quote:Op woensdag 16 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo raar![]()
Maar inderdaad, dan kan je net zo goed verder zoeken tot je fatsoenlijk werk hebt gevonden.
En overal maar een filmpje van makenHet is een teringsaaie mongool, maar zelf niet door helaas
zekerquote:Op donderdag 17 november 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rūstaaagh rūstaaagh je kent het wel
ja zou het doen, genieten tochquote:Op donderdag 17 november 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ik nog even drankje gaan doen in stad
Bedankt Badschaapquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Ik zie net de spuiten en slikken over Nederlanders die relaties hebben met asielzoekers. Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden, van terroristje neuken![]()
Zou hetzelfde doen als asielzoeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Ik zie net de spuiten en slikken over Nederlanders die relaties hebben met asielzoekers. Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden, van terroristje neuken![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Dat heb je toch ook gedaan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou hetzelfde doen als asielzoeker.
Zo'n meid met een iets te naief hart.
quote:
jouw goedemiddagen hier worden altijd hartelijk ontvangen zegquote:
Echt he. Zal nog eens vriendelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw goedemiddagen hier worden altijd hartelijk ontvangen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |