Als je dit twee maanden volhoudt neem ik een maand een bradge avaquote:Op woensdag 9 november 2016 18:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
^ precies, mijn mentaliteit is veranderd.
Ik doe dit werk nu gewoon, en het is een mindere deal, dat klopt zeker. Maar alles is beter dan het thuis zitten/bank hangen en klagen, toch?
Dat maakt het extra leukquote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Enne, tekenen? Denk het niet, kan totaaaaaal niet tekenen
dat moet je zeker doenquote:
ja, is het makkelijkst.quote:
Blijven er weinig overquote:Op woensdag 9 november 2016 23:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja, is het makkelijkst.
Het vervelende is dat voor wat voor reden dan ook ik die Damek niet kan blokkeren in de chat, krijg een foutmelding.
Ik krijg iedereen geblokkeerd, behalve dat gedrocht.
Nee valt mee, maar vraag anders ff aan LompeHork (Of iemand anders hier die er ook bij was) Hoe die Damek bezig was..quote:
O had scannend gelezen en niet gezien dat het max zes uur per week doet. Dan doe jij in twee maand net zoveel uren als ik in zes dagen. Dat is niet echt een prestatie waar zoiets tegenover staatquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:46 schreef Hondenbrok het volgende:
Zou dit een eerbetoon zijn aan BradgeTV?
Precies! Dan zit die 2 ton er zo opquote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Wanneer ze dan eindelijk de moeite nemen om je toe te voegen dan kan je wel door heel Nederland met de vers gekeurde bolide.
Accepting odds @16.00quote:Op donderdag 10 november 2016 18:22 schreef PimD het volgende:
Zou Bradley deze maand nog een pakketje wegbrengen?
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn de dan de enige échte BRADGETV stickers!![]()
DM mij je adres maar Brad dan stuur ik ze naar je toe.
(Ze zijn trouwens wit, dat blauwe is maar de achterkant waar ze op zitten.)
Gaafquote:Op donderdag 10 november 2016 18:27 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn de dan de enige échte BRADGETV stickers!![]()
DM mij je adres maar Brad dan stuur ik ze naar je toe.
(Ze zijn trouwens wit, dat blauwe is maar de achterkant waar ze op zitten.)
Ligt eraan waar ze in dealenquote:Op donderdag 10 november 2016 19:48 schreef DoubleDip het volgende:
Ik weet niet hoe erg het is, maar op het filmpje van de goedkeuring is het adres van de dealer zichtbaar. Slim of niet? Of maakt het niks uit?
boeit vast niet maar ik dacht ik zeg het even
Als ik het goed heb gezien alleen in auto's.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze in dealen
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:48 schreef DoubleDip het volgende:
Ik weet niet hoe erg het is, maar op het filmpje van de goedkeuring is het adres van de dealer zichtbaar. Slim of niet? Of maakt het niks uit?
Maakt niks uit, is alleen maar gratis reclamequote:Op donderdag 10 november 2016 19:48 schreef DoubleDip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |