quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:17 schreef Scuidward het volgende:
Volgens mij hebben ze een 'L' teveel in dat bord geplaatst.
Als je een superjosti bent, klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:33 schreef richolio het volgende:
Lmao ik ken haar. Dat kan ze toch best dragen?
Als je durft te staan waar je echt voor staat, hja. Veel mensen hebben dat lef niet, mede dankzij mensen zoals jij. "Ze dragen niet mijn mening huilliehuillie"quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als je een superjosti bent, klopt.
Oh ja, zij mag wel dragen wat ze wil, maar ik mag daar dan niks over zeggen. Want stel je voor dat ze daar aanstoot aan neemt, te onzeker wordt om dat vodje te dragen en daardoor belemmerd wordt in haar vrije zelfexpressie. Pls, grow some schaamlippen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je durft te staan waar je echt voor staat, hja. Veel mensen hebben dat lef niet, mede dankzij mensen zoals jij. "Ze dragen niet mijn mening huilliehuillie"![]()
Mij zie je ook niet lopen met zo'n jas, maar kom op man.
Ik zeg ook niet dat je daar niets over mag zeggen, maar dit is toch een forum? Maar goed, lekkere dooddoener ook weer, hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Oh ja, zij mag wel dragen wat ze wil, maar ik mag daar dan niks over zeggen. Want stel je voor dat ze daar aanstoot aan neemt, te onzeker wordt om dat vodje te dragen en daardoor belemmerd wordt in haar vrije zelfexpressie. Pls, grow some schaamlippen.
Je probeert mij een beetje schuld in de schoenen te schuiven voor het feit dat die mensen niet echt durven te dragen wat ze willen, daarmee wek je bij mij de impressie dat ik mijn mening beter niet uit kan spreken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je daar niets over mag zeggen, maar dit is toch een forum? Maar goed, lekkere dooddoener ook weer, hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn hier bewegende beelden van? Of moet ik daarvoor bij de KFC zijn?
Gaat de goede kant op, pak aan linkse teringhonden!quote:
Waar's deze gemaakt, Coolsingel?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:14 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht
Alsof de leugen dat “zwarte Piet racistisch is “niet genoeg is , lijkt het erop dat de
Sylvana Simons & Quincy Gario adepten iets nieuws hebben gevonden om de Rotterdamse
Binnenstad en bijbehorende horeca-zaken, zoals hier in de Mc Donalds, verder te vergiftigen
met hun leugens maar dan onder de noemer “Black lives matter”, alsof wij hier in Nederland
de negroïde bevolking, net zo als in de USA, als tweede rang burgers beschouwen en hun
geen kansen geven om te slagen in dit land.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
Het hele blm complex is terug te voeren op een soort van daddy issues tegenover de vroegere slavenhouders. Van een goedverzorgd gespreid bedje naar je eigen boontjes moeten doppen in 'vrijheid'. Voor de buhne blm roepen en voor je eigen kroost weglopen als de verantwoordelijkheden zich melden. Lives matter, juist je eigen kind...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |