Dan heb ik dat gemist of niet onthouden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Uiteraard, dat heb ik eerder tegen je gezegd, ik ben notabene zelf een halfbloedje.
Echt, hoe geleidelijk moet het dan zijn volgens jou? We praten hier al 50 jaar over.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:18 schreef BoneThugss het volgende:
Ik was het eigenlijk wel met Zijlstra eens laatst. Best dat Piet veranderdt maar doe dat dan geleidelijk. Nu krijg je allemaal verschillende verhalen.
Ik ga hier niet meer op in, wat een onzinnig geklets man. Eerst zeggen dat ik jij-bak en het vervolgens zelf doen. Hypocriet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat het een beetje raar is om niet te weten wat je zelf typt.
En een term te gebruiken die niet van toepassing is. Wat je nu dus weer doet.
Verder ben je boos omdat het volgens jou nu maar eens afgelopen moet zijn.
Geen idee wat er afgelopen moet zijn maar dan ben je dus wel een beetje mad.
Het kan helpen als je de termen begrijpt voordat je ze bezigt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op in, wat een onzinnig geklets man. Eerst zeggen dat ik jij-bak en het vervolgens zelf doen. Hypocriet.
Tja ik snap de boodschap wel. En ik praat hier niet al 50 jaar over.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Echt, hoe geleidelijk moet het dan zijn volgens jou? We praten hier al 50 jaar over.
Hoeveel jaar is genoeg?
Zijlstra heeft zichzelf vooral voor paal gezet met deze gedachte.
fixedquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een reclame van het boek van Hans Kraaij jr. Echt een walgelijke vertoning was dat. Geen enkele zwarte Piet he. Stelletje linkse policor bende daar bij RTL.
Aanname na aannname. En dan andere mensen dingen verwijten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het kan helpen als je de termen begrijpt voordat je ze bezigt.
En er zal ook nooit een meerderheid zijn die er al 50 jaar over praat omdat mensen gemiddeld jonger zijn dan 50 jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tja ik snap de boodschap wel. En ik praat hier niet al 50 jaar over.
Klopt hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist of niet onthouden.Dank voor de bevestiging.
Overigens sluit het 1 het ander ook niet uit denk ik.
Voor zover bekend is het probleem niet de naam Piet. Dus ik vermoed dat het in de kleur zwart zitquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:23 schreef Onnoman het volgende:
even iemand met een normaal hoofd
wat is nu eigenlijk het probleem met zwarte piet? kan iemand hier even serieus antwoord op geven?
wat is dan het probleem met de kleur?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor zover is het probleem niet de naam Piet. Dus ik vermoed dat het in de kleur zwart zit
Termen gebruiken waarvan je zelf niet begrijpt wat ze betekenen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aanname na aannname. En dan andere mensen dingen verwijten.
Is dit serieus de manier waarop jij discussieert?
Er zijn bijna 55 delen over volgeschreven. Daar staat het antwoord vast tussen. Veel leesplezier.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat is dan het probleem met de kleur?
elke probleem is weerlegbaarquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn bijna 55 delen over volgeschreven. Daar staat het antwoord vast tussen. Veel leesplezier.
Problemen zijn (on)oplosbaar, stellingen zijn (on)weerlegbaar.quote:
Ik weerleg nooit problemen, maar dat is persoonlijk. Lijkt me ook niet echt nuttig. Problemen los je op, argumenten weerleg je.quote:
het is duidelijk een probleemquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weerleg nooit problemen, maar dat is persoonlijk. Lijkt me ook niet echt nuttig. Problemen los je op, argumenten weerleg je.
Heb dit al eens eerder aan iemand gevraagd, maar toen geen antwoord gekregen. Misschien dat jij dat wel doet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:11 schreef Onnoman het volgende:
mijn handen jeuken bij het zien van tv reclames waarbij geen zwarte pieten te zien zijn
Mensen lijken simpelweg te zijn vergeten dat het Sinterklaas feest om Sinterklaas draait. Maar dat komt waarschijnlijk omdat de hersenen van die mensen wat kleiner zijn, dus dat kun je ze niet eens verwijten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb dit al eens eerder aan iemand gevraagd, maar toen geen antwoord gekregen. Misschien dat jij dat wel doet.
Heb je vroeger goed opgelet of er wel altijd zwarte pieten bij waren in die reclame's of op artikelen?
Want ik heb het idee dat in veel gevallen dat helemaal niet zo was, maar dat het nu ineens opvalt omdat deze discussie er is.
Bolletje is daar een goed vb van, op hun kruidnoten staan geen pieten, maar die stonden er eerder ook al niet op. Maar ook op tv waren er zat reclame's met alleen de goedheiligman.
Maar dat is ook niet vanzelf gegaan... De roe e.d. zijn stevige pedagogische discussie's over geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tja ik snap de boodschap wel. En ik praat hier niet al 50 jaar over.
Ik denk dat het vanzelf moet gaan, net zoals met de roe, oorbellen, etc.
Dat ging als ik het me goed herinner samen met een maatschappelijke discussie over lijfstraffen bij kinderen in het algemeen. Over de vraag of een "corrigerende tik" pedagogisch verantwoord zou zijn enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet vanzelf gegaan... De roe e.d. zijn stevige pedagogische discussie's over geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |