abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 december 2016 @ 15:55:17 #226
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_167097025
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 15:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Beetje kort inderdaad.
Had eigenlijk op 9 rondjes gerekend. :@
pi_167097027
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 53 minuten koers :')
Mathieu rijdt straks nog even 200 kilometer naar huis als training.

Sweeck rijdt het beeld in, ik ben nog steeds blij dat ik breedbeeld heb aangeschaft voor dit seizoen. 9.gif
Jack does it in real time...
  zondag 4 december 2016 @ 15:55:54 #228
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_167097042
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2016 15:55 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Mathieu rijdt straks nog even 200 kilometer naar huis als training.
Met windkracht 9 in de rug lukt ons dat allemaal. :P
  zondag 4 december 2016 @ 16:06:28 #229
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_167097256
Komende weken op zaterdag voor Van Aert, dan wint Mathieu op de zondagen in Overijse en Namen. Al is die zandcross in Antwerpen ook wel leuk.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 4 december 2016 @ 17:52:36 #230
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167099332
Dat was weer een topweekendje met 2 spannende, onvoorspelbare crossen!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167100626


Afrikaanse leeftijd toestanden in het veldrijden?
  zondag 4 december 2016 @ 19:47:39 #232
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_167101780
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2016 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]

Afrikaanse leeftijd toestanden in het veldrijden?
Welke koers is dit?...die jongetjes links en rechts lijken 13.
pi_167101934
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Welke koers is dit?...die jongetjes links en rechts lijken 13.
Ik vond dit op Twitter. Die linkse jongen is Lennert Meulemans. Geboortejaar 2001.
Waar dit is weet ik niet, wel een cross van vandaag of gisteren.
  zondag 4 december 2016 @ 19:57:48 #234
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_167101980
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik vond dit op Twitter. Die linkse jongen is Lennert Meulemans. Geboortejaar 2001.
Waar dit is weet ik niet, wel een cross van vandaag of gisteren.
Vijftien jaar dus...dan heeft die middelste dus een paar schoppen meer onder de kont gehad. :P
pi_167110356
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:30 schreef Tommeke het volgende:
Cool. Cyclocross is echt wel groot in Portland.

Ik heb zelf ooit eens aan een singlespeed cross meegedaan. Best grappig.
Ik heb eerder het idee dat ie in een zwaar zwart gat aan het vallen is. De winnaar moet een tatoo zetten :X
pi_167110883
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 01:05 schreef jantje1234 het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat ie in een zwaar zwart gat aan het vallen is. De winnaar moet een tatoo zetten :X
Hij is, wellicht niet geheel toevallig, tweede geworden.
pi_167113674
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 03:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hij is, wellicht niet geheel toevallig, tweede geworden.
Als die er veel geld voor heeft gevangen zal het misschien wel meevallen. Maar om voor dit soort dwazen je team te verlaten...
pi_167123866
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 03:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hij is, wellicht niet geheel toevallig, tweede geworden.
Die ouwe kan er niks meer van zou.
pi_167123874
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:14 schreef jantje1234 het volgende:

[..]

Als die er veel geld voor heeft gevangen zal het misschien wel meevallen. Maar om voor dit soort dwazen je team te verlaten...
Geld waarschijnlijk en sponsor Trek tevreden houden.
pi_167123914
Was Van der Haar nou rest van seizoen uitgeschakeld? Of nog niet bekend?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 5 december 2016 @ 18:58:12 #241
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_167124472
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 18:28 schreef franklop het volgende:
Was Van der Haar nou rest van seizoen uitgeschakeld? Of nog niet bekend?
Plan is dat hij in Baal weer van start gaat; wordt dus nog lastig om iets van het seizoen te maken.
pi_167129769
quote:
Na bijna twee jaar afwezigheid gaat Marianne Vos deze winter weer veldrijden. Op 17 december rijdt de zevenvoudig wereldkampioene de Scheldecross in Antwerpen. En als ze door bondscoach Gerben de Knecht geselecteerd wordt, wil ze daarna ook drie wereldbekers en het WK in Bieles rijden.

In totaal staan er tien crosswedstrijden op haar kalender.

In januari 2015 reed Vos bij de WK in Tabor haar laatste cross, waar ze als derde eindigde. Daarna kreeg de 29-jarige renster last blessures en raakte ze overtraind, waardoor ze het crossseizoen van 2015-2016 aan zich voorbij liet gaan.

'Waar mogelijk klinkende resultaten boeken'

Inmiddels is Vos hersteld en bereidt ze zich voor op de start van het wegseizoen met haar nieuwe ploeg WM3 Energie. Op haar website zegt Vos dat het veldrijden goed past in haar trainingsprogramma, en dat ze "waar mogelijk klinkende resultaten in het veld wil boeken."

Op dit moment is de Belgische modder nog wel ver weg voor de zevenvoudig wereldkampioene. Samen met een deel van de Nederlandse selectie is Vos op trainingskamp in Zuid-Afrika.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_167130170
mooi dat Vos het veld in gaat *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_167146973
*O* *O* *O*
pi_167194468
quote:
Lars Boom is weer veldrijder: “Ik start in het WK, en niet voor de lol”

Vandaag in Asteasu, zaterdag in Elorrio en zondag in Igorre. De eerste drie crossen van Lars Boom vinden niet plaats op de meest spraakmakende locaties. “Ik wil ver van alle aandacht hervatten. Pas tijdens de kerstperiode en op het WK wil ik mij meten met de toppers. Al moet ik wel eerst nog geselecteerd worden.”

In het Baskenland mijdt Lars Boom de andere Belgische en Nederlandse toppers. “Op dit moment ben ik nog niet klaar om mij met hen te meten”, zegt Boom vanuit noordelijk Spanje. “Ik ben hier omdat ik graag in deze regio rijd, omdat het drie crossen op een korte periode zijn en ik maandag vlot kan aansluiten bij de eerste ploegstage.”

Na de stage met zijn nieuwe ploeg LottoNL-Jumbo hervat de 30-jarige Nederlander zijn crossactiviteiten tijdens de wereldbekermanche in Heusden-Zolder. “Rond de kerstperiode ben ik van plan nog enkele crossen in België en Nederland te rijden. Surhuisterveen is al zeker, met de andere organisatoren lopen de onderhandelingen nog.”

Ook het WK eind januari is een doel. Vorig jaar werd Boom, ondanks weinig voorbereiding, knap veertiende. “Ik hoop dit seizoen beter voor de dag te komen. Vorig jaar had ik vaak last van de rug. Die fysieke kwaaltjes heb ik nu niet. Ik heb mij ook beter en specifieker kunnen voorbereiden. Ik wil graag een rol spelen op het WK, al moet de bondscoach mij wel selecteren. De omloop van dit jaar ligt mij alleszins beter dan Zolder.”

Vorig jaar laste de wereldkampioen van 2008 de crossperiode in om zich te amuseren. Dit jaar meent hij het ernstiger. “Ik start niet voor de lol. Ik ga niet verkondigen dat ik zal winnen tegen Mathieu of Wout, maar ik ga ook niet meerijden als figurant. Ik hoop door tegen die twee te strijden zelf sterker te worden. Met enkel een plaats in de top tien zal ik niet tevreden zijn. Ik wil een voorname rol spelen, ook op het WK.”

“Ik heb onderhandeld met Nys”

Na twee seizoenen Astana maakt Lars Boom op 1 januari de overstap naar LottoNL-Jumbo. Al had hij ook voor Telenet-Fidea van ploegmanager Sven Nys kunnen rijden. “Meteen na het voorjaar heb ik met Sven een paar keer aan tafel gezeten. Het was een optie om weer voltijds crosser te worden. De onderhandelingen liepen, maar ze kozen dan voor Lars van der Haar als nieuw uithangbord.”

Sven Nys bevestigt die gesprekken. “Ik heb altijd een heel goeie band gehad met Lars Boom. We zijn lang ploegmaats geweest. De ploeg en ik wilden hem er graag bij, maar we hebben uiteindelijk voor Van der Haar gekozen.” Leuk om te weten: Boom en Van der Haar hebben dezelfde zaakwaarnemer.
quote:
Lars Boom heeft in zijn eerste veldrit van het seizoen geen rol van betekenis kunnen spelen. De Nederlander eindigde donderdag in het Spaans-Baskische Asteasu op de negende plaats. Ismael Esteban ging er in zijn thuisland met de winst vandoor. Een andere Nederlander, Stan Godrie, werd tweede.

De wedstrijd in Asteasu maakt voor Boom deel uit van zijn voorbereiding op het nieuwe seizoen op de weg. De oud-wereldkampioen komt de komende dagen ook in het Baskische Elorrio (zaterdag) en Igorre (zondag) in actie. Daarna doet hij mee aan de wereldbekercross van Heusden-Zolder op 26 december.

"Dat was een uur afzien", reageerde de Nederlander na de cross. "Na een goede start kon ik het hoge tempo nog niet volgen..."
pi_167198220
#zandindeogenvanWuytsstrooien
  donderdag 8 december 2016 @ 23:40:54 #247
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_167204515
Je kunt om een gat dicht te rijden beter Boom erbij hebben dan Twan van den Brand, met alle respect voor die laatste natuurlijk. En denk erom dat Van Aert dit niet echt leuk gaat vinden wanneer Boom onverhoopt vóór het WK een x top 3 rijdt. Maar laten we eerst maar eens het NK op het pannenkoeken vlakke parcours van Gestel afwachten.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_167205478
Blijf het wel bizar vinden dat Boom niet eens wat C-garnituur erop kan leggen in zulke crossjes, al is het nu nog wel net de nieuwe opbouw naar volgend jaar... Maar qua talent en basisconditie verwacht je toch iets meer, zeker als je ziet wat hij op jonge leeftijd al kon. En het blijft leuk om te volgen of hij aan kan haken, al neemt hij het hopelijk wat serieuzer dan vorig jaar want dat was echt een farçe.
Jack does it in real time...
pi_167206139
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 00:55 schreef DeeBee het volgende:
Blijf het wel bizar vinden dat Boom niet eens wat C-garnituur erop kan leggen in zulke crossjes, al is het nu nog wel net de nieuwe opbouw naar volgend jaar... Maar qua talent en basisconditie verwacht je toch iets meer, zeker als je ziet wat hij op jonge leeftijd al kon. En het blijft leuk om te volgen of hij aan kan haken, al neemt hij het hopelijk wat serieuzer dan vorig jaar want dat was echt een farçe.
dan had hij eerder moeten beginnen.
pi_167206979
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 00:55 schreef DeeBee het volgende:
Blijf het wel bizar vinden dat Boom niet eens wat C-garnituur erop kan leggen in zulke crossjes, al is het nu nog wel net de nieuwe opbouw naar volgend jaar... Maar qua talent en basisconditie verwacht je toch iets meer, zeker als je ziet wat hij op jonge leeftijd al kon. En het blijft leuk om te volgen of hij aan kan haken, al neemt hij het hopelijk wat serieuzer dan vorig jaar want dat was echt een farçe.
Je mag meer van hem verwachten, maar ik verwacht helemaal niets meer van deze faler.

Je ziet het niet zo vaak in het wielrennen als in het voetbal, maar renners als Boom en T. Dekker hebben hun talent echt een beetje vergooid. Moet zuur zijn voor wielrenners die er wel alles voor over hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')