Ik ben bij boss van Bikanel Island afgehaakt, Als figuur ben ik best een redelijk level maar dan steeds afgemaakt worden door die boss en wedereom een halfuur terug in het spel gezet worden.quote:Op maandag 14 november 2016 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog maar 2 weken om FF X HD remaster ui te spelen
Maar ik zit een beetje vast op Mount Gagazet
Ik ben nu bij mount gagazet, Seymour.quote:Op maandag 14 november 2016 12:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Op dat vliegdekschip? Dies easy man
Wat een euforie moment was dat toen ik daar voorbij was. Eindelijk na 10 jaar.quote:Op maandag 14 november 2016 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mount gagazet, Seymour.
Zo super irritant dat je dat hele gesprek weer moet afkijken als je dood gaat.
Daardoor vermindert de zin echt ENORM. Als ik nu "ff snel opnieuw" zou kunnen vechten, had ik t vaker gedaan.
Echt, filmpje skippen, hoe lasting kan t zijn?
Ik heb 'm al ooit uitgespeeld, op de PS2 destijds. Maar speel 'm nu opnieuw op de PS4.quote:Op maandag 14 november 2016 13:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat een euforie moment was dat toen ik daar voorbij was. Eindelijk na 10 jaar.
Maar er zijn veel momenten waar ik vast zat en uiteindeijk toch verder kon. Vorig jaar eindelijk voor het eerst uitgespeeld, op de ps4.
De beste FF ooit.
Vond eigenlijk niks echt moeilijk vergeleken met vroeger.quote:Op maandag 14 november 2016 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mount gagazet, Seymour.
Zo super irritant dat je dat hele gesprek weer moet afkijken als je dood gaat.
Daardoor vermindert de zin echt ENORM. Als ik nu "ff snel opnieuw" zou kunnen vechten, had ik t vaker gedaan.
Echt, filmpje skippen, hoe lasting kan t zijn?
Ik overleaf de cross blade dinges niet, zeker niet als ie volgt met die atrophy lance en full life. BAM, iedereen dood.quote:Op maandag 14 november 2016 13:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vond eigenlijk niks echt moeilijk vergeleken met vroeger.
Alleen aan het einde beetje farmen voor platinum was wel killing maar heb een tenminste
Nog steeds bezig met FFX-2 maar met al die andere recente games schiet dat niet op. Denk zo ff een PS pro halen bij de Bart Smit kan ik weer verder want heb eigenlijk ook geen zin meer om te wachten op een bundel
Je kan ook gewoon al je summons gebruiken. Werkt altijd.quote:Op maandag 14 november 2016 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik overleaf de cross blade dinges niet, zeker niet als ie volgt met die atrophy lance en full life. BAM, iedereen dood.
Maar ik ben dan ook niet iemand die vooraf de hele tijd gata grinden. Als ik ERGENS een teringhekel aan heb is het dat welMaar soms zit er niets anders op
Iedereen zit op overdrive, maar m'n summon maar 1x (met de overdrive grand summon van Yuna).quote:Op maandag 14 november 2016 14:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon al je summons gebruiken. Werkt altijd.
Lulu is altijd goed vooral als je al die ga-spells hebt.quote:Op maandag 14 november 2016 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen zit op overdrive, maar m'n summon maar 1x (met de overdrive grand summon van Yuna).
De rest banished ie gewoon hoepla.
Ik weet dat ik er "vroeger" ook voorbij ben gekomen, maar niet precies meer hoe
Nu 4x geprobeerd. Maar vanwege die stomme cutscene staat t me tegen een hele avond te proberen.
Die krijgt de kans niet eens. Wel bio meteen, omdat ie kwetsbaar is voor poison.quote:Op maandag 14 november 2016 14:41 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Lulu is altijd goed vooral als je al die ga-spells hebt.
Gebruik reflect.quote:Op maandag 14 november 2016 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krijgt de kans niet eens. Wel bio meteen, omdat ie kwetsbaar is voor poison.
Ik zal maar moeten levellen zodat ze ook zonder protect/shell; een slag van de moker kunnen overleven.
Volgens mij heb ik die nog niet, vandaar levellen. En die mokerslag is fysiek, dus dan heft reflect niet zo'n zin.quote:
Reflect is ook belangrijk en protect uiteraard, maar volgens mij spammed die veel magic en had ik een zo gekilled.quote:Op maandag 14 november 2016 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog niet, vandaar levellen. En die mokerslag is fysiek, dus dan heft reflect niet zo'n zin.
Komt t bij dat laatste dan bij alle 3 terug, of alleen bij de caster?quote:Op maandag 14 november 2016 14:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Reflect is ook belangrijk en protect uiteraard, maar volgens mij spammed die veel magic en had ik een zo gekilled.
Ook reflect op Seymour zelf casten voor als je wilt healen dan hem healen zodat het terug naar jou komt.
Zorgt dan dat alle summons op overdrive zit..quote:Op maandag 14 november 2016 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt t bij dat laatste dan bij alle 3 terug, of alleen bij de caster?
Ik ben van CE naar Day One edition gegaan. Fuck die steelcase en die paar dlcquote:Op maandag 14 november 2016 16:12 schreef Ang3l het volgende:
FFXV Special edition:
Steelcase met artwork van Yoshitaka Amano
CG-film Final Fantasy: Kingsglaive
Bonus content:
• Outfit: Royal Raiment-kostuum voor Noctis
• Wapen: Masamune legendarische zwaard
• Kleuren: Platinum Leviathan en de Gold Chocobo voor de auto in de game.
• Item: Camera KIT
maar die is dus 30 EUR duurder dan de normale, en voor de film zou ik t doen... maar die is los ook te koop voor 15,- EUR. Betwijfel of die extra items en outfits t me waard zijn. Of mis ik iets in de content?
Ja, daar zit ik ook eigenlijk wel sterk aan te denkenquote:Op maandag 14 november 2016 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben van CE naar Day One edition gegaan. Fuck die steelcase en die paar dlcDe film heb ik los gekocht voor 15 inderdaad.
Alleen casterquote:Op maandag 14 november 2016 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt t bij dat laatste dan bij alle 3 terug, of alleen bij de caster?
Die Yevon sloeg nergens op, maar ik tripte hem wel toen bleek dat alle drie mijn personen dood waren. Gelukkig werd ik gehealedquote:Op dinsdag 15 november 2016 15:11 schreef Ixnay het volgende:
Seymour Flux op Mt. Gagazet is een van de moeilijke gevechten idd.
Maar hij is goed te doen als je normaal geleveld hebt door de game.
Het mooiste gevecht blijft Yunalesca in de Zanarkand Ruins. Dat was voor mijn gevoel de eindbaas. Dat hele einde tot en met Sin was minder mooi.
Fatsoenlijk levellen ben ik niet zo goed in denk ik. Niet dat ik overall FLEE doe (nooit tot aan dit punt), maar op Mt Gagazet zelf moest ik het toch wel een paar keer doen. Dus waarschijnlijk ben ik nog niet hoog genoeg qua level. Heb dus ook nog geen dispel en reflect daardoor. Dus zal maar een paar keer op en neer gaan lopen op die kolere bergquote:Op dinsdag 15 november 2016 15:11 schreef Ixnay het volgende:
Seymour Flux op Mt. Gagazet is een van de moeilijke gevechten idd.
Maar hij is goed te doen als je normaal geleveld hebt door de game.
Het mooiste gevecht blijft Yunalesca in de Zanarkand Ruins. Dat was voor mijn gevoel de eindbaas. Dat hele einde tot en met Sin was minder mooi.
Ben niet zo bekend met de vorige online, maar deze is wel aan te raden. Voor mij gewoon veel beter dan Wow!quote:Op maandag 14 november 2016 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 14 eigenlijk total overgeslagen. Ook al ben ik best van de MMORPG's (Wow en Aion gespeeld), die van FF hebben me nooit getrokken. Ik heb 10 heel kort gedaan, maar vond t echt vre-se-lijk. Is 14 leuker dan 10?
Ik heb 14 even gespeeld, maar afgezien van het feit dat ik er de tijd niet voor had boeide het me ook niet zo. Ik geloof ook dat het spel een reboot heeft gehad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met de vorige online, maar deze is wel aan te raden. Voor mij gewoon veel beter dan Wow!
De classes/jobs zijn leuk en uniek. Ik tank altijd dus voor mij 3 opties en alle 3 zijn ze anders en uniek. Al moet ik nog 1 job vrijspelen.
In het begin kan het langzaam aan voelen ivm 2,5 sec cooldown, maar end game gaat de boel sneller ivm ontwijken en dingen die je moet doen.
Ik zou zeggen doe de free trialIn het begin had ik er niet zoveel mee, maar ik speel nu niks anders te laatste tijd.
Zojuist mount van Ifrit extreme te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |