abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2016 @ 01:05:44 #226
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166948505
TD Panthers! :D

Man, winnen ze een keer wint rest van divisie ook .... Seahawks die verliezen van Bucs ... zucht.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2016 @ 01:14:48 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166948544
Daar gaan de Panthers weer. Echt IEDERE, maar dan ook IEDERE wedstrijd dit seizoen waar ze voor komen te staan maken ze dezelfde fout.

Offense neemt gas terug, probeert tijd te rekken, maar gaan 3 and out.

Defense neemt gas terug, worden passief i.p.v. agressief blijven, geven chunks van 15-20 yards per keer weg.

Edit: Mooie hold gemist bij de 2PT conversion lol refs .... mijn dode oma heeft het gezien, maar de zebra niet .....
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2016 @ 01:30:59 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166948579
4th & 1, je hebt Stewart, je hebt Cam en je punt en "vetrouwt" je defense die nog geen ballenjongen kan stoppen. Echt Ron WTF man. Hoeveel losses van de Panthers zijn te herleiden naar verkeerde playcalling is echt belachelijk.
  maandag 28 november 2016 @ 01:33:54 #229
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_166948584
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 01:30 schreef Kyran het volgende:
4th & 1, je hebt Stewart, je hebt Cam en je punt en "vetrouwt" je defense die nog geen ballenjongen kan stoppen. Echt Ron WTF man. Hoeveel losses van de Panthers zijn te herleiden naar verkeerde playcalling is echt belachelijk.
Je ziet het gebeuren vanaf de bank en de hele staf laat het maar gebeuren. Denk dat ik nog wel kan scoren tegen die defense :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2016 @ 01:49:25 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166948614
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 01:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Je ziet het gebeuren vanaf de bank en de hele staf laat het maar gebeuren. Denk dat ik nog wel kan scoren tegen die defense :')
Dit inderdaad. Dat snap je toch niet. Die lui krijgen miljoenen betaald, zitten elke dag tapes te kijken, zijn professionals. Ik zit hier op de bank, aan m'n ballen te krabben en zie het al vanaf het moment dat ze 8 punten voor komen te staan fout gaan.

Hoe kan je in godsnaam er niet voor gaan met 4th & 1, en dit garbage defense zonder je beste speler vertrouwen. Beyond me ...
pi_166950150
Bronco's ook verloren. SB teams draaien niet echt een lekker seizoen.
  Redactie Frontpage maandag 28 november 2016 @ 10:13:35 #232
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_166950283
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:34 schreef bambino het volgende:

[..]

Bij deze dus de voorspelling superbowl (en dus ook Championship games):
Raiders/Pats tegen Cowboys/Seahawks.

Pats Cowboys is dan natuurlijk the dream met hopelijk een Dallas win, mag wel weer een keer na ruim 20 jaar.
Bij die SB ben ik uiteraard voor de Pats, bij een Raiders-Cowboys SB weet ik het niet. Gun de Boys wel een ring, zkeer met Dak als rookie, maar hoewel ik nooit echt een Raiders fan ben geweest, bevallen ze me dit seizoen wel, dus die gun ik het dan ook wel weer op basis van wat ze nu laten zien. Maar tot die tijd zijn er nog zat mooie wedstrijden.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_166950379
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 10:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bronco's ook verloren. SB teams draaien niet echt een lekker seizoen.
Fantastische spannende game was dat, het terugkijken wel waard. Chiefs slepen hem er echt net uit.
Demain, on roule
pi_166950449
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:20 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Fantastische spannende game was dat, het terugkijken wel waard. Chiefs slepen hem er echt net uit.
Nou ik kan niet goed games terugkijken waar ik de uitslag van weet. Kijk de samenvatting wel.
  maandag 28 november 2016 @ 10:25:23 #235
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_166950460
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 01:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Dat snap je toch niet. Die lui krijgen miljoenen betaald, zitten elke dag tapes te kijken, zijn professionals.
Ook in een beroepsgroep met dat soort salarissen, heb je nog steeds dat er maar een paar echt buitenklasse rondlopen. Grofweg is denk ik de helft van de coaches redelijk, een kwart is aan het falen, en in de resterende kwart zitten de coaches die vrij goed zijn, en de handvol die je briljant kan noemen. Een Beliciick, Sean Payton etc.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_166950513
Wat een geweldige win op de Seahawks zeg. Defense was briljant.

In Fantasy ga ik deze week gewoon het onderspit delven met meer dan 130 pt... Het kan verkeren.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2016 @ 10:39:43 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166950715
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:13 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Bij die SB ben ik uiteraard voor de Pats, bij een Raiders-Cowboys SB weet ik het niet. Gun de Boys wel een ring, zkeer met Dak als rookie, maar hoewel ik nooit echt een Raiders fan ben geweest, bevallen ze me dit seizoen wel, dus die gun ik het dan ook wel weer op basis van wat ze nu laten zien. Maar tot die tijd zijn er nog zat mooie wedstrijden.
Raiders gaan sowieso geen SB kampioen worden. No way. Die defense van ze is niet goed genoeg voor een SB.
pi_166952030
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:13 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Bij die SB ben ik uiteraard voor de Pats, bij een Raiders-Cowboys SB weet ik het niet. Gun de Boys wel een ring, zkeer met Dak als rookie, maar hoewel ik nooit echt een Raiders fan ben geweest, bevallen ze me dit seizoen wel, dus die gun ik het dan ook wel weer op basis van wat ze nu laten zien. Maar tot die tijd zijn er nog zat mooie wedstrijden.
Uiteraard is een Pats fan dan voor de Pats :P Maar zelfs dan zal er bij 95% van de NFL fans ergens een gedachte zijn dat de Boys het verdienen. Ze draaien een geweldig seizoen tot dusver, en dat is zeker voor 50% te danken aan 2 rookies, wat gewoon uitzonderlijk is.
Uiteraard kun je de geweldige O-line niet achterwege laten, en Defense is ook goed. Als Dak en Elliot bij de Browns hadden gespeeld, zouden ze ook wel een paar wins hebben, maar geen 10.

Natuurlijk ben ik als Cowboys fan wel wat gewend. Op alles facebook meme pagina's wordt er niemand harder gebashed als de Cowboys. Maar daarentegen wordt er ook niemand zo geliefd als de Cowboys (het is zowel het meest gehate en geliefde team in de NFL). Dus de reactie die je nu voorbij ziet komen zijn voor mij als fan natuurlijk prachtig, mag ook wel een keer.

En tja, zo'n groot team met zo'n achterban dat moet gewoon eens in de 10-15 jaar de Superbowl winnen, ze staan nu 21 jaar droog, en toen wonnen ze er 3 in 4 jaar.

Als dit zo blijft zoals het is, dan kunnen we rekening houden met de komende paar jaar in de playoffs met ten minste 2 Superbowls met de Cowboys erin. Maar nu loop ik natuurlijk wel een beetje ver vooruit :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Redactie Frontpage maandag 28 november 2016 @ 12:09:15 #239
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_166952398
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:50 schreef bambino het volgende:

[..]

Uiteraard is een Pats fan dan voor de Pats :P Maar zelfs dan zal er bij 95% van de NFL fans ergens een gedachte zijn dat de Boys het verdienen. Ze draaien een geweldig seizoen tot dusver, en dat is zeker voor 50% te danken aan 2 rookies, wat gewoon uitzonderlijk is.
Uiteraard kun je de geweldige O-line niet achterwege laten, en Defense is ook goed. Als Dak en Elliot bij de Browns hadden gespeeld, zouden ze ook wel een paar wins hebben, maar geen 10.

Natuurlijk ben ik als Cowboys fan wel wat gewend. Op alles facebook meme pagina's wordt er niemand harder gebashed als de Cowboys. Maar daarentegen wordt er ook niemand zo geliefd als de Cowboys (het is zowel het meest gehate en geliefde team in de NFL). Dus de reactie die je nu voorbij ziet komen zijn voor mij als fan natuurlijk prachtig, mag ook wel een keer.
America's team!

quote:
En tja, zo'n groot team met zo'n achterban dat moet gewoon eens in de 10-15 jaar de Superbowl winnen, ze staan nu 21 jaar droog, en toen wonnen ze er 3 in 4 jaar.

Als dit zo blijft zoals het is, dan kunnen we rekening houden met de komende paar jaar in de playoffs met ten minste 2 Superbowls met de Cowboys erin. Maar nu loop ik natuurlijk wel een beetje ver vooruit :D
Ik had de hoop dat Romo ze weer een ring zou geven, zowel voor Romo als voor t team, maar dat zit er niet meer in. Nu hoop ik des te meer dat Dak het voor ze gaat doen (maar liefst niet tegen de Pats). Denk wel dat ze nu en de komende jaren een team hebben om dat voor elkaar te krijgen.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 28 november 2016 @ 13:26:49 #240
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_166953969
Gewoon Pats vs Giants. Elite Manning pakt nog een ring om zijn broer te trollen. Giselle is salty omdat Edelman een bal laat vallen. OBJ doet een zieke one-handed catch voor de winnende TD met 30 seconde te gaan.

Dit Seattle wint geen SB btw, divisie zal wel lukken maar zonder ET is de secondary niks bijzonders.
Volgende week Panthers, die kunnen gelukkig niks stoppen dus een paar goede acties van de D kan genoeg zijn voor een win, mits de offense zijn werk doet. Een shootout is een loss.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 28 november 2016 @ 14:41:23 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_166955285
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:26 schreef PirE het volgende:
Gewoon Pats vs Giants. Elite Manning pakt nog een ring om zijn broer te trollen. Giselle is salty omdat Edelman een bal laat vallen. OBJ doet een zieke one-handed catch voor de winnende TD met 30 seconde te gaan.

Dit Seattle wint geen SB btw, divisie zal wel lukken maar zonder ET is de secondary niks bijzonders.
Volgende week Panthers, die kunnen gelukkig niks stoppen dus een paar goede acties van de D kan genoeg zijn voor een win, mits de offense zijn werk doet. Een shootout is een loss.
De pats D moet zich ook echt heel erg ontwikkelen. Nu is het echt zeer middelmatig. De O moet ook wel healthy worden come january
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_166961069
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 10:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bronco's ook verloren. SB teams draaien niet echt een lekker seizoen.
De slow starts van de Broncos beginnen nu toch wel echt een flink probleem te worden, het heeft ze bijna een complete helft gekost om de football eens een keer voorbij de 50-yard line in Chiefs territory te krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tocadisco op 28-11-2016 19:47:02 ]
pi_166972150
Chiefs zijn wel van de comebacks dit jaar, nooit gedacht dat ze daar het team voor hadden.

Week 1 vs San Diego: Win probability = 0.7%
Week 10 @ Carolina: Win probability = 1.9%
Week 12 @ Denver: Win probability = 1.9%

Wow.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_166982157
Na vier losses op rij eindelijk een win voor de Packers :) playoffs nog steeds goed mogelijk met die matige NFC North.
pi_166982450
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:07 schreef BobW het volgende:
Na vier losses op rij eindelijk een win voor de Packers :) playoffs nog steeds goed mogelijk met die matige NFC North.
Ik vond het jammer. Had de Eagles liever zien winnen :P
pi_166982537
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:29 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ik vond het jammer. Had de Eagles liever zien winnen :P
Wat schieten zij er mee op?
De kans dat zij nog in de playoffs komen is klein.
Packers hebben hiermee ten minste nog kans.

Maar ik ben wel bevooroordeeld want heb een hekel aan de Eagles :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_166985714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:33 schreef bambino het volgende:

[..]

Wat schieten zij er mee op?
De kans dat zij nog in de playoffs komen is klein.
Packers hebben hiermee ten minste nog kans.

Maar ik ben wel bevooroordeeld want heb een hekel aan de Eagles :D
Ik dacht dat Cowboys fans meer een hekel hebben aan de Giants of Redskins?
Eagles heb ik altijd al een sympathieke franchise gevonden en sinds ze deze zomer gratis Maxwell en Alonso aan de Dolphins gegeven hebben die beide solide starters zijn kunnen ze helemaal niet meer stuk _O_
pi_166993735
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:20 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Ik dacht dat Cowboys fans meer een hekel hebben aan de Giants of Redskins?
Eagles heb ik altijd al een sympathieke franchise gevonden en sinds ze deze zomer gratis Maxwell en Alonso aan de Dolphins gegeven hebben die beide solide starters zijn kunnen ze helemaal niet meer stuk _O_
Ja Giants heb ik ook een hekel aan. Redskins boeien me niet zo eigenlijk, behalve RGIII die vindt ik echt verschrikkelijk :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_167003448
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:33 schreef bambino het volgende:

[..]

Wat schieten zij er mee op?
De kans dat zij nog in de playoffs komen is klein.
Packers hebben hiermee ten minste nog kans.

Maar ik ben wel bevooroordeeld want heb een hekel aan de Eagles :D
Heb juist een zwak voor de Eagles. Als ze deze gewonnen hadden, en dan ook ff alle anderen, dan was alles mogelijk :7 :P

Neemaar ik heb verder ook niks tegen de Packers. Vind de Eagles gwn tof.

Wil een SB betje plaatsen, neig naar de Cowboys. 5.xx odds zijn wel netjes. De grote vraag is; wil ik een combi van de nfc/afc winnaars ook erbij doen hehe
pi_167003759
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Heb juist een zwak voor de Eagles. Als ze deze gewonnen hadden, en dan ook ff alle anderen, dan was alles mogelijk :7 :P

Neemaar ik heb verder ook niks tegen de Packers. Vind de Eagles gwn tof.

Wil een SB betje plaatsen, neig naar de Cowboys. 5.xx odds zijn wel netjes. De grote vraag is; wil ik een combi van de nfc/afc winnaars ook erbij doen hehe
Ik weet ook niet WAT ik tegen de Eagles heb. Maar heb er gewoon een hekel aan.
Maar zeker tijdens Chip Kelly periode was ik echt zwaar anti.
Toen Murray ook nog eens naar de Eagels ging 2 jaar terug was ik er helemaal klaar mee.
Wentz vindt ik ook niks.

Er is maar 1 speler die ik echt tof vindt, en dat is Dorenbos. En niet vanwege zijn Nederlandse naam (geen idee of hij Nederlandse voorouders heeft).
Maar zijn verhaal is gewoon bizar.
Vader heeft zijn moeder vermoord en is toen in fostercare gekomen, uiteindelijk door zijn tante en oom geadopteerd. Altijd gek van magie, en is toen naar America's got talent gegaan. Echt leuk wat hij daar gedaan heeft, is 3e geworden.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')