Het is de bedoeling dat hier alle wedstrijden van de kwalificatie besproken worden buiten het Nederlands Elftal. Zoals u ziet zijn er geen groepen meer van vijf landen. Gibraltar en Kosovo zorgen ervoor dat we met negen groepen van zes landen te maken hebben.quote:Groep A: Nederland, Frankrijk, Zweden, Bulgarije, Wit-Rusland, Luxemburg
Groep B: Portugal, Zwitserland, Hongarije, Faroër Eilanden, Letland, Andorra
Groep C: Duitsland, Tsjechië, Noord-Ierland, Noorwegen, Azerbeijdjan, San Marino
Groep D: Wales, Oostenrijk, Servië, Ierland, Moldavië, Georgië
Groep E: Roemenië, Denemarken, Polen, Montenegro, Armenië, Kazachstan
Groep F: Engeland, Slowakije, Schotland, Slovenië, Litouwen, Malta
Groep G: Spanje, Italië, Albanië, Israël, Macedonië, Liechtenstein
Groep H: België, Bosnië & Herzegovina, Giekenland, Estland, Cyprus, Gibraltar
Groep I: Kroatië, IJsland, Oekraïne, Turkije, Finland, Kosovo
Noorwegen valt me tegen, niet dat er veel bijzonders rondloopt daarquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsjechië is een leuk ploegje, viel me op het EK al op.
Die verloren ook van Azerbeijdjan. De commentator ging opeens helemaal los over Azerbeijdjan alsof dat een topploeg in wording was. Schitterend dat het was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noorwegen valt me tegen, niet dat er veel bijzonders rondloopt daar
Dat zag ik in samenvattingen ja, genantquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verloren ook van Azerbeijdjan. De commentator ging opeens helemaal los over Azerbeijdjan alsof dat een topploeg in wording was. Schitterend dat het was.
Maar weet niet of die bondscoach er nog zit. Die staat onder vreselijke druk bij de Noorse bond.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zag ik in samenvattingen ja, genant
Wel een goeie gelijkmakerquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede goal Cornelius
En gelijk 1-1
Nog steeds vind ik hem een spits van niets.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vorige keer dat jij dit zei scoorde hij uit zijn eerste twee balcontacten.
Het is meer dat ze er bijna nooit zijn op toernooien in vergelijking met hun Scandinavische broeders Zweden en Denemarken die er nog wel eens zijn (Denemarken zelfs een EK gewonnen)quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bondscoach zal morgen wel op straat staan
Het is inderdaad wachten op een goal van Giroud haha.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vorige keer dat jij dit zei scoorde hij uit zijn eerste twee balcontacten.
Dramaqueen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
HAHAHAHAHA
Nederland kan het vergeten
1-1, jalala.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol vuurwerkgenot in het Oostblok
Je verwacht het niet
twitter:Joey7Barton twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 22:06:16Can't believe England are 3-0 up how poor they have been. 3 crosses/headers. Better players convert chances. England just more efficient. reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zak aardappelen op doel bij Zweden.
Ze hebben nu al twee maanden dezelfde trainer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke twee weken een nieuwe trainer genot.
Een record?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben nu al twee maanden dezelfde trainer.
Ze konden toch sowieso beter twee WKQ doen deze maand. Nu hebben ze in juni volgens mij ook maar eentje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel 'raar' dat veel ploegen eerst een WKQ-duel spelen en dan dinsdag/woensdag nog een oefenpot..
Ja, klopt. Maar komende zomer is ook weer die Confederations Cup natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze konden toch sowieso beter twee WKQ doen deze maand. Nu hebben ze in juni volgens mij ook maar eentje.
In maart ook maar eentjequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze konden toch sowieso beter twee WKQ doen deze maand. Nu hebben ze in juni volgens mij ook maar eentje.
Nee, ze kunnen beter die WKQ nooit meer doen. Wat een aids.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Konden ze beter de rest van de interlands dan niet doen, zodat zoveel mogelijk spelers in elk geval echt een zomer rust hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar komende zomer is ook weer die Confederations Cup natuurlijk.
Nooit meer oefeninterlands. Alleen ter voorbereiding op een WK of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen beter die WKQ nooit meer doen. Wat een aids.
Ze mogen het van mij wel anders aanpakken, eerst een voorronde met alle kleine landen. En dan in poules van 4 pas de grote landen laten instromen. Krijg je geen onzinpotjes meer als San Marino-Duitsland en Gibraltar-Spanje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen beter die WKQ nooit meer doen. Wat een aids.
Gelukkig komt die Nations League er, dan is dat wel een stuk leuker.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit meer oefeninterlands. Alleen ter voorbereiding op een WK of zo.
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig komt die Nations League er, dan is dat wel een stuk leuker.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:28 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jammer van die aanstellerij bij dat rotje. Is niet nodig,
Het zijn maar vijf a 10 minuten, aansteller.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, had van mij wel wat rust mogen krijgen.
Laat hem dan maar een wereldkool scorenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn maar vijf a 10 minuten, aansteller.
Ben benieuwd wat het was geworden als Boateng, Kroos en Özil gewoon meededen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Poule van Duitsland![]()
Die kunnen hun beste spelers lekker laten rusten tot Confed Cup
Ze spelen tegen fucking Macedoniëquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:58 schreef Koffieplanter het volgende:
De Gea; Carvajal, Bartra, Nacho, Monreal; Koke, Busquets, Thiago; Vitolo, Morata y Silva
Lopetegui moet zich kapot schamen door zo'n centrum neer te zetten. Hoe verzin je het Nacho te selecteren, laat staan hem de voorkeur te geven boven Iñigo.
Oja, want dat is het punt ook echt. Totaal niet relevant ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze spelen tegen fucking Macedonië
http://www.livescore.com/soccer/england/premier-league/quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dit was grappig toen Arsenal ook daadwerkelijk telkens vierde werd.
Ja leuke nietszeggende stand. De grap is dat Arsenal telkens vierde eindigde. Niet dat ze een keer in het seizoen vierde staan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.livescore.com/soccer/england/premier-league/
Ze lezen mee!quote:
Wij zijn inderdaad jaloers op die groep van jullie. Het WK is al binnen voor jullie.quote:Op zondag 13 november 2016 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welgeteld 1 post over de Belgen hier. En dan nog van een Belg. Nederlanders moeten vast jaloers zijn
Met Wilmots was dit 3-1 geworden. Vriendschappelijke wedstrijden vlak voor het WK zijn wel een test, want dan wil de tegenstander ook getest worden.quote:Op zondag 13 november 2016 22:39 schreef Belgosome het volgende:
België - Estland 8 - 1
Over 4 wedstrijden al 21 keer gescoord. Deze kwalificatiegroep is veel te simpel, tot aan het WK gaan ze geen enkele goede test hebben (vriendschappelijke wedstrijden zijn geen test..)
Ja, want Luxemburg is zwaar hé.quote:Op zondag 13 november 2016 23:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wij zijn inderdaad jaloers op die groep van jullie.
Leuk, maar niet hier.quote:Op maandag 14 november 2016 02:01 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Ja, want Luxemburg is zwaar hé.
En Pogba is geblesseerd, maar goed het is maar Luxemburg uit.quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:08 schreef wimderon het volgende:
Deschamps vindt Lacazette niet zo rullevant, hij houdt het bij Giroud en Gameiro.
Tackle gezien, verdere beelden hoef ik niet te zien neequote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:18 schreef Bolasie het volgende:
Dat been van Coleman, man wat zag dat er niet uit. Beelden ga ik hier niet eens posten.
Tegenwoordig gelukkig actief in het Championship.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:59 schreef Bolasie het volgende:
Niet de eerste keer overigens van Taylor. Grote cunt is het ook in de PL.
Ze moeten eerst maar eens zien te winnenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:18 schreef KingRadler het volgende:
Oranje moet echt aan doelsaldo gaan werken als ik naar Zweden kijk.
we hebben toch Dostquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten eerst maar eens zien te winnen
Laatste keer 11-0quote:Op zondag 26 maart 2017 18:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs Oranje tegen San Marino.
Grapje.
met dit elftalquote:Op zondag 26 maart 2017 18:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs Oranje tegen San Marino.
Grapje.
Beste schaduwspits ter wereld, durf ik aan.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thomas MullerMisschien wel meest onderschatte speler bij Bayern/Duitsland
wat een kutideequote:Op zondag 26 maart 2017 19:05 schreef hhh38 het volgende:
Europa heeft echt voorrondes nodig in de kwalificatie. Dan heb je dubbel zoveel interessante affiches.
Laat de slechtste 2/3e van de landen elkaar elimineren en laat daar de beste helft van tegen de beste 1/3e in poules van 4 spelen.
Dat lijkt me een prima plan ja, en dan het aantal interlandperiodes fors inkrimpen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:05 schreef hhh38 het volgende:
Europa heeft echt voorrondes nodig in de kwalificatie. Dan heb je dubbel zoveel interessante affiches.
Laat de slechtste 2/3e van de landen elkaar elimineren en laat daar de beste helft van tegen de beste 1/3e in poules van 4 spelen.
Eh, niet alleen Europa heeft kwalificaties.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plan ja, en dan het aantal interlandperiodes fors inkrimpen.
Nja dan dat de grote landen die Nations League spelen als die kleine landen die voorrondes spelen. En daarna pas die kwalificaties.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, niet alleen Europa heeft kwalificaties.
En CONCACAF dan?quote:Op zondag 26 maart 2017 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nja dan dat de grote landen die Nations League spelen als die kleine landen die voorrondes spelen. En daarna pas die kwalificaties.
De Nations League is er ook voor de kleine landen.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dan dat de grote landen die Nations League spelen als die kleine landen die voorrondes spelen. En daarna pas die kwalificaties.
Dan schaffen ze die maar af dan.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Nations League is er ook voor de kleine landen.
Daar kunnen ze wel wat aan sleutelen me dunkt.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk met dat concept wat ze hebben ingesteld.
Nee, want het systeem is dusdanig ingesteld:quote:Op zondag 26 maart 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel wat aan sleutelen me dunkt.
Ja oké, het was een wat ondoordachte opmerking van mij. Maar het ging er meer om dat die extra voorrondes ook wel voor die kleine landen leuk kan zijn. Die kunnen zo ook wat meer wedstrijden spelen tegen tegenstanders waar ze van kunnen winnen (dat is ook met die Nations League) en je krijgt minder veel onzinpotjes als Duitsland-Gibraltar waar totaal geen spanning bij zit.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want het systeem is dusdanig ingesteld:
League A
League B
League C
League D
League A - vier poulewinnaars naar SF/F // nummers laatst degraderen naar B
League B - Vier poules: winnaars promoveren naar A, verliezers naar C
League C - enzovoort
League D- enzovoort
Als je daar Leagues uit weghaalt en kleinere landen in zo'n WK-Prelim gaat plaatsen, haal je de stimulans/nut van het geheel van de Nations League ook weg. Je geeft grotere landen privileges etc.
Lekker tegen landen als Polen en Zwitserland dan neem ik aan.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland gaat wel hoogstwaarschijnlijk in League B worden ingedeeld op deze manier van presteren.
quote:Op zondag 26 maart 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker tegen landen als Polen en Zwitserland dan neem ik aan.
Cycle 1 Qualification of FIFA World Cup 2014 + FIFA World Cup 2014quote:Op zondag 26 maart 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat nog lastig genoeg worden.
De ranking van wanneer is doorslaggevend eigenlijk?
Hopelijk wordt dat Azerbeijdjan.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel triest dat we dus een EK-deelnemer krijgen uit die D-league
Zo is er inderdaad niet echt ruimte voor voorrondes voor EK en WK kwalificatie.quote:
Ik ben zeer enthousiast over het concept van die Nations League zelf. Dat ze dan nog vier plekken daarmee willen vergeven aan het EK is wel weer een flopshow.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Misschien is het ook wel beter zo, want oefenwedstrijden hou je toch wel (vanwege kwalificaties op andere continenten). Dan maakt zo'n Nations League die in ieder geval ook interessant.
Nja opzich is het wel goed zodat de ploegen er ook echt voor zullen strijden, alleen die laatste groep zal wel een matige tegenstander af gaan leveren.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zeer enthousiast over het concept van die Nations League zelf. Dat ze dan nog vier plekken daarmee willen vergeven aan het EK is wel weer een flopshow.
Als er op één of andere manier alle wedstrijden rondom de zomer kan worden gespeeld en dan de rest van het seizoen gewoon voor de clubs is zou dat fijn zijn. Maar je zit met continenten waarbij de kampioenschappen in oneven jaren zitten en ook nog de confederations cup.quote:Op zondag 26 maart 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plan ja, en dan het aantal interlandperiodes fors inkrimpen.
Wanneer moeten die spelers dan rust krijgen?quote:Op zondag 26 maart 2017 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er op één of andere manier alle wedstrijden rondom de zomer kan worden gespeeld en dan de rest van het seizoen gewoon voor de clubs is zou dat fijn zijn. Maar je zit met continenten waarbij de kampioenschappen in oneven jaren zitten en ook nog de confederations cup.
Dat zou ook gelijk het probleem oplossen dat de competities al begonnen zijn en de transfermarkt nog open is. Gewoon alle internationale wedstrijden in juni en augustus.
Wtf dat is niet serieus? Dan kun je beter expres zorgen dat je in 4 komt en daar wint dan in 2 en 5e wordtquote:Op zondag 26 maart 2017 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel triest dat we dus een EK-deelnemer krijgen uit die D-league
4 weken vakantie in juli, lijkt me ruim voldoende toch?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer moeten die spelers dan rust krijgen?
Volgens mij speelt het wel mee in welke pot je komt bij de lotingen door je wedstrijden te winnen, dus wat dat betreft nietquote:Op zondag 26 maart 2017 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wtf dat is niet serieus? Dan kun je beter expres zorgen dat je in 4 komt en daar wint dan in 2 en 5e wordt
We hebben te weinig maanden in het jaar.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 weken vakantie in juli, lijkt me ruim voldoende toch?
De clubs zullen protesteren omdat ze hun topspelers missen tijdens het lucratieve pre-season.
Echt schandalig.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:45 schreef Typisch het volgende:
Het blijft toch echt bizar hoe het er nu voor staat bij de KNVB.
Van Oostveen is ook nog niet eens vervangen.
Het is vooral onhandig dat er rekening gehouden moet worden met de winter in de noordelijkste landen. In Noorwegen, Rusland, Zweden e.d. ligt het voetbal voor 4 maanden stil en daardoor duren de Europese competities tot eind mei.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben te weinig maanden in het jaar.
Hij Scoort, dames en heren, hij scoortquote:
Alle inwoners weer massaverhuizen naar Rusland voor die verschrikkelijke hakaquote:Op zondag 11 juni 2017 22:31 schreef wimderon het volgende:
De vervelende IJslandact staat ook weer voor.
Ben benieuwd hoe ze gaan spelen, zoveel keus aanvallend en op het middenveld.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziggo Sport-uitzendingen (kanaal 14)
Donderdag 20:45 Bulgarije v Zweden
Zaterdag 18u en 20u45
Zondag 20:45 (Wit-Rusland v Zweden live om 18u)
Maandag 20:45
Dinsdag 20:45
Please, ons elftal stelt heel weinig voor op Robben na.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het toch geen legendarisch team dat Frankrijk, als ze een mindere dag hebben kun je ze gwoon hebben
Voor hen staat hier ook nog wel wat druk op helaas, dus ze zullen wel gewoon winnen.
Rabiot is ook lekker bezig bij PSG.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze gaan spelen, zoveel keus aanvallend en op het middenveld.
Op bijna elke positie hebben ze een betere speler lopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het toch geen legendarisch team dat Frankrijk, als ze een mindere dag hebben kun je ze gwoon hebben
Voor hen staat hier ook nog wel wat druk op helaas, dus ze zullen wel gewoon winnen.
Pogba, Kanté en Griezmann lijken me zelerheidjes. Voor de overige plekken komen bijna alle andere spelers wel in aanmerking. Al zullen Giroud, Coman en Thauvin wel op de bank beginnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Please, ons elftal stelt heel weinig voor op Robben na.
[..]
Rabiot is ook lekker bezig bij PSG.
Ons elftal is dan ook gewoon echt totale aids. Dat is het meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op bijna elke positie hebben ze een betere speler lopen.
Ik denk dat Koscielny, Varane en Umtiti alle drie beter zijn dan Stefan helaasquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ons elftal is dan ook gewoon echt totale aids. Dat is het meer.
Dat onderschat ik steeds, hoe bar slecht ons team eigenlijk is. Alleen De Vrij en Robben vind ik beter dan wat Frankrijk er tegenover kan zetten denk ik.
Ik vind Koscielny helemaal niks. Umtiti en De Vrij vind ik vergelijkbaar, Varane is uiteraard duidelijk beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Koscielny, Varane en Umtiti alle drie beter zijn dan Stefan helaas
Umtiti en De Vrij vergelijkbaar? Die vullen hun posities juist verschillend in.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Koscielny helemaal niks. Umtiti en De Vrij vind ik vergelijkbaar, Varane is uiteraard duidelijk beter.
Ja qua het niveau wat ze halen. Is wel moeilijk vergelijken inderdaad, Umtiti speelt natuurlijk in een veel moeilijker systeem.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Umtiti en De Vrij vergelijkbaar? Die vullen hun posities juist verschillend in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |