Hopelijk heb ik over 20 jaar ook een familiebedrijf.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:09 schreef JanCees het volgende:
Luisterden ze maar meer naar mij in het familiebedrijf.
moest lachenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Ronaldo speelt hoofdrol in eigen versie Home Alone![]()
beter dichtbij ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En vertrouw die Poolse aannemers hier ook niet zo.
Zeker omdat ik op afstand zit.
Blijft beste ja. Alleen op vakantie is e-reader fijnquote:
Koop je zoveel boeken dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik een hypotheek gaan aanvragen
Nee, maar als ik alles wat ik lees zou moeten kopen.quote:
Sommige boeken zijn ook gewoon zo absurd duur. Die broers Karamazov die ik nu aan het lezen ben, gewoon 80 euro op bolquote:Op woensdag 16 november 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik alles wat ik lees zou moeten kopen.
Wtfquote:Op woensdag 16 november 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige boeken zijn ook gewoon zo absurd duur. Die broers Karamazov die ik nu aan het lezen ben, gewoon 80 euro op bolGa je toch niet uitgeven voor boekie
Paperback is hij 20. Tsja. Dan moet je toch wel fanboy zijn als je dat uitgeeft.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf
https://www.amazon.com/Br(...)oevsky/dp/0374528373
over een jaar of 2 beginnen met fathers and sons met mn zusjequote:Op woensdag 16 november 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Voorlopig is het pittig doorheen te komen verder, Misdaad & Straf 10 keer beter.
Zou je niet gewoon beginnen met Potter ipv zware Russische kostquote:Op woensdag 16 november 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over een jaar of 2 beginnen met fathers and sons met mn zusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |