Als ik het geld zou hebben gehad had ik die nog niet gekochtquote:Op woensdag 16 november 2016 18:25 schreef DieselTank het volgende:
ik zou deze reserveren
als ik jou was
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 16 november 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben gehad had ik die nog niet gekocht
Moet wel wit leren bekleding hebben![]()
![]()
Klopt, maar gelukkig dat ik op Marktplaats kan kiezen.quote:
Komt zo te zien nog ruim 9 km ver op een liter benzine. Niet gek voor zo'n indrukwekkend monster ... !quote:Op woensdag 16 november 2016 18:25 schreef DieselTank het volgende:
ik zou deze reserveren
als ik jou was
En dan is dat de dikste variant.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:31 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Komt zo te zien nog ruim 9 km ver op een liter benzine. Niet gek voor zo'n indrukwekkend monster ... !
Nee niet eensquote:Op woensdag 16 november 2016 18:43 schreef Tinos85 het volgende:
Al reacties/abonnees via de stickers?
Heb je de adverteerder een berichtje gestuurd want hij/zij claimt dat dit exact de juiste Porsche is. Maar als ik jou zo hoor is dat dus niet het gevalquote:Op woensdag 16 november 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als ik het geld zou hebben gehad had ik die nog niet gekocht
Moet wel wit leren bekleding hebben![]()
![]()
quote:Schitterende Porsche Panamera 4.8 GTS in exact de goede uitvoering en met de juiste opties! Deze auto klopt precies!
Ja toch? Zou heel relaxed zijn!quote:Op woensdag 16 november 2016 19:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
Goed nieuws man, als het wat wordt!
Nee het wordt hard werken niet relaxenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja toch? Zou heel relaxed zijn!
Prutser!quote:Op woensdag 16 november 2016 18:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee niet eens
Maar de stickers zijn er sinds gisteravond af, het begon keihard te regenen hier en toen ik m`n achterruitenwisser aandeed trok ik zo de sticker aan de achterkant er af
Die op m`n deur liet ook al los.
Had ze beiden sowieso ook niet goed gemonteerd, kwestie van er het laagje er af halen en toen de stickers op de auto plakken en niet samen met het laagje en ontvetten etcDus compleet mijn onhandigheid die te werk ging.
Ah ja jij zegt het tenminste gewoon, ik heb soms klanten die zich in alle bochten wringen om maar de schuld aan het stickertje te geven.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oeps
Ik ben daar echt zo`n kluns mee he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |