?quote:
Omdat ik Jimmy minder goed ken en dus geen verwachtingen heb.quote:
Is je verwachting van Sof dat ze meer of minder neukt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik Jimmy minder goed ken en dus geen verwachtingen heb.
Maar je kent mij ook helemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik Jimmy minder goed ken en dus geen verwachtingen heb.
Daarom zeg ik: minder goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je kent mij ook helemaal niet
Niet zozeer een hoeveelheid, maar meer in relaties.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is je verwachting van Sof dat ze meer of minder neukt?
Ja dat beeld had ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet zozeer een hoeveelheid, maar meer in relaties.
exactquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet doen wat je fijn vind ofnie
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
was je nog naar die film gegaan jimmy
of draait ie nog niet
hoe heet ie ook alweerquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Hij draait wel volgens mij.
ohh zullen we daar nog heen danquote:
oke coolquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, lijkt me tof.
Ah ja, mijn broertje was het boek aan het lezen. Wel grappig concept.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
https://www.pathe.nl/film(...)dren#bioscoop=arnhem;stad=arnhem
ik ga zondag hierheen denk ik
Klikt als een film die ik moet zien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Frappant wel dat de good guys allemaal blanken zijn en de evil guys negers.
Tim Burton is nou verre van de regisseur om zich met dit soort shit bezig te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Frappant wel dat de good guys allemaal blanken zijn en de evil guys negers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |