En hier weer verder...
Koos heeft spijt dat hij niet zijn dagboek van vorig jaar mee heeft genomen. Kon ie nu lezen wattie precies een jaar geleden schreef.
Ze zien dat het 12 uur geweest is. Sandra is jarig. Dees gaat Koos feliciteren en zoenen. Koos over de geboorte van zijn dochter: 'Om 12 minuten over 4, om precies te zijn, geloof ik.'
Dees vertelt over haar geboorte.
Ben ff 10 minuutjes weg...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-11-2000 00:04]
Dees is wakker, heeft honger. Koos stort langzaam in. Verontschuldigt zich bij Dees en gaat zijn tanden poetsen. Dees blijft met haar boek op de bank liggen. Kijkt ff hoe Koos zich omkleed in de woonkamer en zegt iets tegen hem over morgen. Dat ze zich eerst netjes moeten maken voor ze de DBK in gaan. Denk dat het met het zingen voor zijn dochter te maken heeft.
Dan een welterusten voor Koos en onze Desiree is alleen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-11-2000 00:22]
Ferdi ligt te draaien in zijn bed. Dees komt de slaapkamer in en het blijft verder stil. Als Ferdi of Robin nog wakker zijn, hebben ze iig geen zin om te kletsen.
Geen beweging daar het afgelopen uur. Robin lijkt weer te praten in zijn slaap. Eerst lacht hij wat: 'Ja leuk, ik zie het'. Dan ff later verontschuldigt hij zich: 'Sorry hoor...'
Verder stilte.
Hij is dus wakker. Staat op en gaat naar het toilet nu. Loopt daarna wat slaapdronken de woonkamer in. En weer terug naar de keuken. Hij maakt iets te eten voor zichzelf, ondertussen kraait de haan. En er klinkt een vreselijke ruis door het geluid van beide streams..
In de slaapkamer wordt niet gesproken. De ruis is weer verdwenen, waarvoor dank Robin kucht, snuift en gaapt wat, kan zijn draai zo te horen ook niet echt vinden. Maar hij lijkt toch echt de enige die wakker is.
Zelfs Ruud heeft zijn stick voorlopig opgeborgen... Ik ben er ook weer vandoor!
Ferdi staat meteen op.
Gaat naar het toilet en wankelt dan naar de woonkamer. Ff kijken of er iemand wakker is misschien... Niemand in de woonkamer en hij kruipt weer in zijn bed. Zucht diep.
Tweede poging: Ik ben er weer vandoor...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-11-2000 05:09]
De stem heeft gevraagd of iedereen wakker wil worden maar zo te zien wordt daar niet op gereageerd.Streams staan op Kim en Georgie die rustig verder blijven slapen.
11.00 De stem:wel bewoners ik maak kennelijk niet veel indruk,dat geeft niet,maar zouden jullie nu toch op willen staan.Het is nu elf uur en over een uur is het twaalf uur en om 5 uur is het al donker.
Koos en Hieke worden nu echt wakker en Hieke feliciteerd Koos met de verjaardag van zijn dochter.
Ik hoor Robin en Bianca op de achtergrond lachen maar de streams blijven op Georgie en Kim staan.
[Dit bericht is gewijzigd door adia op 15-11-2000 11:12]
Met Hieke de'r kaak schijnt het iets beter te gaan,ze neemt geen pijn stillers meer.
Koos verteld tegen Ferdie dat hij met 4 vrouwen na de DBK wilt.F:Om te snatzen.Koos moet hier hartelijk om lachen.
Georgie en Kim komen nu ook in kamer binnen lopen
Desiree is aangekleed alleen Robin heb ik nog niet gezien.
(ik moet er vandoor is er iemand die het over kan nemen?)
[Dit bericht is gewijzigd door adia op 15-11-2000 11:50]
Dezeuree.en Kim. Kim weet jij al wie je nomineert?
Dezeuree ja ik doe het zoals de vorige keer, kijk met wie ik over wil blijven .
Maar van mij hoeft het nomineren niet want het is een leuke groep.
Ja zegt Kim.
De: is aan het plamuren.kim ook
De: wat zijn er al veel mensen die samengewoond hebben en gescheiden zijn. Jolanda was al gescheiden, Georgie al samen gewoond. sorry ze noemde meer namen op.
(vraag me af gewoon omdat dezeuree aan kim uitlegde dat de 2 mensen die ze zal nomineren die erg leuk vind,of ze Kim nomineert) vanwege verontschuldigend toontje.
praten over haren wassen.
De bewoners zingen allemaal n beetje hetzelfde nummer.
ff de tv op een andere camera zetten
...
nou saai, Georgie en Koos in keuken aan de tafel. georgie is Koos een kaartspel aan het leren. Bianca nog steeds erg druk aan het doen, Ferdi loopt wat rond. oke nu camera buiten met Ferdi en hieke
Hieke zit te denken wat voor onaardigs ferdi vandaag tegen haar heeft gezegd. iets van gele vingertjes, je woord oud en nog meer blijkt
hieke heeft het nu over haar haar.
zei je nu "zet je gewoon de schaar er in?
Ferdi: ja gewoon de dooie puntjes.
hieke weer naar binnen.
G: schreeuwt"hallo is er iemand
"F: huh wat?
G"o gewoon kijken of er iemand is.
G: heeft het over slechte slapen alle cameras de hele nacht op me.
G: iets van vozen
F: o ja vozen.probeer je dat de hele nacht?
F: we hebben nog 4 douche muntjes man
G:goed he zijn wij en t is al woensdag
F : als we het nog 1 week volhouden.
Ze hebben het over de nominaties
F: het zit er aan te komen man, (f denkt dus dat hij er bij zit donderdag)
G: denk je
F:het word weer tijd voor n goeie nominatie
en jij? denk jij dat je er bij zit?
G: weet niet
F: kan ook iedere keer door Koos komen. nu Koos dat niet meer doet......
stilte. (jammer)
.................................slap gelul
G: morgen is t weeer partytime
wie denk je dat er genoemineerd worden?
G: stil
F: He?
G: 2 denk ik.
F: oke burn lose
G:shit georgie fluistert, Koos volgens mij
want ze zeggen dat hij standaard is, F: kan je nagaan ik heb hem nooit genoemd ,zeker door de vrouwen.
G:als jij er uit moet dan word het echt een schock voor hem
(volgens mij was de andere naam Robin)
Ze hebben het nu over fans .
F: je kan beter geen fans hebben dan fans die nooit meer komen
F: daarom word ik straks weer genomineerd
G:denk t niet buddy men
F: buddy kan ook genomineerd worden
G: geld voor mij toch ook? heb al 1 overleefd
F: nou ik moet deze maar overleven
G: denk dat jij er deze keer niet bij zit
F: nou weet het niet(zit er over in lijkt me?)
Ferdi lult over joey? vaag geloel
over vogels en ganzen. ( er zwermen de laatste paar dagen heel veel ganzen over het huis)
zingen.............(moet dit nu aargh)
Robin is er nu ook en heeft het over een paar weken en dan ander uitzicht.
F: misschien over 1 week al
R: maybe over a week
zingen nu weer ,,,,,,,,,,,,,,
tjeesus wat vals!
5 minuten later. au mijn oren
": Kimmie
G: Hiek geeft vandaag les
F: jij kan wel les geven man.
nu alleen Hieke en Ferdi en robin in tuin.
'Effe vasthouwe' .
>Is er een 'Mr Zapper' aanwezig ?
Koos haalt slingers uit de huiskamer.
Zie de andere heren nu de DK verlaten.
Koos met de 4 meiden in de DK.
Koos : ik zit hier met deze 4 fantastische meiden, en zou willen vragen of ik voor dochter Sandra een liedje mag zingen.
Na nog geen 2 minuten verlaten ze de DK al weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |