abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166528525
Hoi,

Wij hebben een JBL charge 3 bluetooth speaker gekocht voor op vakantie en in de veranda. Wij streamen via de telefoon (bluetooth) en nu vragen wij ons af hoe wij het beste het geluid kunnen regelen. Dat kan via het geluid op de telefoon maar ook op de speaker zelf. Wat is het beste? Geluid van de telefoon maximaal en dan de speaker iets zachter, of geluid van de telefoon iets minder hard en die van de speaker vol open? of....
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_166528661
Speaker vol open, telefoon zachter. Kun je hem lekker van afstand bedienen :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_166528858
telefoon vol open, speaker zachter. Dan hoef je niet telkens je telefoon erbij te pakken om de speaker te bedienen :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_166529395
Oke, dus uiteindelijk een persoonlijke voorkeur qua bedieningsgemak. Qua geluid maakt het dus niet uit?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_166533371
Telfoon op 80% en dan speaker goed kan je hem instellen met de telefoon en minder storing
pi_166533486
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 09:27 schreef Patroon het volgende:
Oke, dus uiteindelijk een persoonlijke voorkeur qua bedieningsgemak. Qua geluid maakt het dus niet uit?
Ik weet niet of het bij alle speakers zo is, maar de accu van mijn Denon Envaya gaat langer mee, een stuk langer zelfs, als ik de telefoon hard zet en de speaker zacht ipv andersom.

Dus dat is misschien nog een dingetje om eens uit te testen. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166533633
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2016 12:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik weet niet of het bij alle speakers zo is, maar de accu van mijn Denon Envaya gaat langer mee, een stuk langer zelfs, als ik de telefoon hard zet en de speaker zacht ipv andersom.

Dus dat is misschien nog een dingetje om eens uit te testen. :)
sws is het fijn om een hard signaal te versterken (minder versterking nodig) maar geen idee of bij bluethoot uberhaupt de 1en 0 harder binnen komen ;P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')