moeten ze niet slapen ?quote:
rianne is nog wakker dacht ikquote:
Hoop dat het uitloopt tot 14.30 uur voor ze beginne, wil dat tranentrekkers dal van Row wel eens zienquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:36 schreef formule het volgende:
Vandaag staat in het teken van het huiselijk geweld, dus Rowena loopt leeg vandaag
De een loopt leeg en de ander word gevuld vandaag.quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:36 schreef formule het volgende:
Vandaag staat in het teken van het huiselijk geweld, dus Rowena loopt leeg vandaag
De fillers gaan niet door, vrouwtje van de fillers is ziekquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:13 schreef Urb het volgende:
[..]
De een loopt leeg en de ander word gevuld vandaag.
Zal wel te veel commentaar op zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De fillers gaan niet door, vrouwtje van de fillers is ziek
O echt, nou ben benieuwd of het volgende week dan wel doorgaatquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:18 schreef a_b het volgende:
[..]
Zal wel te veel commentaar op zijn geweest.
Van de week was er regelmatig op tv dat dat allemaal niet goed voor je lichaam is.
Heeft zichzelf zeker teveel ingespoten?quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De fillers gaan niet door, vrouwtje van de fillers is ziek
Heb nog niets gezien of gelezen daar overquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:36 schreef sjaan60 het volgende:
Is er al iemand onderuit gegaan door de grap van Rianne?
OMG. dat is óók zo'n camera-geile meid!quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:21 schreef Flow3r het volgende:
Maranka heeft Bil geschreven en wil weten hoe dat bezoeken in utopia werkt.
Dat is die vriendin waar ze de halve wereld mee heeft rond gereisd en die ze al een hele tijd niet heeft gezien?
Ja, ze slijmt volop, die is echt aan het aantrekken afstotenquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft zichzelf zeker teveel ingespoten?
Uitzending gisteren op tv Bil lekker veel in beeld met haar 'ik wil naar mamma'. Sta je toch voor Jan met de korte achternaam voor héél Nederland?
Nog bij lezen maar is ze alweer aan het slijmen bij Jessie?
Nope, die scharrelen er nog lekker rond..... ach het zijn maar kippen zal Bas denkenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:36 schreef sjaan60 het volgende:
Is er al iemand onderuit gegaan door de grap van Rianne?
Ze heft samen met Kef overal plakband gespannenquote:
Thanks.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze slijmt volop, die is echt aan het aantrekken afstoten
ALs Jes haar negeert dan wil ze aandacht
Geft hij haar aandacht dan wil ze rust, zeer vermoeiend dat mens
Ja heb het gisteren gezien, ze stond er weer mooi op
O, dank jequote:Op dinsdag 15 november 2016 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heft samen met Kef overal plakband gespannen
Ophokverplichting geldt niet voor hobby kippen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nope, die scharrelen er nog lekker rond..... ach het zijn maar kippen zal Bas denken![]()
Goeiemorgen Cos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Een kip is een kip,quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ophokverplichting geldt niet voor hobby kippen.
Las gisteren dat ook kinderboerderijen gesloten worden of zo, of ze moeten de kippen naar binnen doenquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morning Fritsie.![]()
Daarom en dat staat dan op de 1e plek. Mensen zeuren over bas dat hij door do veranderd is nou jessie is door billy gewoon een pubertje geworden. En zet zich gigantisch voorschut elke keer weer.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:42 schreef Dotteke het volgende:
O nee, Jes kijkt weer geil verliefd naar Bil en aait over haar hoofd
Hoelang gaat het nog duren voor ze weer wat hebben ggrrr
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Bil gaat weer ff kn uffelen met Jes, lief zijn voorelkaar, zegt mama, zegt BilOpnieuw opstarten wil wel eens het verschil maken, ik heb alleen last van een slome verbinding maar de rest isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had gisteravond nog 'n link geplaatst dat het Ministerie ook kinderboerderijen etc de bezoekersquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar zolang deze niet voor de handel zijn en geen gevaar voor de gezondheid kan het ze niet schelen wat je met ze doet.quote:
Wat ben jij hard voor het meisje wat zo geleden heeft onder huiselijk geweldquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef spapaars het volgende:
Romy weer alleen bij de koeien, die luie nietsdoetkut is er niet bij, die komt zeker weer bij nietsdoetlul Ruud vandaan.
Rustig he`, die heeft vandaag haar academiequote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef spapaars het volgende:
Romy weer alleen bij de koeien, die luie nietsdoetkut is er niet bij, die komt zeker weer bij nietsdoetlul Ruud vandaan.
Ze passen prima bij elkaar. Geen medelijden meer met Jessie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:42 schreef Dotteke het volgende:
O nee, Jes kijkt weer geil verliefd naar Bil en aait over haar hoofd
Hoelang gaat het nog duren voor ze weer wat hebben ggrrr
Ja ik had gisteravond nog 'n link geplaatst, ben al aan het zoeken...quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat ook kinderboerderijen gesloten worden of zo, of ze moeten de kippen naar binnen doen
Err mogen dan geen gasten meer komen als er kippen vrij rond lopen
Dat is ter bescherming voor de kids.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat ook kinderboerderijen gesloten worden of zo, of ze moeten de kippen naar binnen doen
Err mogen dan geen gasten meer komen als er kippen vrij rond lopen
Een mens veranderd omdat hij dat zelf doet, dat doet Bas zelf en dat doet Jes zelfquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom en dat staat dan op de 1e plek. Mensen zeuren over bas dat hij door do veranderd is nou jessie is door billy gewoon een pubertje geworden. En zet zich gigantisch voorschut elke keer weer.
Ben ik helemaal met je eens. Domme stelletjes daar überhaupt!quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom en dat staat dan op de 1e plek. Mensen zeuren over bas dat hij door do veranderd is nou jessie is door billy gewoon een pubertje geworden. En zet zich gigantisch voorschut elke keer weer.
Ruud heeft ook plaats genomen achter de pcquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten wil wel eens het verschil maken, ik heb alleen last van een slome verbinding maar de rest is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben niet zo van het trappen, vooral niet NAtrappen. Maar soms wil ik wel eens alleen zijn met sommige types daar!quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben jij hard voor het meisje wat zo geleden heeft onder huiselijk geweld
Het meisje dat iemand die al geschopt en gepest heeft ook nog eens een schop geeft
Het zielige, door huiselijk geweld getergerd meisje foei Spa heb medelijden
O medelijden heb ik zeer zeker niet, hij doet het zichzelf aanquote:Op dinsdag 15 november 2016 09:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze passen prima bij elkaar. Geen medelijden meer met Jessie.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruud heeft ook plaats genomen achter de pcHeb je ook al CCleaner geprobeert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leed straalt van haar porem.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben jij hard voor het meisje wat zo geleden heeft onder huiselijk geweld
Het meisje dat iemand die al geschopt en gepest heeft ook nog eens een schop geeft
Het zielige, door huiselijk geweld getergerd meisje foei Spa heb medelijden
Mag ik me dan mee...........................quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het trappen, vooral niet NAtrappen. Maar soms wil ik wel eens alleen zijn met sommige types daar!![]()
![]()
Morguhh Fitsiequote:Op dinsdag 15 november 2016 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je ook al CCleaner geprobeert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bas achter de pc en Vic tracht zich ook toonbaarder te maken, ze kruipt zo wat in de spiegel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Aan e schandpaal met die kerels die haar dit hebben aangedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het leed straalt van haar porem.
Het is ook best gemeen dat hij haar heeft verbannen naar die goelag.
Die 2 kun je ook niet vergelijken met elkaar. Bas is behoorlijk introvert en gaat zijn eigen gangetje, is altijd wel met iets bezig. Jessie speelt daar de grote zakenman die in de buitenwereld ook nog niets met zijn houding heeft bereikt. Die wil zich nu daar profileren maar is in de val van Bil getrapt en is gevoelig voor haar sekuele aanbiedingen. Hij mag alles met haar doen en zolang hij niet ziet dat hij gebruikt word zal dat zo blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een mens veranderd omdat hij dat zelf doet, dat doet Bas zelf en dat doet Jes zelf
Ik heb Bas eigenlijk nooit heel veel aan gevonden. Het was even een verandering toen hij in Utopia kwam, maar zag al vrij snel dat er niet veel in die jongen zat.
Jes vind ik soms wel lachen, hij zet iedereen op zijn achterste poten, en dat moet daar ook anders is het helemaal zo saai om te kijken
Wat Bil betreft vind ik hem een slappe zak. Maar je, je weet het he, die bekende roze bril
Duidelijk dus.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aanvullende maatregelen vogelgriep
Nieuwsbericht | 14-11-2016 | 19:51
Staatssecretaris Martijn van Dam van Economische Zaken neemt aanvullende maatregelen om de verspreiding van vogelgriep tegen te gaan en het risico op besmetting van pluimveebedrijven te beperken. Vanaf vandaag geldt een aangescherpte bezoekersregeling voor pluimveebedrijven. Dit betekent dat de stallen niet door buitenstaanders bezocht mogen worden, met uitzondering van bijvoorbeeld een dierenarts. Daarnaast moeten kinderboerderijen, dierentuinen en houders van hobby-vogels er voor zorgen dat bezoekers niet in contact komen met de gehouden vogels.
Bron:
https://www.rijksoverheid(...)atregelen-vogelgriep
Dat zou je denken maar zo werkt het in het eggie niet!quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:48 schreef formule het volgende:
Niemand luistert naar mij, een kip is een kip
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:48 schreef formule het volgende:
Niemand luistert naar mij, een kip is een kip
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhh FitsieGm DotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bas achter de pc en Vic tracht zich ook toonbaarder te maken, ze kruipt zo wat in de spiegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhh FitsieSpiegeltje, spiegeltje aan de wand.......dat er nog geen barsten in zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bas achter de pc en Vic tracht zich ook toonbaarder te maken, ze kruipt zo wat in de spiegel.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruud heeft ook plaats genomen achter de pcMoeder bord nog oké en de batterijen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, offtopic maar weet niet hoe die spoiler werkt.![]()
Spring maar achter op mijn scootmobiel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik me dan mee...........................
Ff wakker schudden en vertellen dat ze er niet zo mooi opstaan is iets wat ik graag zou wille
oh dan ga ik wel op m'n rollator zitten en houd me vast aan je scoot, soort van treintjequote:Op dinsdag 15 november 2016 09:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Spring maar achter op mijn scootmobiel.
Maar dan nog, ze komen in de ruimtes waar de kippen ed zijn, als ze daaruit komen moeten ze hun schoenen/laarzen toch ontsmetten anders heeft het nog geen nut.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep de kippen op het terrein in Laren moeten naar binnen, of afgeschermt van iedereen
Ik zie het alleen maar als op het nieuws inspelen, zo ook dat pesten. Als iets in het nieuws komt dan rent Utopia daar achteraan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan e schandpaal met die kerels die haar dit hebben aangedaan.
Als ik al kijk hoe ze tegen Ruud flipte alleen omdat hij zei iets niet leuk te vinden, dan denk ik dat het allemaal nogal overtrokken is wat ze zegt.
Die lui moeten voor zichzelf beschermd worden ze zijn alle realiteit kwijt
Waarom denk je dat de meeste daar al lopen te snotteren, geen redding meer mogelijk bij diequote:Op dinsdag 15 november 2016 09:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar dan nog, ze komen in de ruimtes waar de kippen ed zijn, als ze daaruit komen moeten ze hun schoenen/laarzen toch ontsmetten anders heeft het nog geen nut.
Ze pikken alles daar van elkaar af, Do is gepest....Row huiselijk geweld want je moet natuurlijk wel met je snottertje in the picture blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie het alleen maar als op het nieuws inspelen, zo ook dat pesten. Als iets in het nieuws komt dan rent Utopia daar achteraan.
Kleding?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:03 schreef Gooddeal het volgende:
Er is een factuur binnen gekomen van 1000 euro. We mogen alleen niet weten waarvan.
Heb ff beeld nu.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh dan ga ik wel op m'n rollator zitten en houd me vast aan je scoot, soort van treintje
Helemaal klaar om dr verhaal te doenquote:
Half uurtje werkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:03 schreef formule het volgende:
Er is factuur binnen gekomen van 1000.00 Euro
Ten koste van Barryquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze pikken alles daar van elkaar af, Do is gepest....Row huiselijk geweld want je moet natuurlijk wel met je snottertje in the picture blijven.
Ik denk dat het alleen om het verspreiden gaat en niet zozeer dat mensen kunnen worden besmet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar dan nog, ze komen in de ruimtes waar de kippen ed zijn, als ze daaruit komen moeten ze hun schoenen/laarzen toch ontsmetten anders heeft het nog geen nut.
Dierenvoer?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:03 schreef formule het volgende:
Er is factuur binnen gekomen van 1000.00 Euro
We hebben ook al de miskramen en de geestelijke afwijkingen gehad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze pikken alles daar van elkaar af, Do is gepest....Row huiselijk geweld want je moet natuurlijk wel met je snottertje in the picture blijven.
Ik gun het haar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy vind zichzelf best wel grappig
Ze is wel zichzelf,quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:10 schreef Gooddeal het volgende:
Mensen moeten vaak om Romy lachen, ze is het zonnetje in huis.
Denk meer dat men moet lachen om haar simpelheid.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:10 schreef Gooddeal het volgende:
Mensen moeten vaak om Romy lachen, ze is het zonnetje in huis.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze mag wel een beetje minder zichzelf zijn van mij.
Ik gun haar een intercity op volle snelheidquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik gun haar een intercity op volle snelheid
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze mag wel een beetje minder zichzelf zijn van mij.
Ach, kom op GB, gewoon blijven lachen dan is de ergernis stukken minder.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan er niet om lachen dom achterlijk wijf is het
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:14 schreef Gooddeal het volgende:
Beetje minder poep en plas, stem dempen, en vooral niet meer lachen. Dan is ze beter te pruimen.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moeder bord nog oké en de batterijen?
Sorry, offtopic maar weet niet hoe die spoiler werkt.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zo werkt de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja het is weekend, ze hoeven niet te werken, wilde net tikken dat ze weer lekker aan het lantefanteren zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het ook over het verspreiden, als jij je laarzen niet ontsmet loop je de hele boel onder.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen om het verspreiden gaat en niet zozeer dat mensen kunnen worden besmet.
In de kamer, in de studio vanavond bij Bas en Do in de caravanquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:17 schreef a_b het volgende:
Ik zie net dat het bed vam.jessie niet meer naast billy staat.
Waar slaapt hij nu dan?
en heel veel bladeren op de rails zeker?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Fijne dag, zwem ze.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:16 schreef Chea49 het volgende:
Ik ga nog wat lurken en dan maar weer eens zwemmen.
Fijne dag nog allemaal.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo werkt de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja het is weekend, ze hoeven niet te werken, wilde net tikken dat ze weer lekker aan het lantefanteren zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O,jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee vandaag is het Zondag daar
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]Zwemse CheaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En laat haar dat lekker in Deventer doen dan is het plaatje compleet!quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:14 schreef Gooddeal het volgende:
Beetje minder poep en plas, stem dempen, en vooral niet meer lachen. Dan is ze beter te pruimen.
Ik denk het wel eigenlijkquote:
Vandaar Zwaanie R natuurlijkquote:
billy vind zichzelf knapquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Billy heeft een enge foto van lola. Kijk eens in de spiegel dan gestoord wijf.
Das pas eng
tegen alle dieren?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:39 schreef a_b het volgende:
Lees net op de facebook pagina van utopia dat iemand aangifte heeft gedaan bij de dierenbescherming
over zijn lichamelijke toestand of wat anders?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:52 schreef mevrouwdebok het volgende:
Row vraagt aan Ruudje of hij zijn uitslag al heeft , wat is h met die goeser ?
Kwam meteen een s.l.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
over zijn lichamelijke toestand of wat anders?
In alle gevallen een hopeloze zaakquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Dit staat er (doe maar even kopiëren en plakken ,weet anders niet hoe ik het hier moet krijgen.:quote:
is van de week toch naar het zh geweestquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Denk eerder z'n geestelijke toestandquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Een watte?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:54 schreef LLgetikt het volgende:
chai latte maakte toch nicole daar voor ivan een x?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms ook denk waarom moeten er daar zoveel dieren zijn. Als je kijkt hoe Sascha behandeld word.. die hoort dagelijks geborsteld te worden dat gebeurt niet? Is al verwaarloosd, ze hadden BELOOFD elke dag te lopen met haar gebeurd niet. En al die kwarteltjes.. die opeens verdwenen zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:53 schreef a_b het volgende:
[..]
Dit staat er (doe maar even kopiëren en plakken ,weet anders niet hoe ik het hier moet krijgen.:
Ik ben echt heel boos. Lees op de site van utopia bij FAQ dat het welzijn van de dieren dooor de makers van utopia in de gaten word gehouden. Dan vraag ik me toch af he hoe kan het dan dat er zoveel dieren dood gaan? Hoe kan het dan dat ze niet besluiten om op te hokken? Waarom niet ingrijpen als de dieren in de loods komen enzo ? Sorrie hoor maar ben echt verdrietig en boos als ik zie hoe er met de dieren word om gegaan.
en de reactie:
Ik heb gisteren aangifte gedaan bij de dieren bescherming. er gaan daar zo veel dieren dood.
OMG wat erg ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:53 schreef a_b het volgende:
[..]
Dit staat er (doe maar even kopiëren en plakken ,weet anders niet hoe ik het hier moet krijgen.:
Ik ben echt heel boos. Lees op de site van utopia bij FAQ dat het welzijn van de dieren dooor de makers van utopia in de gaten word gehouden. Dan vraag ik me toch af he hoe kan het dan dat er zoveel dieren dood gaan? Hoe kan het dan dat ze niet besluiten om op te hokken? Waarom niet ingrijpen als de dieren in de loods komen enzo ? Sorrie hoor maar ben echt verdrietig en boos als ik zie hoe er met de dieren word om gegaan.
en de reactie:
Ik heb gisteren aangifte gedaan bij de dieren bescherming. er gaan daar zo veel dieren dood.
o geen ideequote:Op dinsdag 15 november 2016 10:54 schreef a_b het volgende:
[..]
is van de week toch naar het zh geweest
dat is zo 2010quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
volgende academy van Doos : Loverboys and girls
Nee joh , dit is ook geen mishandelingquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:57 schreef LLgetikt het volgende:
Maar wanneer is iets mishandeling ? Ik weet niet of daar sprake van is
vind ik ook niet al denk ik somsquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh , dit is ook geen mishandeling
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:58 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
vind ik ook niet al denk ik soms
dit kan wel beter
Als row gaat zingen toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:57 schreef LLgetikt het volgende:
Maar wanneer is iets mishandeling ? Ik weet niet of daar sprake van is
Ruud was gisteren samen met Romy voor een paardje voor bij sascha aan het kijken. Alweer beestje erbij zodat ze wat minder naar sas hoeven om te kijken. Kosten alweer voor de Bv of belaald aanschaf onderhoud (voer ect) dierenfonds.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms ook denk waarom moeten er daar zoveel dieren zijn. Als je kijkt hoe Sascha behandeld word.. die hoort dagelijks geborsteld te worden dat gebeurt niet? Is al verwaarloosd, ze hadden BELOOFD elke dag te lopen met haar gebeurd niet. En al die kwarteltjes.. die opeens verdwenen zijn?![]()
Het is daar nu weekend, morgen gaan ze weer "werken"quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:59 schreef sjaan60 het volgende:
Mag sporten ook in de 40 urige werkweek...lijkt me een vrijetijds besteding...:-)
ALWEERquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ruud was gisteren samen met Romy voor een paardje voor bij sascha aan het kijken. Alweer beestje erbij zodat ze wat minder naar sas hoeven om te kijken. Kosten alweer voor de Bv of belaald aanschaf onderhoud (voer ect) dierenfonds.
Gisteren hadden ze geen groenten maar zag wel Ruud een vergiet vol spruitjes aan Bender geven.
Falafel vind ik wel lekker , maar die kikker erwten prut vind ik maar niksquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Heel veel mensen vinden het heerlijk ik vind het verschrikkelijk wel
idd ook hele rare substantie heeft datquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Falafel vind ik wel lekker , maar die kikker erwten prut vind ik maar niks
Toch zou Sasha gelukkiger worden van een maatje dan van aandacht van de mensen. Borstelen en aandacht kan nooit een soortgenootje vervangen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ruud was gisteren samen met Romy voor een paardje voor bij sascha aan het kijken. Alweer beestje erbij zodat ze wat minder naar sas hoeven om te kijken. Kosten alweer voor de Bv of belaald aanschaf onderhoud (voer ect) dierenfonds.
Gisteren hadden ze geen groenten maar zag wel Ruud een vergiet vol spruitjes aan Bender geven.
Man manquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Do wordt een beetje geil van de staafmixer
Lekker met komkommerquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Humus, een puree van gemalen kikkererwten.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
De Siamese Tweeling liggen weer in bad
Weg met die 2 verrotte wijvenquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Weekend hequote:Op dinsdag 15 november 2016 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geen enkelequote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister in bad de benen geschoren, zo gaan ze gezamelijk de punani scheren
Nou dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik blijf ff zitten danquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Man man manquote:
Jij denkt dat billy een eeltige kut heeft?quote:
Iets klauwachtigs hebben ze.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
zijn net apevoeten die voeten van Bil
Correctquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Jij denkt dat billy een eeltige kut heeft?
Ohjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vergeten :-)quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is daar nu weekend, morgen gaan ze weer "werken"
Nee joh, een uitgelebberdequote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
vind je dit niet aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:11 schreef DKUp het volgende:
Het zusje van de Trol is aartslelijk in het bad....
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
ja dat gedrag is nog het ergst eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haar gezicht wordt elke dag lelijker en lelijker.....
het duurt van 2 tot 4quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:14 schreef formule het volgende:
Weet iemand wanneer Rowena Barry gaat neer sabbelen?
Daar is ze toch al maanden mee bezigquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:14 schreef formule het volgende:
Barry wordt niet meer gesabbeld door rowquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:14 schreef formule het volgende:
Wat gaat er gebeuren dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:14 schreef formule het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Barry wordt niet meer gesabbeld door row
maar heeft ze dat gezegd dat het over hem gaat?quote:
Aanname van mijquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar heeft ze dat gezegd dat het over hem gaat?
Ze heeft nooit gezegd dat het niet over hem gaatquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar heeft ze dat gezegd dat het over hem gaat?
WTFquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:18 schreef eskil het volgende:
Bas en Do gaan zeker een plekje creëren in de caravan voor Jessie
Goed punt dat had ze wel kunnen zeggen jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gezegd dat het niet over hem gaat
Vieze Row, geen woorden meer voor die mislukking
Dat is waar, het lijkt wel of ze die suggestie wilt wekkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gezegd dat het niet over hem gaat
Vieze Row, geen woorden meer voor die mislukking
Onze presidentquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:19 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
WTF
gaat onze PRESIDENT in die vieze hut liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij dat enge wijf?
jessie was de president van de streamers dusquote:
Arme meid is mishandeld he en ze heeft dr voet ook nog pijn gedaan aan dat schoolgenootje wat op de grond lagquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Row motherfuckert een eind weg in de badkamer , wijf zit vol agressie
Sinds Febo?quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:21 schreef LLgetikt het volgende:
sinds wanneer zijn do en bas zo begaan met jessie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |