Intel i7 6700 HQSkylark, en een Nvidea GTX960.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:58 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Welke cpu en gpu?
Meer geheugen kan nooit kwaad.
Zo simpel is dat niet nee, maar idd Ssd gaat als een raket.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:58 schreef T-zooi het volgende:
Ik heb nog geen SSD, er zit wel een slot voor in mijn laptop. Als ik die SSD erin heb zitten, moet ik dan mijn windows daarop zetten? Soort van Control C van m'n gewone harde schijf en dan control V naar de nieuwe SSD?
Dat zal wel te simpel zijn, ben bang dat dat moeilijk gaat worden. Thanks voor de hulp trouwnes!
Windows inderdaad op de SSD zetten. Welke type laptop heb je?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:58 schreef T-zooi het volgende:
Ik heb nog geen SSD, er zit wel een slot voor in mijn laptop. Als ik die SSD erin heb zitten, moet ik dan mijn windows daarop zetten? Soort van Control C van m'n gewone harde schijf en dan control V naar de nieuwe SSD?
Dat zal wel te simpel zijn, ben bang dat dat moeilijk gaat worden. Thanks voor de hulp trouwnes!
Ik heb deze, Asus ROG GL552VW-CN471T.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:01 schreef NoXia het volgende:
[..]
Windows inderdaad op de SSD zetten. Welke type laptop heb je?
tnx, dan zal het maar een ssd gaan worden denk ik maar.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:07 schreef NoXia het volgende:
[..]
Klopt. Dan heb je het beste resultaat.
Ja zoiets. Ik zag een 480 GB schijf voor 160 e, dus voor ruim 200 euro ben ik dan klaar. Super fast loading times, here I come!quote:Op donderdag 17 november 2016 12:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Gelijk even rammetje erbij.
Zo duur is dat allemaal niet, toch?
50 eur
jeujquote:Op donderdag 17 november 2016 12:37 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik zag een 480 GB schijf voor 160 e, dus voor ruim 200 euro ben ik dan klaar. Super fast loading times, here I come!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |