Lees je eigen post nog eens terug?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:13 schreef john2406 het volgende:
He die golfplaten wat jij erop hebt vertel mij eens een naam of merk of hoe het ook het?
Materiaal waarvan ook graag.
Zolderkamer die geisoleerde wil ik dus niet ik wil dezelfde als TS erop heeft anders vroeg ik er niet naar, dat gedroeftoef geleuter hoef ik niet te lezen of wel, doe jij dat maar!quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens terug?
En voor het antwoord op je vraag, die boven de jouwe..
Oh oke.. Dan leg ik het niet uit joh.. wat jij wil.. veel plezier met je zoektocht dan...quote:Op zondag 13 november 2016 00:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zolderkamer die geisoleerde wil ik dus niet ik wil dezelfde als TS erop heeft anders vroeg ik er niet naar, dat gedroeftoef geleuter hoef ik niet te lezen of wel, doe jij dat maar!
De platen zijn van HMG-Benelux, heten dakpanplaten en zijn van staal. Bevallen verder prima!quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:13 schreef john2406 het volgende:
He die golfplaten wat jij erop hebt vertel mij eens een naam of merk of hoe het ook het?
Materiaal waarvan ook graag.
Zou isoleren dan ook helpen? Of hou je met een afdak altijd last van condens?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:32 schreef Knuppel1983 het volgende:
Er worden dakpanplaten verkocht met anti condens / anti drup vilt aan de onderzijde. Google hier maar eens op. Je zult moeten kijken of dit achteraf ook kan worden aangebracht.
Er valt niets te isoleren want het is open.quote:Op zondag 13 november 2016 22:31 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Zou isoleren dan ook helpen? Of hou je met een afdak altijd last van condens?
Yep dat is ook wat die zogenaamde isolatie doet, open maken heeft meer doel denk ik, dat de wind erlangs kan jagen!quote:Op zondag 13 november 2016 23:19 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Er valt niets te isoleren want het is open.
Materiaal er tegenaan plakken dat het vocht vast houdt, en daarna weer kan drogen door de wind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |