Ohja die was ook leuk jaquote:
Huh maar hadden jullie geen leesuurtje op de basisschool dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kennis in Nederlandse kinderboeken is nagenoeg 0.
Ze waren bij ons vooral bezig met iedereen Nederlands leren tot en met groep 5.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huh maar hadden jullie geen leesuurtje op de basisschool dan?
Nooit de buren bijten is een aanrader.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kennis in Nederlandse kinderboeken is nagenoeg 0.
Ik heb hem gedownload van het weekendquote:Op woensdag 16 november 2016 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De gvr al in de cinema gezien?
Ik wel in een kleinere wat betere bioscoop hele lieve film .
Dan helpt lezen toch wel, zou je denken.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze waren bij ons vooral bezig met iedereen Nederlands leren tot en met groep 5.
Dat zou je denken ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan helpt lezen toch wel, zou je denken.
Originele titels ook altijdquote:Op woensdag 16 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Carry Slee boeken ook allemaal gelezen
Maar die schrijfstijl is ook echt heel matig
Is ook een echte bioscoop film maar dan wel met een klein publiek.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload van het weekend
Vond hem erg zoetsappig en matig, de tekenfilm was beter en spannender.
Ik had ook een voetbalserie die van oorsprong Brits was en vertaald.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
1984: Snelle Jelle
1985: Snelle Jelle in de spits
1985: Snelle Jelle als aanvoerder
1986: Snelle Jelle blijft de snelste
1986: Snelle Jelle gaat op voetbalkamp
1987: Snelle Jelle voetbalt in Engeland
Heerlijke titels wel.
En jongen en meisje die altijd verliefd op elkaar waren maar het niet wisten van elkaar, en dan door hun problemen alsnog bij elkaar kwamenquote:
Ageb vindt het einde niet leuk.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)143-1001004002132268
Dit is best goed voetbalboek
Ik hou teveel van duisternis ben ik bangquote:Op woensdag 16 november 2016 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook een echte bioscoop film maar dan wel met een klein publiek.
Ik zag hem net na die aanslagen in Frankrijk en België gaf een lekker gevoel om even in die lieve wereld te zitten.
Die stiefbroer die die chick probeerde te neuken en toen kwam d`r moeder binnen, moest hij alleen op zolder slapenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jongen en meisje die altijd verliefd op elkaar waren maar het niet wisten van elkaar, en dan door hun problemen alsnog bij elkaar kwamen
Ik heb die serie wel eens gezien bij mijn nichtje vroeger.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie zijnte jong voor Madelief zeker. Geweldige boeken en vpro kinderserie.
Is dit een Nederlands kinderboek.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stiefbroer die die chick probeerde te neuken en toen kwam d`r moeder binnen, moest hij alleen op zolder slapenVerder niks met dat hele plot gedaan
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ageb vindt het einde niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |