abonnement Unibet Coolblue
pi_166874561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:32 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

"Postbode! Postbode! Ik heb gisteren geen witte reus pleeballen gehad, maar de buren wel. Hoe zit dat? Je hebt ze toch niet allemaal zelf gehouden hè?"
Ik heb er nu al zin in.
Je mag zelf kiezen waar je ze bezorgt he, dus anders probeer je gewoon zoveel mogelijk complete straten te pakken :P ben je er ook zo snel mogelijk vanaf als je gewoon de eerste straten doet. Zul je alleen wel echt als HAH moeten doen, en dus niet de adressen zonder post overslaan. Anders krijg je alsnog gezeur :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_166875156
We werken hier in nijmegen voor de eerste week met retailers, loop lange hezelstraat heeft als retailer coop 2e walstraat. Loop waalkade heeft als retailer lange hezelstraat.. Fiets me rot, nijmegen is best heuvelachtig.
pi_166885834
Ik werd gisteren tijdens de tweede loop door de TC gebeld dat ik bij eerste loop niet op start en stop had gedrukt op de app en bij de tweede loop niet op de startknop.

Maar dat had ik wel en de tijd liep ook gewoon. Heb ook vanwege hah in de app kunnen plussen.

Ik had overigens op het depot wel de melding "critical error" maar kon gewoon starten.

Iemand anders dit weleens aan de hand gehad? En dat je meteen gebeld wordt als ze denken dat je niet op start of stop hebt gedrukt?
pi_166886567
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:10 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik werd gisteren tijdens de tweede loop door de TC gebeld dat ik bij eerste loop niet op start en stop had gedrukt op de app en bij de tweede loop niet op de startknop.
Knap frustrerend. Maar zo houden we elkaar mooi aan het 'werk'.
  vrijdag 25 november 2016 @ 09:25:48 #130
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_166886619
Mij belde ze laatst ook toen ik om 3 uur niet gestart had. Ook dat bleek een fout, kon gewoon pakketjes scannen.


Ik heb eindelijk mijn nieuwe tijden
Dinsag 20 minuten minder, de rest van de week 10 minuten of 15. Snap de logica niet. Plus elke piekdag nog 30 tot 60 minuten bij. Mijn 13 weeks gemiddelde van de dinsdag ligt 45 minuten hoger dan de tijd die ik nu heb.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2016 @ 09:35:44 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166886781
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:10 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik werd gisteren tijdens de tweede loop door de TC gebeld dat ik bij eerste loop niet op start en stop had gedrukt op de app en bij de tweede loop niet op de startknop.

Maar dat had ik wel en de tijd liep ook gewoon. Heb ook vanwege hah in de app kunnen plussen.

Ik had overigens op het depot wel de melding "critical error" maar kon gewoon starten.

Iemand anders dit weleens aan de hand gehad? En dat je meteen gebeld wordt als ze denken dat je niet op start of stop hebt gedrukt?
In het begin eens een SMS gehad dat ik wel de start- en stopknop moest gebruiken. Ging alleen wat lastig zonder geschikte telefoon :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166886808
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:10 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik werd gisteren tijdens de tweede loop door de TC gebeld dat ik bij eerste loop niet op start en stop had gedrukt op de app en bij de tweede loop niet op de startknop.

Maar dat had ik wel en de tijd liep ook gewoon. Heb ook vanwege hah in de app kunnen plussen.

Ik had overigens op het depot wel de melding "critical error" maar kon gewoon starten.

Iemand anders dit weleens aan de hand gehad? En dat je meteen gebeld wordt als ze denken dat je niet op start of stop hebt gedrukt?
Ik heb het 1x gehad. Net als jij had ik wel gewoon op start gedrukt, de tijd liep gewoon, en ik had gewoon internetverbinding, maar toen ik na afloop van die wijk op stop drukte sprong de tijd weer terug naar 0. Dus er zitten toch nog wel wat bugs in het systeem, hoewel er zo'n beetje elke 4 weken een nieuwe versie uit komt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166886977
Die hele app is een grote bug.
Ik heb ook de indruk dat het na iedere update langer duurt om een pakje te verwerken nadat het gescand is.
Iedere keer stilstaan als je weer moet scannen haalt toch behoorlijk de vaart uit je wandeling.

Ook heel vervelend vind ik het als je op de knop 'scannen' drukt, maar dat de scanfunctie niet opent. Je ziet dat de app registreert dat je op de knop drukt en vervolgens gebeurt er gewoon niks.
pi_166887183
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

In het begin eens een SMS gehad dat ik wel de start- en stopknop moest gebruiken. Ging alleen wat lastig zonder geschikte telefoon :+
Bij mij werd goed gerekend als ik 's nachts op start drukte ;)
pi_166892929
Op een dag al vandaag ben je eigenlijk vooral bezig met die Chinese pakjes. Voornamelijk bij het vossen.

Vandaag ook weer wat opmerkelijke fouten met die app. Bij één pakje kon hij de status maar niet opslaan. Pas na 2x scannen en 10 keer handmatig proberen kon ik eindelijk het pakje van mijn lijst krijgen :{ Daarnaast stond er steeds" vandaag donderdag 24 november" als ik met een wijk bezig was :')
pi_166894544
Hier was het ook weer gekloot met de app. Eerst stonden er geen taken, toen ik een pakje tegen kwam werd die na scannen in de takenlijst gezet. Het volgende pakje wilde ie niet scannen, dus toen de boel ververst en had ik ineens een heleboel taken :') dat eerste pakje stond er toen 2x in, 1x als nog niet bezorgd en 1x als toegevoegd via scannen. Ook leuk dat mijn telefoon nog 60% batterij had, maar na 1,5 uur en veel scannen was die mooi wel leeg :')

Dit is dan wel weer leuk:

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_166895607
Ik denk dat PostNL snel terug komt van de nieuwe manier van werken rondom de brievenbuspakjes. Het kost echt zo veel tijd om heen en weer naar een retailer te fietsen. In het oude centrum van de stad waar ik werk zijn zo enorm veel te kleine brievenbussen. Zelfs een beetje dikke Linda past dan niet. Scannen, aanbellen her en der, stickertje plakken, briefjes invullen en dan nog eens naar een afhaalpunt fietsen... Kost me zo een half uur extra. :N
pi_166896060
Het is meer een oude manier dan een nieuwe manier. Maar dan in een nieuw jasje met die stickertjes en bonnetjes.
pi_166896465
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:54 schreef Hondsdraf het volgende:
Ik denk dat PostNL snel terug komt van de nieuwe manier van werken rondom de brievenbuspakjes. Het kost echt zo veel tijd om heen en weer naar een retailer te fietsen. In het oude centrum van de stad waar ik werk zijn zo enorm veel te kleine brievenbussen. Zelfs een beetje dikke Linda past dan niet. Scannen, aanbellen her en der, stickertje plakken, briefjes invullen en dan nog eens naar een afhaalpunt fietsen... Kost me zo een half uur extra. :N
Ik zou er niet te veel op rekenen. Wij werken al zeker een jaar volgens deze werkwijze.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:37:40 #140
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_166897907
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:19 schreef bmp80 het volgende:
Het is meer een oude manier dan een nieuwe manier. Maar dan in een nieuw jasje met die stickertjes en bonnetjes.
Het is wel een heel oude manier. Werk zelf al bijna 6 voor de postnl en het is van voor mijn tijd. Denk dat er heeel veel mensen zijn die zich dat niet meer kunnen herinneren.

Vixen, wat zat er in?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_166899617
Kruidnootjes, schuimpjes :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 november 2016 @ 21:35:10 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166899630
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:37 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Het is wel een heel oude manier. Werk zelf al bijna 6 voor de postnl en het is van voor mijn tijd. Denk dat er heeel veel mensen zijn die zich dat niet meer kunnen herinneren.
Het is er volgens mij uit gegaan op het moment dat de aangetekenden naar pakketten gingen. Heb zelf vroeger vaak genoeg met die oude briefjes gewerkt. Deed toen wel eens autoroutes en in die auto's lagen briefjes die je uit kon schrijven voor de diverse afhaalpunten. Dat was nog in de tijd dat we werkten met papieren (!) waarop mensen hun handtekening moesten zetten of waar diverse andere dingen op ingevuld moesten worden. Die papieren moest je op het eind van de dag inleveren, waarna die in de kooi verwerkt werden. Niet aangetekende pakketjes kon je direct bij de afhaalpunten afgeven.

Ik had wel regelmatig een scannertje mee, maar die was voor haal- en brengritten. Ook die scanner moest dagelijks langs de kooi.

Jeetje, wat zit ik al lang bij het bedrijf :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166901622
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik zou er niet te veel op rekenen. Wij werken al zeker een jaar volgens deze werkwijze.
Maar ik zie hier bij ons depot dat bijna iedereen zijn of haar normtijd niet meer haalt. Alleen al omdat een van de afhaalpunten waar ik mijn 'geen gehoor' pakjes moet brengen midden in een (overdekt) winkelcentrum zit. Ben je zo 15 minuten mee kwijt. Het lijkt me dat het veel geld kost.
  vrijdag 25 november 2016 @ 22:59:46 #144
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_166901945
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 21:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jeetje, wat zit ik al lang bij het bedrijf :P
Dat vind ik van mezelf al. En ik vermoed dat ik er de helft van jou lengte werk.

Ik vertelde laatst iemand dat we vroeger onze klachten over sorteerders en meertijd op een briefjes schreven dat dan s middags met de lege tassen mee ging. Dat lijkt wel gisteren voor me. Maar zelfs dat wisten de meeste al nuet meer.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_166903043
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 22:59 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Dat vind ik van mezelf al. En ik vermoed dat ik er de helft van jou lengte werk.

Ik vertelde laatst iemand dat we vroeger onze klachten over sorteerders en meertijd op een briefjes schreven dat dan s middags met de lege tassen mee ging. Dat lijkt wel gisteren voor me. Maar zelfs dat wisten de meeste al nuet meer.
Die rode bezorgmapjes :P
  vrijdag 25 november 2016 @ 23:41:12 #146
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_166903193
Jup, ik heb de mijne nog steeds. Toen hoorde ze bij een wijk. Dus heb ik nog een rood boekje met de wijkcode er op geplakt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_166905689
Ach en dan blijken er plots veel meer schoenendozen dan verwacht.
pi_166905835
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 08:43 schreef diesnelle het volgende:
Ach en dan blijken er plots veel meer schoenendozen dan verwacht.
Wat een verrassing! Dit had niemand aan zien komen.
quote:
Belpakjes zijn pakjes die niet door de brievenbus kunnen. Groter dus.
Dit is gewoon een belediging. :N

Het zinnetje 'gewerkte tijd is betaalde tijd' zie je nu in ieder bericht staan. Dat wordt gebruikt om werkelijk alles recht te lullen nu. :r :r
pi_166905872
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:08 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Wat een verrassing! Dit had niemand aan zien komen.

[..]

Dit is gewoon een belediging. :N

Het zinnetje 'gewerkte tijd is betaalde tijd' zie je nu in ieder bericht staan. Dat wordt gebruikt om werkelijk alles recht te lullen nu. :r :r
Meestal voorafgegaan door de mededeling dat de extra werkzaamheden onvoldoende zijn om de volumedaling te compenseren. :r
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166905912
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Meestal voorafgegaan door de mededeling dat de extra werkzaamheden onvoldoende zijn om de volumedaling te compenseren. :r
Heb je nog vragen, stel ze dan via Mijn Werk. Wie weet krijg je dan nog voor 2017 een 'bedankt voor je melding'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')