abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 maart 2017 @ 13:56:32 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169482307
Ah, dan mag hij met een paar van onze spelers meedoen :) Die waren zaterdag ook op RDD in Tilburg.
Ik verwacht mijn oudste daar volgend jaar ook, na de zomer gaat hij door naar de U12 en ik durf objectief te zeggen dat hij bij de betere behoort.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_169482435
Welk club dan?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 13 maart 2017 @ 14:13:23 #178
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169482747
Nijmegen

Is hij van jaargang 2004 of 2005? Ik bedoelde 2005 maar kan natuurlijk dat hij van 2004 is

[ Bericht 54% gewijzigd door Mark op 13-03-2017 14:21:06 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_169483002
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:13 schreef Mark het volgende:
Nijmegen

Is hij van jaargang 2004 of 2005? Ik bedoelde 2005 maar kan natuurlijk dat hij van 2004 is
2005
Ah, ja 2 talenten van de Wasps er inderdaad ook bij. Puck en een talentvolle dame.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 13 maart 2017 @ 14:27:49 #180
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169483066
Klopt :)

Bij welke vereniging speelt je zoon?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_169483093
Tilburg :)

Dus voor ons een thuiswedstrijd, met als leuke afsluiting voor mij een 6 pack lentebock voor het vrijwillige werk :Y)
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 13 maart 2017 @ 14:31:22 #182
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169483141
Op de foto te zien 3 spelers van jullie club dus geselecteerd? Of hoort die zwarte outfit er ook nog bij?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_169483396
die zwarte ook, 4 dus. De mijne zit op zijn knie rechtsonder.
In team 2006 leveren we 5 spelers, dus we zijn in de jeugd best lekker bezig de afgelopen jaren.
Dik 50% groei gehad in 3 jaar tijd.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 13 maart 2017 @ 14:46:34 #184
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169483508
Hier ook enorme groei de laatste 3 jaar :Y
We hebben vandaag ons 100e jeugdlid mogen verwelkomen *O* w/ *O*

een paar jaar terug zaten we op 30 ofzo.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_169483627
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:46 schreef Mark het volgende:
Hier ook enorme groei de laatste 3 jaar :Y
We hebben vandaag ons 100e jeugdlid mogen verwelkomen *O* w/ *O*

een paar jaar terug zaten we op 30 ofzo.
Het is een nationale trend volgens mij. Je ziet het bijna over, alleen clubs als Eindhoven en Boxtel hebben ergens iets mis gedaan, want daar die ik juist het tegen over gestelde.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 16 maart 2017 @ 17:21:59 #186
248821 Rauw.
op je bord.
pi_169572272
Ben zelf ook pas een half jaar terug begonnen (28 jaar), had het ook graag opgepakt vanaf m'n jeugd achteraf. Maarja, in de (4e) klasse waarin wij spelen is ervaring gelukkig nog niet echt een vereiste en tref je een hoop nieuwelingen en veteranen waardoor de mix van leren en meespelen erg tof is.

Bij ons is de jeugd veel ruimer aanwezig dan senioren en kunnen we niet wachten tot de lichting Colts officieel mag meespelen. We komen regelmatig man tekort, wat 1 van mijn grootste frustraties is ten opzichte van de sport (de vrijblijvendheid die er blijkbaar in zit).

Ook al speel ik ingaande volgende seizoen waarschijnlijk bij een ander team, waar ze met 2 senioren-teams spelen en dus iets breder bezet zijn vind ik dat echt jammer.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 19 maart 2017 @ 13:53:30 #187
194695 franklop
Fran knock
pi_169626210
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Okee, deze had ik niet zien aankomen: Stade Francais Paris en Racing 92 gaan na dit seizoen fuseren.

http://www.espn.co.uk/rug(...)orm-paris-super-club
BBCSport twitterde op zondag 19-03-2017 om 13:51:06 A proposed merger between top French sides Racing 92 and Stade Francais has been called off.More:… https://t.co/Ar2zY2V9Gm reageer retweet
quote:
A proposed merger between top French sides Racing 92 and Stade Francais has been called off.

The clubs, who are based in Paris and play in the Top 14 league, announced their intention to merge six days ago.

However, on Sunday, Racing 92 president Jacky Lorenzetti said in a statement: "I have decided to give this beautiful project up."

Stade Francais players began an open-ended strike last week, denouncing what they deemed a takeover in disguise.

They refused to train or play against Castres this weekend, forcing Saturday's game to be postponed, while the French league also called off Racing's game against Montpellier.

"I heard and understood the strong reservations expressed in response to this project," added Lorenzetti.

"In any case, the social, political, cultural, human, and sporting conditions were not in place. Perhaps we had the right plan too soon, only the future will tell."

Lorenzetti and Stade president Thomas Savare sparked protests from fans and club officials with their announcement on 13 March.

Players and supporters from both clubs were taken by surprise by the initial announcement, with Stade centre Jonathan Danty saying he and his French team-mates thought it was "a joke".

The merger had yet to be ratified by the Ligue Nationale de Rugby (LNR), who met team representatives on Friday.

Another meeting was also scheduled for Monday, while LNR president Paul Goze and French federation boss Bernard Laporte were also going to meet later the same day.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169647113
Amateurisme bij de laatste ronde van de Rugby Europe Championship. Roemenië moest het thuis opnemen tegen het al jaren onverslaanbare Georgië. Na een verrassende nederlaag tegen Duitsland in de eerste ronde, stonden de Roemenen drie punten achter op hun aartsrivalen uit Georgië.

Het werd een zeer spannende en enorm fysieke wedstrijd in het goed gevulde stadion Arcul de Triumf in Boekarest. Tot grote vreugde van het thuispubliek wist Roemenië de wedstrijd met 8-7 te winnen! De laatste keer dat Georgië een wedstrijd in dit toernooi verloor was ruim 5 jaar geleden in februari 2012 tegen Spanje.

De winnaar van de jaarlijkse wedstrijd tussen de twee Oost-Europese grootmachten krijgt de Antim Cup. Uiteraard was Roemenië daar gisteren erg blij mee! Al jaren ging deze namelijk naar Georgië.



Maar, na de wedstrijd werd Georgië uitgeroepen tot winnaar van het toernooi! Door het behaalde bonuspunt was de stand in de competitie namelijk gelijk maar Georgië had wel een veel beter doelsaldo dan Roemenië.



Op het reddit-topic waren er al gelijk geruchten dat er iets fout ging. Niemand die aanwezig was in Roemenië, van de officials van Rugby Europe tot de spelers zelf, had paraat dat niet doelsaldo maar onderling resultaat bepalend is in het geval van een gelijke stand. En omdat Roemenië zojuist had gewonnen, hadden zij dus ook het toernooi gewonnen!

Vanochtend moest Rugby Europe de beschamende fout toegeven:

https://www.facebook.com/(...)7408/?type=3&theater
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 20 maart 2017 @ 10:46:14 #189
194695 franklop
Fran knock
pi_169647146
Jezus wat slecht _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169647161
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:53 schreef franklop het volgende:

[..]

BBCSport twitterde op zondag 19-03-2017 om 13:51:06 A proposed merger between top French sides Racing 92 and Stade Francais has been called off.More:… https://t.co/Ar2zY2V9Gm reageer retweet
[..]

Fijn dat het niet doorgaat. Parisse had tijdens Schotland - Italië ook een (aanvoerders)band om van Stade Français als protest. Het zijn toch twee clubs met een enorme historie en het zou jammer zijn als die verloren gaat. Vooral ook omdat het niet eens zozeer een fusie was, maar een hostile take-over door Racing.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169675716
quote:
The RWC 2019 draw bands for the 12 directly qualified teams are as follows:

Band 1: New Zealand, England, Australia, Ireland
Band 2: Scotland, France, South Africa, Wales
Band 3: Argentina, Japan, Georgia, Italy
http://www.rugbyworldcup.com/news/233336
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169675872
SPT / [RUGBY] British & Irish Lions 2017

Hier zal ik van tijd tot tijd wat Lions nieuws gaan plaatsen, voor degenen die het interessant vinden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169925313
Voor wie goed is met streams, dit weekend de kwartfinales van de 2016-17 European Rugby Champions Cup.

1 april
16:15 | Leinster Rugby - Wasps RFC | Aviva Stadium, Dublin | BT Sport 2
18:45 | Munster Rugby - Stade Toulousain | Thomond Park, Cork | Sky Sports 2

2 april
14:00 | Saracens - Glasgow Warriors | Allianz Park, Londen | Sky Sports 4
16:15 | ASM Clermont Auvergne - Toulon | Bib Park, Clermont-Ferrand | BT Sport 2
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 3 april 2017 @ 15:15:44 #194
248821 Rauw.
op je bord.
pi_169972097
Alles moeten missen op TV afgelopen weekend, komend weekend de laatste inhaalwedstrijd van het seizoen voor de 3e plaats in de 4e klasse.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_169972601
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 april 2017 14:42 schreef Nielsch het volgende:
Voor wie goed is met streams, dit weekend de kwartfinales van de 2016-17 European Rugby Champions Cup.

1 april
16:15 | Leinster Rugby 32 - Wasps 17
18:45 | Munster Rugby 41 - Stade Toulousain 16

2 april
14:00 | Saracens 38 - Glasgow Warriors 13
16:15 | ASM Clermont Auvergne 29 - Toulon 9
Uitslagen ingevoerd, de halve finales zien er als volgt uit:

22/23 april
ASM Clermont Auvergne - Leinster Rugby | Stade de Gerland, Lyon
Munster Rugby - Saracens | Aviva Stadium, Dublin

13 mei
18:00 | Finale | Murrayfield, Edinburgh

2018 en 2019
Tevens werd vandaag bekend gemaakt dat de finales van 2018 en 2019 worden gespeeld in respectievelijk Bilbao, Spanje (San Mames) en Newcastle, Engeland (St James' Park).

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielsch op 03-04-2017 16:20:37 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 10 april 2017 @ 11:08:34 #196
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_170123854
Prachtige pass van Nederland
http://www.polsatsport.pl(...)zu-z-polska_6460510/

Gistermiddag met de kids lekker een potje wezen kwalleballen: https://www.flickr.com/ph(...)46/with/33804890511/
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_170327557
Over een klein uurtje bekendmaking van de selectie op de Facebookpagina van Official Lions Rugby!

SPT / [RUGBY] British & Irish Lions 2017
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 1 mei 2017 @ 20:59:35 #198
248821 Rauw.
op je bord.
pi_170618438
Ik zou graag in November een van de wedstrijden bezoeken in Groot Brittanië, nu zie ik op de meeste sites dat ik lid moet zijn van de bond om kaarten te kopen? Kan iemand mij in de goede richting sturen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Rauw. op 01-05-2017 21:24:43 ]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 1 mei 2017 @ 21:27:42 #199
194695 franklop
Fran knock
pi_170619600
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:59 schreef Rauw. het volgende:
Ik zou graag in November een van de wedstrijden bezoeken in Groot Brittanië, nu zie ik op de meeste sites dat ik lid moet zijn van de bond om kaarten te kopen? Kan iemand mij in de goede richting sturen?
Volgens mij werkt het hetzelfde als voor voetbal. Eerst komen bepaalde kaarthouders aan de beurt, daarna nog losse verkoop.

Bijvoorbeeld;

https://www.eticketing.co(...)m=CFC_UK_BUYAT_87069

quote:
WRU Member Clubs
Tickets are now available to purchase from your local Welsh rugby club for this fixture.

Debenture Holders
Debenture Holders can purchase their seat(s) for this fixture from Tuesday 2nd May at Midday, with a closing date of Friday 28th July 2017. After the closing date, seats are subject to availability and alternative tickets may be issued. If you wish to purchase tickets in addition to your seat allocation(s) before the closing date, please send an email to Customercare@wru.wales to express interest and you will be advised of the process and availability.

Prior to the closing date, debenture holders can order a Tier 1 Series Pass when purchasing an equivalent number of tickets for Australia, New Zealand and South Africa. This will provide a £5 per ticket discount and is only applicable to tickets in price category A and B. In order to claim this discount, the qualifying tickets will need to be added to your basket and the price category on each ticket will be changed from ‘full price’ to Tier 1 Series Pass’ on each individual ticket, which will be £5 cheaper.

WRU Supporters Club Members
Once tickets have been allocated to Debenture Holders and local rugby clubs, tickets will be available to purchase for WRU Supporters Club Members & Principality members as follows:

Gold Members: Wednesday 7th June at 10am

Red Members: Wednesday 7th June at 3pm

Scorch & Scorch Bach Junior: Wednesday 7th June at 3pm

Principality members: Thursday 8th June at 10am

The purchase limit for this fixture will be confirmed at a later date.

General Sale
Tickets for this fixture will be released for general sale on Friday 9th June at 10am. Please note that booking fees may apply to tickets purchased on general sale. Further information regarding booking fees can be found by clicking here.
Hier meer info; http://www.autumn-internationals.co.uk/tickets.html
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170621206
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:59 schreef Rauw. het volgende:
Ik zou graag in November een van de wedstrijden bezoeken in Groot Brittanië, nu zie ik op de meeste sites dat ik lid moet zijn van de bond om kaarten te kopen? Kan iemand mij in de goede richting sturen?
Als je naar Barbarians - Nieuw Zeeland gaat kun je gewoon kaarten kopen volgens mij. Voor de andere wedstrijden op een gegeven moment ook wel al krijgen bondleden voorrang. Voor de rest moet je gewoon naar ticketmaster.co.uk geloof ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')