Over een week ofzo (wanneer ik weer ongesteld word) gaat er een hormoonspiraal in. Omdat niks anders een optie was voor ons. Ik zie er tegenop ja
Poep to the max hier

ik dacht wat is dat toch voor vlek op zijn broek? Nou, poep dus. Ben ik blij dat die romper te klein werd

ik wist dat hij gepoept had, het badje stond sowieso al klaar maar dat het zo erg was, dat had ik te laat door. Dus kleren zijn in bad gegaan na L. En dat na zo'n hectische dag, ik ging op kraamvisite een eindje rijden en was de luiertas vergeten

zo vreselijk stom. Mocht gelukkig haar fles lenen en haar zoon had de zelfde voeding dus dat scheelt. Ook hadden ze gelukkig een luier in L zijn maat maar zo vreselijk stom. Alles stond klaar maar ik was laat en moest heel veel meenemen. En dan vergeet je het belangrijkste.
Eenmaal thuis (na 7 uur, nog niks gegeten) kon ik een newbornset voor de tripp trapp ophalen die ik via mp gekocht had dus kind gelijk weer de auto in

maar dat was in het dorp. Kwart voor 8 kon ik eten, L gelijk daarna in bad (met poepincident), daarna de fles en in bed. En nu zit ik eindelijk