Geen gezeur.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 23:20 schreef KN0FJE het volgende:
Bij phonehouse lees ik veel klachten dat telefoons na korte tijd stuk gaan en gezeur met reparatie/garantie
En bij tele2 zijn er veel mensen die zijn afgesloten terwijl ze wel betaald hebben onder andere.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef KN0FJE het volgende:
Nu is dat wel bij de meeste bedrijven zo, als mensen tevreden zijn plaatsen ze niet zo gauw iets..
Nummer overzetten duurt ff. Maar het was wel precies zoals ze het uitlegden op hun site.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:35 schreef Droopie het volgende:
Phonehouse nooit problemen mee gehad icm.met t-mobile
Maar toen ging ik zelf naar Tele2 en dat was drama.
3 weken nummer overzetten en telefoon ging na 4 weken kapot scheur in scherm.S6 edge
Dat is gewoon pech hebben. Ligt niet echt aan welke provider als je toestel kapot gaat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
Heb niet zoveel ervaring met phonehouse, lijkt me opzich een goede zaak wel.
maar vreemd dat een galaxy S6 van de phonehouse eerder kapot zou gaan dan die van een mediamarkt of bcc of wat voor winkel dan ook.
Ze komen allemaal uit de zelfde fabriek ga ik vanuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop