abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2016 @ 17:40:29 #26
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166586378
Ik zou waterdichte jachtlaarzen nemen die tot -30 of -40 gaan, bijvoorbeeld Aigle Parcours Siberie.
pi_166586644
Er komt inderdaad heel veel kou binnen via je voetzolen, dus een paar goede boots is echt aan te raden. Sorel bijvoorbeeld. En verder natuurlijk een dikke warme muts, evt met bont gevoerd.

Denk ook aan je handschoenen: geen dikke wanten want daarmee kan je geen camera bedienen, geen blote handen want das te koud. Dunne onderhandschoentjes zodat je je camera optimaal kan bedienen en daaroverheen kan je dan dikkere handschoenen dragen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  FOK!fotograaf vrijdag 11 november 2016 @ 22:54:06 #28
145146 Andyy
pi_166594385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef Michielos het volgende:
Denk dat mijn camera en lenzen verrassend veel kunnen hebben qua temperaturen, tegen straling ben ik voorbereid, het is enkel kleding waar ik over twijfel :)
Je moet dan vooral oppassen als je weer warme ruimtes ingaat met je camera. Dan kan aan de binnenkant condensvorming optreden. Dus in je tas laten en langzaam op laten warmen
pi_166607386
Zou iets van thermo onderkleding nemen en daar een warme basislaag overheen en dan daar weer (een warme) water en winddichte jas overheen
heattech van uniqlo is redelijk cheap en best goed, meeste fleece artikelen voor daar overheen zijn ook lekker warm en betaalbaar.
Jas zou ik van een duurder merk halen dan van uniqlo, van een goed outdoormerk oid
ohja en een neck gaiter of warme sjaal
Faka G
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')