Bakken met geld aan die onzin verspillen is vreselijk overdreven. Ik zeg niet dat je er compleet niks aan moet doen, maar wat mij betreft heeft het gewoon geen prioriteit. Natuurlijk moet je altijd blijven zoeken naar NUTTIGE automatiseringen, verbeteringen en alles maar niet ten koste van bakken met geld en onnodige tijd. Er zijn belangrijkere dingen at the moment.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
e
[..]
Nee beter alles maar lekker kapot laten gaan dan. Goed politiek standpunt is dat
Clinton wil haar eigen industrie verzwakken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bakken met geld aan die onzin verspillen is vreselijk overdreven. Ik zeg niet dat je er compleet niks aan moet doen, maar wat mij betreft heeft het gewoon geen prioriteit. Natuurlijk moet je altijd blijven zoeken naar NUTTIGE automatiseringen, verbeteringen en alles maar niet ten koste van bakken met geld en onnodige tijd. Er zijn belangrijkere dingen at the moment.
Je bent oprecht de eerste die me hierover informeert qua inhoudelijke verkiezingen. Zo kwam ik er vandaag ook achter dat de senaat en huis van afgevaardigden ook belangrijk zijn morgen. Zo slecht ben ik geïnformeerd, brutus.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clinton wil haar eigen industrie verzwakken.
Want economische achteruitgang is zo goed voor klimaatverandering zien we wel in Azie en Afrik.a
Daardoor zal zowel Clinton als Trump weinig tot niets gedaan krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent oprecht de eerste die me hierover informeert qua inhoudelijke verkiezingen. Zo kwam ik er vandaag ook achter dat de senaat en huis van afgevaardigden ook belangrijk zijn morgen. Zo slecht ben ik geïnformeerd, brutus.
Natuurlijk zijn er belangrijkere dingen. Bakken met geld is ook overdreven natuurlijk. Maar het wordt al snel ondergesneeuwd omdat je nu op korte termijn met ergere problemen zit. Dat is risicovolquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bakken met geld aan die onzin verspillen is vreselijk overdreven. Ik zeg niet dat je er compleet niks aan moet doen, maar wat mij betreft heeft het gewoon geen prioriteit. Natuurlijk moet je altijd blijven zoeken naar NUTTIGE automatiseringen, verbeteringen en alles maar niet ten koste van bakken met geld en onnodige tijd. Er zijn belangrijkere dingen at the moment.
Clinton wil het probleem indirect verergeren, en ze weet dat ze er weinig invloed over heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er belangrijkere dingen. Bakken met geld is ook overdreven natuurlijk. Maar het wordt al snel ondergesneeuwd omdat je nu op korte termijn met ergere problemen zit. Dat is risicovol
Nee, het probleem ligt in Azie I knowquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clinton wil het probleem indirect verergeren, en ze weet dat ze er weinig invloed over heeft.
Want het probleem ligt hem niet in west-europa of noord-amerika.
En wat wil Clinton doen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het probleem ligt in Azie I know
China interesseert het al helemaal geen kut neequote:Op dinsdag 8 november 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
En China investeert fors in Afrika dus over 20 jaar heb je de poppen daar aan het dansen.
Nee, laat die Chinezen vooral hun vrije gang gaan.
En Clinton wil hun sterker maken, want de enige invloed die het westen op ze heeft is economisch.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
China interesseert het al helemaal geen kut nee
Maar als je zegt dat ze beide net als Obama er niks door heen krijgen bij de Senaat, waarom zou ze dit dan wel er door krijgen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En Clinton wil hun sterker maken, want de enige invloed die het westen op ze heeft is economisch.
En die economische macht wil Clinton afzwakken.
En die donors van haar maar lachen, want die pakken hun profit gewoon daar voor goedkopere arbeid.
Tja. Dat kun je ook voor Trump afvragen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je zegt dat ze beide net als Obama er niks door heen krijgen bij de Senaat, waarom zou ze dit dan wel er door krijgen?
Ik vind dat lachwekkende Amerikaanse trekjes, mensen moeten niet alles zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens Inso, wat vind je precies er raar aan dat mensen zich 'statistisch' verdiepen in VBL?
Voor mijzelf beschouw ik het als pure interesse, maar er zijn wat figuren die een beetje doorslaan in dat ''Concrete voorstellen voor bla bla Nederlands voetbal''. Ik zit statistisch er niet zo diep in. Ik ken een paar accounts die ik wel reliable en fijn vind op d'n Twitters.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat lachwekkende Amerikaanse trekjes, mensen moeten niet alles zo serieus nemen.
Dat geldt voor voetbal en dat geldt voor Politiek.
De wereld zou een stuk fijner zijn als we allemaal dingen wat beter konden relativeren.
Ja dat topicquote:Op dinsdag 8 november 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Al vind ik statistiekjes kijken nog tamelijk onschuldig.
Ik las laatst een topic over het Nederlands voetbal waar mensen echt diepe filosoferingen erop los gingen laten en kotste op programmas als VI, want die namen het niet serieus genoeg.
Daar heb ik echt verschrikkelijk om ge lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
'Concrete voorstellen voor bla bla Nederlands voetbal''.
Mensen snappen niet dat alles waar mensen bij betrokken zijn op tamelijk veel geluk is gebaseerd en niet alles zo aan te sturen is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat topic. Die Klopkoek is echt obsessed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |