quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Juist jij zou hem gelijk moeten geven, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:15 schreef Mozy het volgende:
Maar je hebt nu ruzie met die dudes die eerst in je livestreams zaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je hem geblokt hebt, levert alleen maar gezeik op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is ook gebeurd.
Hij begon met dat soort praat op m`n YouTube kanaal, onder filmpjes. Was voor mij eigenlijk wel de druppel.
Hij is overigens serieus de enige van de mensen met wie ik om ga die zich zó uitlaat over alles en die zo`n beperkte woordenschat heeft, voornamelijk scheldwoorden en racistische uitspraken, en het is op zich helemaal geen verkeerde gast, alleen dat.. Sja.
Het houd een keer op.
Thanks trouwens m.b.t m`n baantje, het is niet veel, maar het is een begin!
lekker laten gaan, je bent gewoon goed bezig manquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga hier niet meer op in mensen, heb ik werk, al dan niet ideaal word er alsnog gezekenHet is echt nooit goed
Daarom, maar mensen vinden het gewoon een sport om iemand zo veel/lang mogelijk af te zeiken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:36 schreef HighVolume het volgende:
[..]
lekker laten gaan, je bent gewoon goed bezig man
Het gehalte aan politieke correctheid voor iemand die zelf PVV stemt, vind ik stuitend.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is ook gebeurd.
Hij begon met dat soort praat op m`n YouTube kanaal, onder filmpjes. Was voor mij eigenlijk wel de druppel.
Hij is overigens serieus de enige van de mensen met wie ik om ga die zich zó uitlaat over alles en die zo`n beperkte woordenschat heeft, voornamelijk scheldwoorden en racistische uitspraken, en het is op zich helemaal geen verkeerde gast, alleen dat.. Sja.
Het houd een keer op.
Thanks trouwens m.b.t m`n baantje, het is niet veel, maar het is een begin!
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb niet alle pagina's teruggelezen aangezien ik net terug ben van m'n werk.
Goed dat je een baan hebt. Gefeliciteerd!
Ik neem m'n petje voor me af. Ik hoop wel dat je er niet met de pet naar gaat gooien bij je nieuwe baan. Maar ik verwacht geen gekke dingen aangezien ik een hoge pet van je op heb. Wat betreft die gozer op je Youtube kanaal, lekker laten gaan joh, dat is huilen met de pet op.
Die post hierboven (in je spoiler) gaat m'n pet op dit moment te boven dus die lees ik later nog wel terug.
Succes ouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik neem m'n petje voor me af. Ik hoop wel dat je er niet met de pet naar gaat gooien bij je nieuwe baan. Maar ik verwacht geen gekke dingen aangezien ik een hoge pet van je op heb. Wat betreft die gozer op je Youtube kanaal, lekker laten gaan joh, dat is huilen met de pet op.
Die post hierboven (in je spoiler) gaat m'n pet op dit moment te boven dus die lees ik later nog wel terug.
Succes ouwe.
Held.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Succes ouwe.
Hi Ha Hoquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Grappig dat je kenteken met XL begint
EUjjj heldquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Succes ouwe.
Ik denk dat je extreem veel gratis views kan binnenhengelen door de stream en de titel te wijden aan de Amerikaanse verkiezingsavond.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
Ben weer live, zoals ik al aangaf kan ik Vrijdag niet, dus dan vervroeg ik het maar.
Zei ik ook al, maar bradge heeft andere plannen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat je extreem veel gratis views kan binnenhengelen door de stream en de titel te wijden aan de Amerikaanse verkiezingsavond.
Thanks!!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef octoberfirst het volgende:
Gefeliciteerd met je baan!
Aantal van je video's bekeken, ik vind je tof!
Als hij vrijwillig afziet van succes dan is dat uiteraard zijn eigen keus.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zei ik ook al, maar bradge heeft andere plannen.
Morgen dusquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dankje Nikonlover, zaterdag weer.
Geef nou maar gewoon op broer net als de rest van ons. Put your mind at restquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:09 schreef ambertje90 het volgende:
Nou, vond het blocken wel flauw. Alleen omdat hij mijn comment niet goed las?
Als je echt niet meer kunt verzinnen waarom een uitkering kut is dan: "UWV doet moeilijk als ik bijverdien" dan denk ik echt dat je een imagoprobleem kweekt.
Wrm post jij eigenlijk nog als je alleen maar commentaar hebt?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon op broer net als de rest van ons. Put your mind at rest
Der Bradmobiel, niet focken!quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:48 schreef Toto69 het volgende:
Als eerbetoon aan de Braadmobiel, gemaakt in MS paint (zit aardig wat werk in)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:48 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat gaan man, is voor sommige mensen ook een sport, alleen maar commentaar geven.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wrm post jij eigenlijk nog als je alleen maar commentaar hebt?
[ afbeelding ]
Heb geen commentaar. Alleen op zijn jobcoach, maar Bradley is een koningquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En jij post alleen maar om anderen dit soort dingen te verwijten. Je kan ook gewoon TR doen, wist je dat?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als het goed is gaat meneer Bradge vrijdag naar de kapper, met een beetje geluk maakt hij daar een vlog van.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:01 schreef Barrah het volgende:
Braddie, ik heb een vraag. Ik heb grote bewondering voor je kapsel. Hoe lang sta jij elke ochtend voor de spiegel om je coupe zo in model te krijgen en heb je nog tips voor ons?
"Wat was er stuk"? Lekker positiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |