Yes, ik ga in mijn eigen auto karren! Morgen moet 'ie voor de keuring, dus dan kan ik er met frisse moed weer tegenan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:53 schreef Vox_Populi het volgende:
Goed bezig Bradge! Eerlijk is eerlijk, het is VERRE van ideaal, maar hey: Het is beter dan helemaal niks!Ga je in je eigen auto rijden? Dan houd ik me ogen open voor de Bradgemobiel
Toen heb ik heel erg vriendelijk gereageerd met:quote:dat jij het op youtube moet klappen zegt al meer dan genoeg dat er iets niet 100 is in je boven kamer maar succes met je sprookjes leven
Ik laat mij niet kennenquote:Ja is goed man, jij ook succes met je leven nogVeel succes ook met het behalen van je rijbewijs en hopelijk heb je snel je Mustang, het was in elk geval fijn je gekend te hebben en misschien spreek ik je ooit nog wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYWAYS, nu is het klaar met dit soort flippo's tijd voor wat normaler gedrag en wat normalere mensen in m`n vriendenkring, geen zin meer in dit gedoe.
Gelieve weer over vlogs te praten hier onder
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2016 17:50:32 ]
Waarom post je het als je het zelf offtopic vindt? Kun je ons toch gewoon vanavond in je stream vertellen ipv het hier te posten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gelieve weer over vlogs te praten hier onder
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Juist jij zou hem gelijk moeten geven, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:15 schreef Mozy het volgende:
Maar je hebt nu ruzie met die dudes die eerst in je livestreams zaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je hem geblokt hebt, levert alleen maar gezeik op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is ook gebeurd.
Hij begon met dat soort praat op m`n YouTube kanaal, onder filmpjes. Was voor mij eigenlijk wel de druppel.
Hij is overigens serieus de enige van de mensen met wie ik om ga die zich zó uitlaat over alles en die zo`n beperkte woordenschat heeft, voornamelijk scheldwoorden en racistische uitspraken, en het is op zich helemaal geen verkeerde gast, alleen dat.. Sja.
Het houd een keer op.
Thanks trouwens m.b.t m`n baantje, het is niet veel, maar het is een begin!
lekker laten gaan, je bent gewoon goed bezig manquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga hier niet meer op in mensen, heb ik werk, al dan niet ideaal word er alsnog gezekenHet is echt nooit goed
Daarom, maar mensen vinden het gewoon een sport om iemand zo veel/lang mogelijk af te zeiken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:36 schreef HighVolume het volgende:
[..]
lekker laten gaan, je bent gewoon goed bezig man
Het gehalte aan politieke correctheid voor iemand die zelf PVV stemt, vind ik stuitend.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is ook gebeurd.
Hij begon met dat soort praat op m`n YouTube kanaal, onder filmpjes. Was voor mij eigenlijk wel de druppel.
Hij is overigens serieus de enige van de mensen met wie ik om ga die zich zó uitlaat over alles en die zo`n beperkte woordenschat heeft, voornamelijk scheldwoorden en racistische uitspraken, en het is op zich helemaal geen verkeerde gast, alleen dat.. Sja.
Het houd een keer op.
Thanks trouwens m.b.t m`n baantje, het is niet veel, maar het is een begin!
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb niet alle pagina's teruggelezen aangezien ik net terug ben van m'n werk.
Goed dat je een baan hebt. Gefeliciteerd!
Ik neem m'n petje voor me af. Ik hoop wel dat je er niet met de pet naar gaat gooien bij je nieuwe baan. Maar ik verwacht geen gekke dingen aangezien ik een hoge pet van je op heb. Wat betreft die gozer op je Youtube kanaal, lekker laten gaan joh, dat is huilen met de pet op.
Die post hierboven (in je spoiler) gaat m'n pet op dit moment te boven dus die lees ik later nog wel terug.
Succes ouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik neem m'n petje voor me af. Ik hoop wel dat je er niet met de pet naar gaat gooien bij je nieuwe baan. Maar ik verwacht geen gekke dingen aangezien ik een hoge pet van je op heb. Wat betreft die gozer op je Youtube kanaal, lekker laten gaan joh, dat is huilen met de pet op.
Die post hierboven (in je spoiler) gaat m'n pet op dit moment te boven dus die lees ik later nog wel terug.
Succes ouwe.
Held.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Succes ouwe.
Hi Ha Hoquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Grappig dat je kenteken met XL begint
EUjjj heldquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Succes ouwe.
Ik denk dat je extreem veel gratis views kan binnenhengelen door de stream en de titel te wijden aan de Amerikaanse verkiezingsavond.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
Ben weer live, zoals ik al aangaf kan ik Vrijdag niet, dus dan vervroeg ik het maar.
Zei ik ook al, maar bradge heeft andere plannen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat je extreem veel gratis views kan binnenhengelen door de stream en de titel te wijden aan de Amerikaanse verkiezingsavond.
Thanks!!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef octoberfirst het volgende:
Gefeliciteerd met je baan!
Aantal van je video's bekeken, ik vind je tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |