Eerst Roald Dahlquote:Op woensdag 16 november 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon beginnen met Potter ipv zware Russische kost
Goeie ja.quote:
Ik had laatst die derde film opgezet op Netflix, na 5 minuten weer afgezet.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En dr verbieden de films van Narnia te kijken.
Die films zijn niet best.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had laatst die derde film opgezet op Netflix, na 5 minuten weer afgezet.
Aardig kinderfilmpje verder hoor de eerste.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vond die eerste twee films nog wel leuk was mijn herinnering
Niet gelezen verder, maar kan me best voorstellen dat die wondere wereld beter overkomt in een boek.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die films zijn niet best.
Maar de boeken zijn echt van fenomenaal niveau.
Boeken zijn echt heel erg goed.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Narnia nooit gelezen of gezien #Durfttezeggen
Ik had een crush op dat jongste meisje.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aardig kinderfilmpje verder hoor de eerste.
Meester Jaapquote:Op woensdag 16 november 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zijn er veel leuke boeken om voor te lezen zeg.
Ook gelezenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jacques Vriens boeken, die vond ik erg leuk vroeger.
Deze ken ik dan wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |