abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166888438
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 20:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom jij/jullie ervoor kiezen om geen pakjesavond te doen?
Ik weet niet beter dat ja 4 dec schoen zet en dan 5 dec cadeautjes.

Maar 5 dec is maandags toch? Misschien niet zo handig..

Onze kinderen zijn ook pas 1 en 3..

Misschien dan toch zondags vieren. Maar dan vast gewoon overdag
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:36:10 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_166888714
Onze dochter is net twee dus thuis doen we nog niet zo veel met Sinterklaas. Op de opvang doen ze er ook niks mee dus ze krijgt er weinig van mee, al weet ze wel feilloos hoe Klaasje en Pietiet er uit zien :D
We vieren tot nu toe elk jaar sinterklaas bij mijn schoonouders, maar misschien dat we het in de toekomst iets anders in gaan richten. Pakjesavond met 14 mensen en 200 kadootjes is namelijk ook wat overweldigend voor zo'n klein kind.
Bij ons vruuger :+ was het zo dat we alleen op zaterdag onze schoen mochten zetten en dan kregen we wat snoepgoed er in. Bij mijn man thuis ook, dus waarschijnlijk gaan wij het ook ongeveer zo doen. En dan op 5 december pakjesavond.
Tegen geloven in Sinterklaas heb ik niks, ik vond het als kind magisch, later als grote zus die in het complot zat zo mogelijk nog leuker zelfs.
disclaimer
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:46:56 #34
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_166891945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Tegen geloven in Sinterklaas heb ik niks, ik vond het als kind magisch, later als grote zus die in het complot zat zo mogelijk nog leuker zelfs.
Oh, wij ook niet hoor. We hebben er alleen voor gekozen ze niet te laten geloven. En ze weten heel goed dat andere kinderen wel geloven.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')