abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166670172
Je kan ook (als je een reservebril hebt dan) ook alleen de glazen laten vervangen toch? En hetzelfde montuur houden? Of zeg ik nou iets doms :@ Ik heb zelf een bril en weet het niet eens _O-

Elke keer wanneer ik werk heb ik hoofdpijn en ben ik zo moe :O Ik slaap opzich wel redelijk, M gaat meestal na een voeding meteen weer slapen in de nacht.
  dinsdag 15 november 2016 @ 14:39:52 #152
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166670626
Hiha, leuk joh, er zijn nog restanten gevonden in mijn baarmoeder en bm-hals, waarschijnlijk placentaresten. Nu ben ik ingepland voor een kijkoperatie (volg wk vrijdag) waarbij dit wordt verwijderd - zonder narcose, onder pijnstilling :{

Ben er totaaaaal niet blij mee, maar wel blij dat het goed is uitgezocht. Let's get over with it.... en snel een beetje. Ik las net dat het krijgen van een 'groot kind' een risicofactor is en aangezien die placenta bijna een kilo woog, zal dat het wel zijn.
pi_166670847
Ik wil ook een nieuwe bril maar geef al bijna 4.5 jaar borstvoeding. Het zicht is soms prima maar af en toe ook erg slecht.
pi_166671271
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:39 schreef Quoi het volgende:
Hiha, leuk joh, er zijn nog restanten gevonden in mijn baarmoeder en bm-hals, waarschijnlijk placentaresten. Nu ben ik ingepland voor een kijkoperatie (volg wk vrijdag) waarbij dit wordt verwijderd - zonder narcose, onder pijnstilling :{

Ben er totaaaaal niet blij mee, maar wel blij dat het goed is uitgezocht. Let's get over with it.... en snel een beetje. Ik las net dat het krijgen van een 'groot kind' een risicofactor is en aangezien die placenta bijna een kilo woog, zal dat het wel zijn.
Bleh Quoi, daar zit je niet op te wachten :{ wel fijn dat het zo (relatief) snel kan. Het wordt tijd dat het vloeien stopt.
  dinsdag 15 november 2016 @ 15:18:00 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166671318
Quoi, balen zeg -O-.
KuikenGuppy
pi_166671417
Hè Quoi, wat vervelend! Snap dat je er niet blij mee bent, maar daarna ben je wel van de klachten af!
  dinsdag 15 november 2016 @ 15:36:06 #157
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166671730
Bah Quoi vervelend :(

Molo schrikken die ondertemperatuur!

Bril: ja die hormonen kunnen effect hebben. Ik wilde ook een nieuwe bril, niet omdat ik slecht zag maar omdat ik al zes jaar dezelfde bril heb. Glazen doorgemeten en sterkte raad nog hetzelfde. Als het verschil zo groot is dat je er last van hebt zou ik ook gewoon een bril laten aanmeten. Bij eyes and more heb je een complete bril voor 79 euro. Eerder prima ervaring mee gehad. Of idd nieuwe glazen laten inzetten. Was ik een X aantal jaren geleden 50 euro per glas voor kwijt.

Seks. Nu 1 X gedaan en deed geen pijn, lijf werkte prima maar mentaal deed het me niks. Bah herken mezelf niet meer en vraag me af of het nog wel door het ontzwangeren komt of door het spiraaltje -O-

Soof mooie stats :) goed dat je op jezelf hebt vertrouwd toen.

Oh en het was nationale doorslaapnacht? Amélie heeft voor het eerst de nacht doorgeslapen van 23 tot 5.30 uur. Toen heb ik haar maar op mijn verzoek aangelegd.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_166671905
Oh Quoi das balen :{ ik hoop dat de pijnstilling voldoende is, lijkt me best naar

Ik zou eigenlijk deze week ook al moeten werken ;( gelukkig hoef ik voorlopig nog niet door vakanties en ouderschapsverlof
pi_166675759
Molo dat is schrikken hoe is het nu?

Q wat naar voor je, die nasleep!
Emmy poept zeker geen roosjes, of het moeten mosterdkleurige, stinkende roosjes zijn :D

Over seks: 1 keer geprobeerd en dat deed pijn. Daarna nog 1 keer, maar dat is ook weer een tijd geleden. Het is toch een soort van dingetje. Ook voor mijn man die er beelden bij heeft van de bevalling. En libido lijkt wel weg.
Gelukkig hebben we wel intimiteit, maar ik hoop wel dat het beter wordt.

Verder wilde ik nog op meer reageren maar dat ben ik vergeten.
Best druk dat werken icm baby.
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:02:09 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166676403
Q sterkte, dat is geen leuk vooruitzicht zeg, maar hopelijk valt het mee, fijne begeleiding en daarna snel van je klachten af!

Wat naar dat jullie sexervaringen niet zo leuk zijn, hopelijk gaat ook dat weer makkelijker en plezieriger.

Ik ben vanmiddag om half 3 nog even langs geweest op de creche (zie naast werk dus dat scheelt). Was gebeld omdat ze niets wilde drinken bij de leidsters, uiteindelijk heb ik er met moeite 120 ml in gekregen en net 100 ml. Sinds gisteravond 10 uur heeft ze 320 ml op vandaag, schiet lekker op dit...
Maar ja, kijken of ze vanavond nog wat meer gaat tanken. Wel voldoende plasluiers nog en ze lacht vrolijk, maar echt heel lekker gaat het nog niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_166677539
Klinkt naar Quoi, hopelijk valt het mee!

Larfje ;( Is haar temperatuur goed gebleven Molo? Hopelijk gaat het snel beter!

Lastig he die combinatie baby en werken Arja. De ochtenden zijn ook opeens veel drukker :P

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben met pijn bij seks, voel ik me weer wat normaler :+ Mijn libido is ook niet echt een bestaand iets, ik ben vooral moe :') Mijn man heeft alles ook gezien van de bevalling maar hij heeft er geen last van ofzo. Volgens hem voelt het ook niet anders (daar was ik een beetje bang voor :'))
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:59:08 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166677560
Wat een zorgen Molo ;( Misschien is ze alweer aan de beterende hand, maar 'hobbelt' haar drinkgedrag daar een beetje achteraan? Plasluiers en in haar hum zijn lijken me belangrijk.

En nee, een leuk vooruitzicht is het niet, maar er is een tientonner doorheen gegaan :') dus laat het maar gebeuren. Dat wordt ons eerste uitje samen dan, naar het zkh :D
  dinsdag 15 november 2016 @ 20:09:50 #163
52229 Chanty
pi_166677786
Gelukkig dat het niet bestaande libido herkenbaar is. Ik was idd ook bang voor de komkommer in de gang maar mijn man zegt ook dat het niet anders voelt. Niet dat ik dat aanneem :')
pi_166678233
Oej Quoi... :*

Oja speaking of sex.. Ik ga maar eens condooms bestellen. We zijn er nog niet uit of dat ook een blijvertje is. Ik wil gewoon niet weer aan de hormonen.
:)
  dinsdag 15 november 2016 @ 20:33:44 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166678302
Koperspiraal O+
Geweldig ding O+

Nee ik heb geen aandelen :P
pi_166678546
Ik ben net weer gestopt met de Cerazette na 1,5 strip. Wat een rotpil voor mij zeg :{ Niet alleen m'n libido ging er compleet van weg, aanraken begon ik zelfs vervelend te vinden. Nu zou dus een koperspiraal de enige optie zijn, naast condooms, maar ik ben even klaar met gefrut in mijn nedere regionen. Moet eigenlijk ook een welkombijde30clubafspraak maken maar die stel ik ook nog even uit. Huisarts snapte het compleet *;
pi_166678735
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:33 schreef Molo het volgende:
Koperspiraal O+
Geweldig ding O+

Nee ik heb geen aandelen :P
Ik wil dat ook niet :@ Het lijkt me zo eng om dat te laten plaatsen. En ik ben het beu om onnatuurlijke dingen in mijn lijf te hebben. En ik wil mijn normale menstruatie weer terug!
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:05:08 #168
52229 Chanty
pi_166679227
Met een koperspiraal krijg je gewoon je menstruatie :) daarom vind ik het wel verleidelijk om toch hormoonspiraal te doen. Eerder nooit gevoelig geweest voor hormonen. Weet ook echt niet of het daar aan ligt of ontzwangeren / nog niet blij zijn met mijn lijf. Als het zo blijft ga ik wel switchen. Alleen condooms durf ik niet aan. Het bloeden van de spiraal zetten is alleen nog niet helemaal gestopt en dan zou ik nu dus weer drie maanden met bloedingen lopen -O-
pi_166679352
Over een week ofzo (wanneer ik weer ongesteld word) gaat er een hormoonspiraal in. Omdat niks anders een optie was voor ons. Ik zie er tegenop ja :@

Poep to the max hier :') ik dacht wat is dat toch voor vlek op zijn broek? Nou, poep dus. Ben ik blij dat die romper te klein werd :') ik wist dat hij gepoept had, het badje stond sowieso al klaar maar dat het zo erg was, dat had ik te laat door. Dus kleren zijn in bad gegaan na L. En dat na zo'n hectische dag, ik ging op kraamvisite een eindje rijden en was de luiertas vergeten |:( zo vreselijk stom. Mocht gelukkig haar fles lenen en haar zoon had de zelfde voeding dus dat scheelt. Ook hadden ze gelukkig een luier in L zijn maat maar zo vreselijk stom. Alles stond klaar maar ik was laat en moest heel veel meenemen. En dan vergeet je het belangrijkste.
Eenmaal thuis (na 7 uur, nog niks gegeten) kon ik een newbornset voor de tripp trapp ophalen die ik via mp gekocht had dus kind gelijk weer de auto in :@ maar dat was in het dorp. Kwart voor 8 kon ik eten, L gelijk daarna in bad (met poepincident), daarna de fles en in bed. En nu zit ik eindelijk :')
pi_166679387
Hier wel condooms, maar dat ligt meer aan het feit dat mijn kinderwens liever niet nog een paar jaar wacht :') dat is dan ook een belangrijke reden om te verhuizen geweest. De pil was ik trouwens ook wel echt beu. Wat een ander mens werd ik na het stoppen.

Molo, zo rot dat Larfje steeds maar niet goed blijft. Vooral letten op plasluiers en wat vaker kleine beetjes drinken aanbieden?

Quoi, fijn dat ze kunnen helpen, maar wel naar dat het zo moet. Gek idee ook, dat zoiets gewoon blijft zitten dan.

Wij hadden net een slaapdoorbraak. S. voor het eerst in 2-3 weken wakker in bed gelegd. Dat werd brullen. Toen er naast gaan zitten en binnen 5 minuten sliep hij gewoon. Vorige week lukte dat ook een keer, maar toen duurde het wel een kwartier ofzo.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:13:22 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166679458
Ik voelde eigenlijk niets van het inbrengen en heb erna ook maar heel weinig last gehad ervan, nu merk ik er niets meer van.
En hormonen zijn hier geen optie, dus dan is dit ideaal.

En er zit hier een groentehapje in, half potje zelfs, mevrouw hapte lekker door :o :o
Zo maar eens op bed gooien

Nazil, jouw dag :X :X :@ :D
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:17:12 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166679549
Met een koperspiraal voorkom je toch alleen de innesteling en niet de conceptie an sich?

Edit: ik vond dit: "Het koper maakt de zaadcellen van de man inactief. Er vindt geen maandelijkse bevruchting plaats." Weer wat geleerd :).
KuikenGuppy
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:19:34 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166679599
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:17 schreef Burdie het volgende:
Met een koperspiraal voorkom je toch alleen de innesteling en niet de conceptie an sich?
ook de conceptie, is verouderd idee dat alleen de innesteling voorkomen wordt
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:21:45 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166679675
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:19 schreef Molo het volgende:

[..]

ook de conceptie, is verouderd idee dat alleen de innesteling voorkomen wordt
Ik las het al, zie mijn edit :).
KuikenGuppy
pi_166679808
Een een vraag:

Hoe laat gaan jullie baby's 's avonds naar bed voor de grote tuk? En hoe laat gaan ze uit het bedje de volgende ochtend om de dag te beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')