abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:38:32 #1
35723 crew  GGMM
pi_166550132
woensdag 9 november, 20:45
ArenA, Amsterdam, Noord-Holland

quote:
België zonder veelbesproken Nainggolan tegen Oranje

De Belgische bondscoach Roberto Martinez heeft de ervaren Radja Nainggolan en Nicolas Lombaerts niet opgeroepen voor de oefeninterland tegen Nederland en het WK-kwalificatieduel met Estland. Vincent Kompany maakt zijn rentree.

"Ik wil Nainggolan de kans geven om opnieuw helemaal fit te worden", gaf Martinez een toelichting op de absentie van de middenvelder. "Ik heb met hem gesproken, hij was de eerste die deze beslissing te horen heeft gekregen."

Relletje Nainggolan

De speler van AS Roma zorgde vorige maand nog voor consternatie bij onze zuiderburen door zich geblesseerd af te melden voor de kwalificatiewedstrijd tegen Gibraltar. Kort daarop verscheen Nainggolan wel aan de aftrap bij een wedstrijd van de beloften van Roma.

Dat leverde hem de nodige kritiek op, waarop Nainggolan weer via Twitter van zich afbeet.

Vincent Kompany behoort voor het eerst sinds een jaar weer tot de selectie van de Rode Duivels. De verdediger van Manchester City miste onder meer het EK in Frankrijk vanwege een liesblessure.

In de 25-koppige selectie van België ontbreken ook Toby Alderweireld (Tottenham Hotspur), Jordan Lukaku (Lazio) en Nacer Chadli (West Bromwich Albion) door blessures.

Drie verrassingen

Martinez verraste verder door het selecteren van middenvelder Thomas Foket (AA Gent), rechtsback Luis Pedro Cavanda (Galatasaray) en middenvelder Youri Tielemans (Anderlecht).

De wedstrijd tussen België en Nederland is op woensdag 9 november in Amsterdam. Vier dagen later spelen de Rode Duivels in Brussel tegen Estland.
De volledige Belgische selectie

Doel: Thibaut Courtois (Chelsea), Simon Mignolet (Liverpool), Matz Sels (Newcastle United),

Verdediging: Luis Pedro Cavanda (Galatasaray), Laurant Ciman (Montreal Impact), Thomas Foket (AA Gent), Christian Kabasele (Watford), Vincent Kompany (Manchester City), Thomas Meunier (Paris Saint-Germain), Jan Vertonghen (Tottenham Hotspur),

Middenveld: Kevin De Bruyne (Manchester City), Steven Defour (Burnley), Mousa Dembélé (Tottenham Hotspur), Marouane Fellaini (Manchester United), Youri Tielemans (Anderlecht), Axel Wistel (Zenit Sint-Petersburg),

Aanval: Michy Batshuayi (Chelsea), Christian Benteke (Crystal Palace), Yannick Carrasco (Atlético Madrid), Edan Hazard (Chelsea), Thorgan Hazard (Borussia Mönchengladbach), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton), Divock Origi (Liverpool).
quote:
Niet alleen Roberto Martinez maakte zijn selectie vandaag bekend, ook de Nederlandse bondscoach Danny Blind heeft een persconferentie gegeven over het team van Oranje. Een opvallende afwezige bij de oefenwedstrijd tegen België is Arjen Robben.

Bondscoach Danny Blind heeft Arjen Robben wel opgeroepen, maar de Bayern München-speler blijft nog tot woensdag in Duitsland. Hij zal dus niet opgesteld worden tegen België en mist ook de trainingen met Oranje op maandag en dinsdag. Dat werd beslist na overleg met Bayern-München.

Daarnaast is Kevin Strootman, teamgenoot van Radja Nainggolan, niet geselecteerd. De speler is geschorst voor de wedstrijd tegen Luxemburg, en gaf de voorkeur aan wat rust in de plaats van een wedstrijd tegen België. Nederland speelt woensdag dus met een veredelde B-ploeg. “Luxemburg gaat om drie punten, België enkel op het prestige,” zei Danny Blind op de persconferentie.

Danny Blind selecteerde voor het eerst Martin Zeegelaar, linksback bij Sporting Lissabon. Hij komt in de plaats van Jetro Willems, die nog niet genoeg heeft laten zien dit seizoen.

De volledige selectie van Danny Blind

Doel: Maarten Stekelenburg (Everton), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Japser Cillessen (FC Barcelona),

Verdediging: Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg), Virgil van Dijk (Southampton), Rick Karsdorp (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax),Daley Blind (Manchester United), Marvin Zeegelaar (Sporting)

Middenveld: Jordy Clasie (Southampton), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pröpper (PSV), Bart Ramselaar (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georgino Wijnaldum (Liverpool), Stijn Schaars (sc Heerenveen)

Aanval: Bas Dost (Sporting), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Luuk de Jong (PSV), Memphis Depay (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Jeremain Lens (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou)
bronnen Nieuwsblad en NOS

ArenA, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland, Europa, Aarde, Flopland.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166550142
ik ook van jou René
graag op anoniem
pi_166550143
goede toppa snel gedaan rene
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_166550152
Blind is ook cringeworthy bezig
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_166550155
Rijden de treinen rond de ArenA wel?
pi_166550157
ArenA, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland, Europa, Aarde, Flopland.

Mag in de OP.
pi_166550163
Gaan we straks beetje rellen in het pauw toppa?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166550166
DIt is wel gespeeld.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 9 november 2016 @ 22:39:41 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166550175
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:39 schreef Caland het volgende:
VBL ON TOUR
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166550178
quote:
topshow
  Forum Admin woensdag 9 november 2016 @ 22:39:53 #11
35723 crew  GGMM
pi_166550182
quote:
Lijkt me erg gezellig. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166550184
quote:
JA. :)
  woensdag 9 november 2016 @ 22:40:00 #13
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166550186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Nederland heeft te veel Opsporing Verzocht in het elftal.
Allemaal vastgelegd op camera zonder bivakmuts
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 22:40:12 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166550194
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:39 schreef luckass het volgende:
Rijden de treinen rond de ArenA wel?
Alleen met Pesach en Jom Kipoer
What can change the nature of a man?
pi_166550206
Matig.
pi_166550207
fluit maar af.
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 22:40:53 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166550210
MATIG
What can change the nature of a man?
pi_166550211
Slechtste Oranje van de afgelopen 40 jaar en daar niet van kunnen winnen. :')

Wel mooie tenues van Belgie trouwens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_166550212
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:40 schreef Wazaaaaa het volgende:
Matig.
pi_166550218
Zo slecht en toch 1-1 _O_
pi_166550219
Nodig Depay gewoon niet meer uit.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 november 2016 @ 22:41:16 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_166550222
quote:
Hoe laat ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166550225
quote:
dat kun je ook zeggen van de belgjes
pi_166550226
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe laat ?

:P
Elf uur.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:41:26 #25
15600 BB-King
Long live the King!
pi_166550227
Tja met Robben win je deze pot met 3-1.

Ach ja, Luxemburg wacht.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')