Wat ben jij nu voor een trieste klb kleuter die hier even ongevraagd zijn/haar mening komt geven over een bijna al 10 jaar lang bekende Fok!ker?quote:Op woensdag 16 november 2016 04:12 schreef Oberkullie het volgende:
Al die mensen die hier ongevraagd hun mening komen geven over het leven van een persoon die ze van internet kennen.
Beetje sad is het wel
Om nog maar te zwijgen over het aantal accounts dat ze versleten heeft.quote:Op woensdag 16 november 2016 04:45 schreef chroestjov het volgende:
Beeld je maar niets in, de triestheid van dit topic verbleekt bij de triestheid van jouw PoHi.
Met een topic/reeks als deze vraag je daar toch ook een beetje om?quote:Op woensdag 16 november 2016 04:12 schreef Oberkullie het volgende:
Al die mensen die hier ongevraagd hun mening komen geven over het leven van een persoon die ze van internet kennen.
Beetje sad is het wel
ongevraagd? ja natuurlijk als je me je kop op een live stream gaat kun je zoiets ook helemaal niet verwachten, brad heeft hier ook totaal geen ervaring mee opgedaan de laatste jaren.....quote:Op woensdag 16 november 2016 04:12 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje sad is het wel
maar een beetje?quote:Op woensdag 16 november 2016 07:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Met een topic/reeks als deze vraag je daar toch ook een beetje om?
Dat kan gebeuren!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Niet echt zin om filmpjes te maken vandaag, komt morgen wel weer.
De kritische reacties ben ik wel gewend. Heb gewoon geen zin vandaag om wat filmpjes op te nemen, weinig energie, slecht geslapen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:04 schreef Elan het volgende:
Ben je pissig om de kritische reacties Brad? Of gewoon geen zin, als in andere dingen te doen vandaag
toch wel voer voor een vlogquote:Op woensdag 16 november 2016 11:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De kritische reacties ben ik wel gewend. Heb gewoon geen zin vandaag om wat filmpjes op te nemen, weinig energie, slecht geslapen.
Ik ook zoiets en heb nooit video's geplaatstquote:Op woensdag 16 november 2016 11:27 schreef PeZu het volgende:
ik heb 3 abonnees op mijn kanaal, in godsnaam waarom
de dag is nog jong en idd zo niet dan nietquote:Op woensdag 16 november 2016 11:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Naah, denk niet dat er vandaag een vlog gaat komen man
Mooi! rond 17:00 een zeur chauffeur dus?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
Naah, denk niet dat er vandaag een vlog gaat komen man
Nouja, je kent mij, ik heb niet echt een planning maar wil wél elke dag of een paar filmpjes uploaden óf streamen óf beiden.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat wel de planning dan? Je had gisteren toch ook al gestreamd?
Gewicht gaat naar beneden, dus de kans dat je mij in een trainingsbroek tegen gaat komen word steeds kleinerquote:Op woensdag 16 november 2016 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Echt Bradge, waag het om nog een keer met je trainingsbroek naar buiten te gaan en ik zoek je op
quote:Op woensdag 16 november 2016 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Echt Bradge, waag het om nog een keer met je trainingsbroek naar buiten te gaan en ik zoek je op
Inschatting van massa? Geen idee, maar kleren zitten al wat losser.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:31 schreef ambertje90 het volgende:
Wat is je inschatting van je massa nu?
Is je dieet verbeterd? Meer beweging?
Met Gazelle's?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:31 schreef Leonos het volgende:
Ik doe altijd bij uitwedstrijden een trainingspak aan. Beetje hoolie style.
dat is te zien.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Basicfit heb ik gezeten, Fit4Free heb ik ook gezeten.
Laatste keer sportschool was eind 2013, maar ik heb er niets mee man.
quote:
quote:Wij (de FOK!kers en de crew) vinden dat FOK! geen plek is om te flamen, trollen, zuigen, drammen, zeuren en het verzieken van topics. Dus denk goed na voordat je op die "invoeren" knop ramt, want te veel van het bovenstaande kan wel eens resulteren in een waarschuwing en/of ban. Zie ook: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ja eentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 17:56:06 ]
Ja, laat het ook sowieso wel open staan, en het is ook vrijblijvend.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:07 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon de optie voor dat andere bedrijf open laten staan.
Het is toch volledig vrijblijvend? Als je niet reageert gebeurt er toch gewoon niets?
Mocht het misgaan bij het andere bedrijf, of een dag vrij zijn, en toch zin in een ritje.
Klopt zeer zekerquote:Op woensdag 16 november 2016 18:22 schreef chroestjov het volgende:
Geen dag zonder nieuwe onverwachte wendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |