

:')
quote:
Hij heeft geen kritiek op Israel, daar had ik het helemaal niet over.
Dan had ik 'kritiek op Israël' en 'Anti-Israël' even door elkaar gehaald, maar dan kun jij vast aangeven hoe en waarom Soros 'anti-Israel' is. :)
quote:
Hij is een nazi omdat hij gewoon een nazi is geweest in derde rijk ( en het zelfs benoemd als beste tijd van leven)
Als Joods onderduiker van 13 - 14 jaar oud in Hongarije. Natuurlijk! Hij was een top Nazi! :N

Maar, vertel, wat heb ik gemist? Je klinkt stellig, dus wat is je bewijs dat hij 'gewoon een nazi' was?
quote:
Zijn uitspraken zijn ronduit belachelijk te noemen. En helaas denkt de halve Westerse wereld zo ja

http://soros.dcleaks.com/
Ik doe ook wel eens belachelijke uitspraken. Dat maakt me geen nazi, financier van terroristische organisaties of wat dan ook...

Al het commentaar op hem wat ik gelezen heb is misplaatst, uit het verband gerukt of gewoon verzonnen. :N En waarom? Omdat hij andere politieke ideeën durft te hebben en daar werk van maakt.
Fine, fuck you then!
pi_166796201
heeft ie zelf gezegd -edit-
hij heet niet eens Soros en is de familie rijk geworden door geld en eigendommen van vermoorde Joden in te pikken
De basis van george zijn vermogen is van vermoorde Joden dus.

George had nooit nooit intresse in Israel en beschouwd zionisme en de Joodse staat als terrorisch en ziet de Joodse staat hetzelfde als hizbollah of hamas.

verder ga ik niet in disussie met je.
-edit-heb daar geen zin in

het is een nazi was een nazi en zal altijd een nazi blijven en het spijt hem ook niet want het was the best time of his life

http://www.americanthinke(...)s_the_guiltless.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 21-11-2016 10:47:56 ]
  maandag 21 november 2016 @ 11:24:41 #25
116015 SicSicSics
pi_166797137
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 10:25 schreef Szikha2 het volgende:
heeft ie zelf gezegd -edit-
Dan heb je vast een quote, een interview of een boek waarin hij zegt: Ik Soros was een nazi en dat was de beste tijd van mijn leven!

Ik ben benieuwd naar je bron. En... "Hij heeft het zelf gezegd!" Is geen bronvermelding.
quote:
hij heet niet eens Soros en is de familie rijk geworden door geld en eigendommen van vermoorde Joden in te pikken
De basis van george zijn vermogen is van vermoorde Joden dus.
Hij heet wel Soros. Zijn naam is namelijk officieel aangepast. Maar belangrijker is misschien wel, wat wil je hiermee zeggen?

En waar haal je dat nou weer vandaan Szikha2? Zijn vader was advocaat en zijn moeder had een winkeltje (als ik mij niet vergis) hij was 15 in de oorlog, dus het lijkt me heel sterk dat hij zijn vermogen daar heeft opgebouwd.

Tijdens de oorlog was hij ondergedoken bij iemand van het Hongaarse ministerie van landbouw, die ook zijn vrouw moest laten onderduiken omdat ze Joods was.
quote:
George had nooit nooit intresse in Israel en beschouwd zionisme en de Joodse staat als terrorisch en ziet de Joodse staat hetzelfde als hizbollah of hamas.
Omdat je geen interesse hebt in Israël en omdat hij kritiek hebt op het politiek Zionisme en de huidige gang van zaken binnen Israël en ook nog eens een goed argument kan voeren over waarom Israël zelf debet is aan het terugkomende antisemitisme is hij... slecht? Een nazi?

Mooie redenering. :)
quote:
verder ga ik niet in disussie met je.
-edit-heb daar geen zin in
Jammer.
quote:
het is een nazi was een nazi en zal altijd een nazi blijven en het spijt hem ook niet want het was the best time of his life

http://www.americanthinke(...)s_the_guiltless.html
Sterk staaltje selectief quoten weer. :D

Hij heeft, voor zover ik kan vinden inderdaad gezegd dat die periode "de beste van zijn leven was". Kun jij mij, met bronvermelding, vertellen waarom Szikha2? Ik weet het al, maar ik ben benieuwd of je het kunt (wil) vinden.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')