Ja precies. Vervelend dat hij zo doet maar niet alles hoeft op internet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
EDIT
Heb de beelden er toch maar afgehaald, beetje onnodig.
Bijzonder!quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit trad gisteravond ook op trouwens:
Ja relax, ik ben ook hier aan't typen hequote:Op zaterdag 12 november 2016 21:43 schreef Maraca het volgende:
Waar kijk ik naar?ga eens spelen ipv typen
topsjow van bradgequote:Op zaterdag 12 november 2016 21:43 schreef Maraca het volgende:
Waar kijk ik naar?ga eens spelen ipv typen
Het slechtste business model aller tijden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Denk dat zij zelf wel betalen voor een optreden.
Jullie spelen en de cameraman gratis en geheel verzorgd onbeperkt zuipen, die cameraman weet hoe hij commercieel moet denken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 03:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kost jullie serieus helemaal niks.
Is er bier? Dan komen we.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
De cameraman komt niet meer mee naar optredens
Wie moet jullie optredens dan filmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, we zetten de camera altijd op een statief.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wie moet jullie optredens dan filmen?
Een lief liedje...quote:
Niet voor mij?quote:Op zondag 13 november 2016 03:40 schreef Toto69 het volgende:
Braddiebaas,
Kun je voor mij een video'tje opnemen waarin je een lief liedje speelt?
En dan van Toto voor DoubleDip.
Ik bepaal gvd zelf wel wat ik vraag ja?quote:Op zondag 13 november 2016 05:28 schreef Eejit het volgende:
[..]
Een lief liedje...
Moeilijk he? Lezen...
Vraag dan; Welk liedje?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |