Vroegâh zo rond deze tijd van het jaar werd altijd doodgegooid met glossy folders en dikke boekwerken van Wehkamp, Neckermann, Kijkshop, Lego, Bart Smit, Intertoys enz. Altijd lekker in zo'n catalogus bladeren en de nieuwste meuk uitzoeken, wat toch altijd weer veulste duur was voor de Sint. Ach die goeie ouwe tijd

Maar goed ik vroeg me af,
zijn er ergens online nog dit soort oude catalogussen te vinden als pdf?Dus Wehkamp of Neckermann catalogi uit de jaren 90 of misschien zelfs jaren 80?

Want ik was wel benieuwd naar de gulden prijzen van destijds, van bijv. afstand bestuurbare helicopters en videogames, consoles enz. In mijn herinnering was het altijd godsklere duur, maar dat wou ik nu wel weer eens terugzien.
Er zijn online wel oude Donald Ducks te vinden als pdf bestanden heb ik wel eens gezien, dus hele jaargangen stuk voor stuk ingescand. Vroeg me af of dit soort catalogussen ook ergens te vinden zijn, of misschien oude Bart Smit of Intertoys folders en dergelijke.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"