abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2016 @ 15:54:11 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167527297
Na de felle discussie over Zwarte Piet staat er opnieuw een feestdag onder druk: het kerstfeest. Een groeiend aantal bedrijven, scholen en instellingen vermijdt krampachtig het woord kerst om ’andersgelovigen’ niet te kwetsen. Ze wensen elkaar daarom ’fijne wensdagen’, versturen wenskaarten en organiseren winterfeesten. Of schrappen zelfs het hele woord.

Bij lagere scholen is de ’kerstkramp’ goed te zien. Meerdere basisscholen organiseren tegenwoordig eindejaarsmaaltijden in plaats van kerstmaaltijden, zoals basisschool De Bogen in Harderwijk. „Ik zou niet weten waarom er gekozen is voor het woord eindejaarsmaaltijd”, probeert directeur Erik Vis nog. Maar na enig aandringen geeft hij toe. „Wij hebben op school veel verschillende geloven, waardoor wij ervoor hebben gekozen om het geen Kerstmis te noemen, maar uit respect voor iedereen hebben we het eindejaarsmaaltijd genoemd.” Verdere vragen wil hij niet beantwoorden. „Ik heb hier geen zin in. Tot ziens”, en gooit de hoorn erop.

Ook de 7e Montessorischool in Amsterdam heeft het woord kerst geschrapt en kinderen uitgenodigd voor een ’winterdiner’. De directie wil geen vragen beantwoorden. In een gesprek met een boze ouder geeft de directrice wel aan ’dat we over vijf jaar toch niet meer over kerst zouden spreken’. Dat zegt een andere ouder die vindt dat de school hiermee een ’traditie overboord gooit’.

Vorige week laaide de discussie op na een kerst-promo van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO), waarin het woord kerst afwezig is. ’December vier je samen’, is nu de slogan. Terwijl vorig jaar de NPO nog de slogan ’Kerst vier je samen’ gebruikte. Geen bewuste vermijding van het woord kerst, benadrukt een woordvoerder. Het filmpje gaat over de hele ’feestmaand december’.

http://m.telegraaf.nl/bin(...)st-krijgt-zwartepiet

Nou. Vandaag in telegraaf.
Kerst is ook taboe aan het worden.

Precies wat ik al eerder zeg. Politiek correctheid sloopt alles.

En als cultuur weg is is het gedaan met bevolking. Er wordt doelbewust een bom onder de bevolking gelegd.

Nog weer een truck en boulevard stunt uitvoeren.

Trend is gezet met 5 jaar is er geen kerst meer, zoals in artikel door sommige gesteld wordt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 22 december 2016 @ 15:55:46 #152
52357 Lambiekje
pi_167527331
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Ga eens op onderzoek uit en lees het artikel goed. Wat blijkt, het gaat niet om "de turkse overheid" zoals telegraaf kopt, maar om een school.

Ik had toch gehoopt dat iemand die zo kritisch is op de vermeende MSM niet zo eenvoudig geplayed zou worden door (uitgerekend) de telegraaf.
zie post hierboven.

Realiteit haalt je sneller in...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167527355
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zie post hierboven.

Wat heeft de post bovenin te maken met een willekeurige school in Turkije?

En hoe precies wordt het voor jou onmogelijk gemaakt om kerst te vieren?

Weer de telegraaf zie ik trouwens. Ouwe MSM'er van me 8-)
Conscience do cost.
pi_167527672
Politieke correctheid is dan ook wel terecht oerdom. Feesten en gelegenheden anders noemen uit angst kwetsend te zijn is echt van dieptriest niveau.
pi_167527783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:08 schreef ChrisCarter het volgende:
Politieke correctheid is dan ook wel terecht oerdom. Feesten en gelegenheden anders noemen uit angst kwetsend te zijn is echt van dieptriest niveau.
Zolang mij niet wordt op persoonlijk niveau wordt verplicht bepaalde zaken anders te noemen zie ik het probleem eigenlijk niet zo.

Daarnaast gebruik ik zowel kerstdagen als feestdagen al jaren door elkaar heen terwijl ik hetzelfde bedoel. Ik heb dan ook moeite om dit te zien als politieke correctheid. Of mensen zich gekwetst voelen of niet heb ik al helemaal een broertje dood aan.
Conscience do cost.
pi_167528271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Zolang mij niet wordt op persoonlijk niveau wordt verplicht bepaalde zaken anders te noemen zie ik het probleem eigenlijk niet zo.

Daarnaast gebruik ik zowel kerstdagen als feestdagen al jaren door elkaar heen terwijl ik hetzelfde bedoel. Ik heb dan ook moeite om dit te zien als politieke correctheid. Of mensen zich gekwetst voelen of niet heb ik al helemaal een broertje dood aan.
Ik vind dit klassieke onnodige correctheid. De directie vult voor anderen in dat zij aanstoot :') kunnen nemen aan iets dus huppakkee naam veranderen. Dat is heel triest.
pi_167528417
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zie post hierboven.

Het is idd een soort kramp. Weg met tradities want misschien vinden andere culturen het niet leuk. Nou, jammer dan. We wonen in Nederland en hier vieren we Kerstmis.
  donderdag 22 december 2016 @ 17:45:31 #158
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167529678
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Gatverdamme de MSM! Behalve als ze iets zeggen waar ik het mee eens ben. Dan is het opeens een baken van eerlijkheid. 8-)
MSM is nu toch alleen maar clickbait en celebrity onzin?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  donderdag 22 december 2016 @ 18:56:56 #159
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167530833
Jij wilt dat toch nu ook zijn :Y) ^O^ :Z
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 22 december 2016 @ 19:30:51 #160
445108 t4600c
pi_167531765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:56 schreef DeMolay het volgende:
Jij wilt dat toch nu ook zijn :Y) ^O^ :Z
Ik doe niet aan celebrity onzin.
Support me on Patreon
  donderdag 22 december 2016 @ 19:33:21 #161
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167531837
je kreeert, sorry voor geen trema

Ikzelf vind jouw inbreng zeer welkom !, kaf van het koren....
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_167535253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 07:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alleen al hieruit blijkt hoe weinig verstand van zaken je hebt. Er zijn (helaas) genoeg filmpjes en fotos te vinden. Maar resultaten uit het verleden zeggen me dat geen enkel filmpje of foto voor jou "convincing" zal zijn. Nee liever blind de youtubedetectives volgen.

Bijzonder dat er ook helemaal niet kritisch naar dat superslechte youtube-filmpje wordt gekeken. Want het past in het eigen straatje.
Wie heeft 'youtubedetectives' nodig als je deze soort gasten op MSM TV hebben?

Merja Sondstrom

Shandana Durrani

Als jij deze dit soort BS geloven moet je zelf weten natuurlijk.

Verder heb ik niet erg veel met jou of de andere alles op TV gelovers te 'discusseren'.
Ik heb niet genoeg tijd of geduld meer. Als ik wil ruzie met iemand zoals jou of andere hier (the suitably shocked and outraged) over deze soort zaken kan ik net zo goed naar 'n mainstream forum gaan.
Happy xmas chris.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 22-12-2016 21:27:16 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_167535779
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zijn inmiddels meer filmpjes die rare zaken aantonen maar deel ik liever niet met jullie vanwege de bekende reden, het kritische must debunken. :o

Blunders that let Berlin Christmas terror suspect go free: He was under surveillance for months, arrested and freed three times, and not deported because of a clerical error

De msm dan maar, over blunders enzo, id's en blunders het zal ook eens niet. Komt me bekend voor.
Dit soort sideline verhaaltjes ook fake zijn om meer 'flesh on the bones' op de oorspronkelijk of hoofd verhaal te creeeren....alsof 't 'n echte mens ipv 'n totaal nep karakter is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_167535795
Dit vind ik toch wel heel leuk nieuws :D

Wereld is af. Adam Curry commentator bij InfoWars

Wij slapen weer zacht vanavond, want Adam Curry is WOKE. Nee maar even serieus. Een meer psychedelische ervaring dan de ex van Paay die met z'n blonde manen aanschuift bij de waterfilter-verkoper en professioneel internet-wappie Alex Jones, moet ons nog onder ogen komen. Maar toch, laten we ook weer niet te snel oordelen. Want ondanks dat we het eigenlijk een lijn is waar we niet overheen willen stappen, worden er in deze aflevering soms best geinige, bij benadering nuttige, en eigenlijk niet geheel onware dingen gezegd. Maar dat heeft u niet van ons!

http://www.geenstijl.nl/m(...)am_curry_commen.html

Zou Alex Jones blij met hem zijn?
pi_167535911
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Dit vind ik toch wel heel leuk nieuws :D

Wereld is af. Adam Curry commentator bij InfoWars

Wij slapen weer zacht vanavond, want Adam Curry is WOKE. Nee maar even serieus. Een meer psychedelische ervaring dan de ex van Paay die met z'n blonde manen aanschuift bij de waterfilter-verkoper en professioneel internet-wappie Alex Jones, moet ons nog onder ogen komen. Maar toch, laten we ook weer niet te snel oordelen. Want ondanks dat we het eigenlijk een lijn is waar we niet overheen willen stappen, worden er in deze aflevering soms best geinige, bij benadering nuttige, en eigenlijk niet geheel onware dingen gezegd. Maar dat heeft u niet van ons!

http://www.geenstijl.nl/m(...)am_curry_commen.html

Zou Alex Jones blij met hem zijn?
En hier de video :)

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167536748
Ik volg Alex al een jaartje dagelijks nu. Ik vertrouwde hem eerst niet maar hij heeft naarmate ik hem beter leerde kennen toch wel verstand in zijn koppie. Hij is zeker niet perfect, verre van, maar hij is een durver en is volhardend in zijn strijd tegen de MSM. And I like that.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_167538989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:43 schreef Yiha3 het volgende:
Ik volg Alex al een jaartje dagelijks nu. Ik vertrouwde hem eerst niet maar hij heeft naarmate ik hem beter leerde kennen toch wel verstand in zijn koppie. Hij is zeker niet perfect, verre van, maar hij is een durver en is volhardend in zijn strijd tegen de MSM. And I like that.
Ja, moed kan hem niet ontzegd worden.
  vrijdag 23 december 2016 @ 12:17:10 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167548810
Ik heb helemaal niks met die AJ. Las ergens jl dat ie 8 mil waard is, hij boert goed.

Berlin Christmas market attack suspect killed in Milan shootout

:Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167548863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb helemaal niks met die AJ. Las ergens jl dat ie 8 mil waard is, hij boert goed.

Berlin Christmas market attack suspect killed in Milan shootout

:Z
Alex Jones zit in mijn ogen er alleen in voor het geld. Niet voor waarheidsvinding.
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:53:11 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167551848
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alex Jones zit in mijn ogen er alleen in voor het geld. Niet voor waarheidsvinding.
Lekker schreeuwen en ranten en er nog goed voor betaald worden ook. Doet hij eigenlijk nog best prima zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:53:43 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167551863
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou wel inderdaad, hij begon met een ijzersterke zoektoecht na de toedracht van Waco, naarmate hij populairder werd, raakte hij ook meer van het padje af, met de instelling alles wat ik doe of zeg word toch wel geloofd, plus ik word populair.

Een paar jaar geleden, had hij de kans om tijdens de bilderberg converentie vragen te stellen aan Diederik Samsom, in plaats van nuttige vragen, kwam er zoveel onzin uit dat ik niet snap dat veel mensen dit nog serieus kunnen nemen.

Het zelfde gold van een jaar er voor dat een lampje in zijn hotel kamer uit ging en hij compleet doorsloeg en paranoia werd
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:05:36 #172
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167552069
Everybody can be bought if the price is right
pi_167554922
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lekker schreeuwen en ranten en er nog goed voor betaald worden ook. Doet hij eigenlijk nog best prima zo.
Dit. En vermakelijk.
  zaterdag 24 december 2016 @ 14:56:44 #174
52357 Lambiekje
pi_167577446
http://www.dagelijksestan(...)art-vanaf-1-januari/

Wat n triestige transgender gedoe.
Dergelijke personen zijn niet goed. En nog bespottelijker is dat politiek daar in mee gaat. Ze kunnen beter een ruimplicht instellen. Naar quarantaine die feestwinkel klapjosties.Transgender kan echt niet geaccepteerd worden. Geen enkel respect voor zulke zielige drabbers. Met harde hand dient dat eruit geramd te worden.

Wat vaccinatie allemaal niet aanricht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 24-12-2016 15:03:11 ]
pi_167577574
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:56 schreef Lambiekje het volgende:

Dergelijke personen zijn niet goed. En nog bespottelijker is dat politiek daar in mee gaat. Ze kunnen beter een ruimplicht instellen. Naar quarantaine die feestwinkel klapjosties.Transgender kan echt niet geaccepteerd worden. Geen enkel respect voor zulke zielige drabbers. Met harde hand dient dat eruit geramd te worden.

Dus door vaccinatie worden ze transgender???
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:12:42 #176
445108 t4600c
pi_167577663
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En zo ja, welke dan precies?
Support me on Patreon
pi_167577670
quote:

Even los van de rabiate manier van discriminatoire haat: dit betekent meer privacy op je kaart. Moet je toch juist voorstander van zijn?
pi_167577796
Het stukje, Ze kunnen beter een ruimplicht instellen.

Gaat dat niet wat ver, soort van doodsverwensing?
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:50:24 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167578273
quote:

Je bent de afgelopen tijd wel van de doodsverwenzingen zeg...
Onikaan ni ov dovah
pi_167578449
Hoe deze gast zijn filmpjes monteert is echt briljant:

pi_167578740
quote:

Nu kan ik wel het een en ander weghalen maar ik hoop eigenlijk dat je zelf beseft wat je hier loopt te beweren. Dat kan niet Lambiekje :N
  zaterdag 24 december 2016 @ 16:47:55 #182
445108 t4600c
pi_167579230
Ik stem op Lambiekje voor nieuwe beheerder van FOK *O*
Support me on Patreon
  zondag 25 december 2016 @ 11:13:27 #183
52357 Lambiekje
pi_167593881
quote:

[..]

Hormoonhuishouding wordt gesloopt.

Dus ja transgender wordt je door vaccins
  zondag 25 december 2016 @ 11:14:11 #184
52357 Lambiekje
pi_167593903
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu kan ik wel het een en ander weghalen maar ik hoop eigenlijk dat je zelf beseft wat je hier loopt te beweren. Dat kan niet Lambiekje :N
Wat er nu gebeurt in de maatschappij dat kan niet.
  zondag 25 december 2016 @ 11:15:17 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167593920
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:14 schreef Lambiekje het volgende:

Je endlösung is wel ultrahyperhipsterfascistisch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 25 december 2016 @ 11:23:44 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167594083
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dus moeten die maar preventief geruimd worden? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_167595219
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dus moeten die maar preventief geruimd worden? :?
Ik vraag mij af wat de kern van dit alles is.
Wat is het eind doel?

Is hij bang dat er straks een stormvloed aan lesbiennes en homo's rondlopen, en niet te vergeten transgenders.

Ik vraag mij ook af of Lambiek als kind ooit "prikjes" heeft gehad.
Zo ja, dan maakt dat hem erg nukkig tegen alles wat hij niet kent.
  zondag 25 december 2016 @ 15:59:11 #188
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167599823
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als het al dan niet opzettelijk door menselijke invloed gebeurt, dan is het gewoon een misdaad tegen de mensheid.
  zondag 25 december 2016 @ 16:58:31 #189
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_167600523
quote:

[..]

niet transgender maar no-gender :{w
There is only one religion
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 17:01:44 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_167600556
quote:

[..]

Geloof er niks van. Zo vergezocht. Ben jij transgender? Nee? En je bent wel gevaccineerd toch?
  zondag 25 december 2016 @ 17:01:51 #191
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_167600557
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach hij heeft nog gewoon teveel mannelijke hormonen >:)
Misschien kan er EU gesubsidieerd geprobeerd worden hem iets vrouwelijker te maken met wat injecties :{w
There is only one religion
  maandag 26 december 2016 @ 10:21:33 #192
52357 Lambiekje
pi_167613257
Het begint nu wel erg vervelend worden wat Queen Elizabeth doet.

En de volgende topartiest dood: George Michael.

Men weet vast nog wel wat de -edit-, queen heeft gezegd.

"Four more icons must die in 2016"

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 26-12-2016 10:27:07 ]
  maandag 26 december 2016 @ 10:26:55 #193
52357 Lambiekje
pi_167613367
http://investmentwatchblo(...)ative-media-illegal/

Zo. Die foute- edit,-gedraag je fatsoenlijk -heeft ook weer ff snel weer wat ingevoerd

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 26-12-2016 10:33:39 ]
pi_167617557

heuj
  maandag 26 december 2016 @ 15:58:49 #195
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167620080
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 10:21 schreef Lambiekje het volgende:

Gesproken bron?
pi_167632303
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2016 13:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]

heuj
Niet waar joh. Amerikanen zijn onze eeuwige helden.
pi_167634005
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 01:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet waar joh. Amerikanen zijn onze eeuwige helden.
Dat sowieso.
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:15:33 #198
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167649553
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 10:21 schreef Lambiekje het volgende:

another one bites the dust
Carrie Fisher.
pi_167650014
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:15 schreef Manke het volgende:

[..]

another one bites the dust
Carrie Fisher.
En we hebben nog een paar dagen dit jaar. Wie zullen er nog volgen?
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:57:53 #200
40150 Manke
'tis but a scratch
  woensdag 28 december 2016 @ 18:52:58 #201
52357 Lambiekje
pi_167681735
http://www.activistpost.c(...)veillance-state.html

Elke dag wordt onze ultrafascistische maatschappij stap voor stap fascistischer.

Ongelooflijk. Nu ook je Facebook en Twitter account bij reizen naar VS.

Er komt een dag dat iets niet delen op je Facebook gelijk staat aan rechterloze executie. En ja ik meen het die dag gaat komen. En sneller dan ons lief is. Vergeet niet 'du best terrorist'.
pi_167682105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:52 schreef Lambiekje het volgende:

Elke dag wordt onze ultrafascistische maatschappij stap voor stap fascistischer.

Er komt een dag dat iets niet delen op je Facebook gelijk staat aan rechterloze executie. En ja ik meen het die dag gaat komen. En sneller dan ons lief is. Vergeet niet 'du best terrorist'.
Of je gaat gewoon niet naar de VS? ;) Ik wil steeds minder graag daarheen.
  woensdag 28 december 2016 @ 19:15:44 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167682314
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:52 schreef Lambiekje het volgende:

pi_167682576
http://www.activistpost.c(...)k-staged-events.html

In dit filmpje worden allebei de aanslagen in twijfel getrokken.
  woensdag 28 december 2016 @ 20:47:26 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167685788
quote:

[..]

Dus.... voel je al een beetje transgender?
  donderdag 29 december 2016 @ 09:28:29 #206
52357 Lambiekje
pi_167699054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

https://langleveeuropa.nl(...)en-van-het-fascisme/

Denk dat je nog ff achter je oren moet krabben

[ Bericht 16% gewijzigd door Lambiekje op 29-12-2016 09:39:11 ]
  donderdag 29 december 2016 @ 09:31:44 #207
52357 Lambiekje
pi_167699103
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.activistpost.c(...)k-staged-events.html

In dit filmpje worden allebei de aanslagen in twijfel getrokken.
Berlijn is natuurlijk zo overduidelijk. id-kaart laten slingeren.

Overigens beide boulevardtruckdrivingevents was gedaan door een vermeende tunesier
  donderdag 29 december 2016 @ 09:33:51 #208
52357 Lambiekje
pi_167699139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon niet naar de VS? ;) Ik wil steeds minder graag daarheen.
politiek gezien is het land fout. Maar buiten de steden is de natuur wel mooi.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:36:30 #209
52357 Lambiekje
pi_167699194
http://m.telegraaf.nl/art(...)lde-wekenlang-toneel

Wat een walgelijke ziekelijke -edit,niet doen- is zij dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 29-12-2016 09:44:22 ]
  donderdag 29 december 2016 @ 09:57:54 #210
52357 Lambiekje
pi_167699559
Lavenderr stop met censureren. jij neemt dat -edit, niet schelden-toch niet in bescherming? Voel even aan je hoofd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 29-12-2016 13:08:17 ]
  donderdag 29 december 2016 @ 10:00:29 #211
52357 Lambiekje
pi_167699592
Waardeloze informatiestroom
Miljarden euro’s zijn door o.a. Saudi-Arabië en Qatar geïnvesteerd om de gematigde oppositie op te zetten, strijders aan te trekken, deze te bewapenen met wapens en tanks uit het voormalige Oostblok en organisaties op te zetten zoals de White Helmets (Witte Helmen) en het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. Allemaal om de westerse mainstream media te kunnen voorzien van een informatiestroom die waardeloos is omdat het niet geverifieerd kan worden.

http://destillewaarheid.n(...)nanciert-terrorisme/

Prachtig hoe NOS fakenews gebruikt.
En het bespottelijke wij de belastingbetaler financiert terrorisme.
pi_167703417
Weer een post die klaagt over Mainstream media terwijl het ventje een paar posts eerder nog schermt met mainstream media.
Conscience do cost.
  donderdag 29 december 2016 @ 12:46:34 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167703768
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

https://langleveeuropa.nl(...)en-van-het-fascisme/

Denk dat je nog ff achter je oren moet krabben
Nogmaals FASCISME!!!!
Weet je wel wat fascisme is??
  donderdag 29 december 2016 @ 13:14:53 #214
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167704644
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
Miljarden euro’s zijn door o.a. Saudi-Arabië en Qatar geïnvesteerd om de gematigde oppositie op te zetten, strijders aan te trekken, deze te bewapenen met wapens en tanks uit het voormalige Oostblok en organisaties op te zetten zoals de White Helmets (Witte Helmen) en het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. Allemaal om de westerse mainstream media te kunnen voorzien van een informatiestroom die waardeloos is omdat het niet geverifieerd kan worden.

Hier ook maar op toepassen, en op die met dat kind?
Confirmation bias kan lelijke dingen aanrichten.
Ik bedoel dus dat als je iets leest wat je ideeën bevestigt, je je verdediging verlaagt.

Ben je bekend met de bijbel en met name openbaringen? Het 8e beest lijkt te wijzen op een 'nwo'.
  donderdag 29 december 2016 @ 18:08:47 #215
445108 t4600c
pi_167715014
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

Natuurlijk kan het wel geverifieerd worden... ga er zelf naar toe!
Support me on Patreon
pi_167719968
bid voor mij broeder, bid voor mij", luidde zijn boodschap( de trucker van Berlijn)

Bid voor mij bestaat niet eens in de Islam :') :')
pi_167720440
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef PSVCL het volgende:
bid voor mij broeder, bid voor mij", luidde zijn boodschap( de trucker van Berlijn)

Bid voor mij bestaat niet eens in de Islam :') :')
Niet? Wat denk jij dat de juiste vertaling is?
pi_167721665
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet? Wat denk jij dat de juiste vertaling is?
moslims bidden alleen voor God ,niet voor elkaar..
Dat weet elk Moslim
pi_167722026
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

moslims bidden alleen voor God ,niet voor elkaar..
Dat weet elk Moslim
Oh ok. Dus dit is iets wat iemand verzonnen heeft? Maar even een vraag: willen moslims dan niet voor hun broeders zorgen en ze het beste toewensen en aan Allah vragen of hij ze wil beschermen? (serieuze vraag)
  donderdag 29 december 2016 @ 22:03:22 #220
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167723254
openminded is nu Putin , Erdolf en een ayatollah

VN en US buiten spel !!

Nu jouw.....Terecht ! :P
Δημοσθένης
pi_167723275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ok. Dus dit is iets wat iemand verzonnen heeft? Maar even een vraag: willen moslims dan niet voor hun broeders zorgen en ze het beste toewensen en aan Allah vragen of hij ze wil beschermen? (serieuze vraag)
Zeker wel , dan gebeurd dan ook met smeekbedes ..:)
Maar het gebed(5x per dag) is alleen voor God.
  donderdag 29 december 2016 @ 22:07:32 #222
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167723419
GOD is ALLAH......ze hebben 'm ook in japan en india gezien ! (chezus)

ik 0 keer ! en ik geloof in mezelf ! :D
Δημοσθένης
  donderdag 29 december 2016 @ 22:08:36 #223
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167723450
G.O.D. =

quest is open
Δημοσθένης
  donderdag 29 december 2016 @ 22:09:13 #224
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167723477
Genometry Of Definity
Δημοσθένης
pi_167726189
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zeker wel , dan gebeurd dan ook met smeekbedes ..:)
Maar het gebed(5x per dag) is alleen voor God.
Oh zo. Ik snap het :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')