Die hebben we hier gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie niet
Inso haat transgenders ook.
Echt belachelijkquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie niet
Inso haat transgenders ook.
Wel over transgenders in het algemeen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit kwaad woord gesproken over AdoraBella.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel over transgenders in het algemeen.
En communismequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel over transgenders in het algemeen.
Vind je hooguit goed gek en psychiatrisch instabiel als je trans bent.quote:
gaat alles wel goed elan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Stafford is in beslag genomen. Weet niet of ze al dood is ben al 2 weken binnrn. Moest dinsdag naar Wilhelmina plein rechtbank verschijnen eigenlijk mja
slaap lekkerquote:
I need a pinochet.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En die 2 die ik op FOK! heb zien posten bevestigde dat wel.
ja haat dit weer hierquote:
vervelend johquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja haat dit weer hier
met kerst zal ik ook wel weer -20/-25 tegenkomen
bah viezerikken hier
nee want vlieg op 26e naar vakantiequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
vervelend joh
Kunnen ze met kerst niet bij jullie komen, iets fijner weer haha
ohhh ja dat is ook wel leuk een keertjequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want vlieg op 26e naar vakantie
en vind wel leuk om keer met poolse familie kerstmis te vieren
Geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe heette die ene ook al weer die ene die een computer van de trap ging gooien 10x.
denk dat mn zusje alleen nog net te jong is om kerstman te snappenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh ja dat is ook wel leuk een keertje
jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee
Weet je cookieslikker en geflipte koelkast nog
De beste "student" van zn opleiding zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je al die gekken langs ziet komen zijn wij geloof ik de enige normale Inso
Wij trollen en schelden elkaar verrot en not a single fuck has been given!quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kun je niet tegen een (bekken)stootje, get the fuck out of here!quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij trollen en schelden elkaar verrot en not a single fuck has been given!
heb je the crown al gekekenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een (bekken)stootje, get the fuck out of here!
Nee ik heb net VI even teruggekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |