Cool. Even luisterenquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Een van mijn laatste
Renault Twingo 1998 review.
Met humor!
Waarom is het 'gezeik' van Sander? Hij deelt zijn mening zonder daarbij een ander in diskrediet te brengen, prima toch? Of is het hier echt alleen de bedoeling dat iedereen alles moet aanmoedigen zonder ooit een kritieke noot aan te mogen brengen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kap eens met het afzeiken van gemaakte (foute) keuzes , iedereen kiest iets op een bepaald moment voor een bepaalt doel en op dat moment had hij wat anders voor ogen. Of dat achteraf de juiste was is iets anders, maar hij gaat nu voor een andere optie en daarvoor moet je iemand niet de grond in boren. Mensen maken keuzes en maken misschien fouten, maar waarom dat constante gezeik? Hij pakt nu iets op wat er voor kan zorgen dat hij werkervaring krijgt zonder dat hij een volledige werkweek aan de bak moet, je kunt immers niet van 0 naar 100 zonder gezeik. Dat moet je opbouwen en dit is misschien wel de beste oplossing om langzaam door te groeien naar een fulltime baan.
Dus flikker op met je gezeik Sander
Laat de kritische noot dan wel enigszins constructief en origineel zijn. Uitgekauwd gezever zijn we wel klaar mee. Ook als Braddie aangeeft er niet op in te willen gaan hoeft er niet op doorgegaan te worden, dan is het gewoon gezeik.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom is het 'gezeik' van Sander? Hij deelt zijn mening zonder daarbij een ander in diskrediet te brengen, prima toch? Of is het hier echt alleen de bedoeling dat iedereen alles moet aanmoedigen zonder ooit een kritieke noot aan te mogen brengen?
Ik vind niet dat het Braddie zijn schuld is aangezien hij het echt niet lijkt te snappen, maar zo'n job coach moet toch wel beter weten? Ik zit in de commerciële tak, maar ik zou iemand als Braddie binnen een week fulltime aan het werk hebben. Zo moeilijk is dat niet en zeker aangezien bedrijven een forse subsidie krijgen voor WAjongers. Je moet wel een behoorlijk incompetente zak hooi zijn als je iemand niet duurzaam voor een fatsoenlijk aantal uur ergens kan plaatsen in al deze maanden die voorbij zijn gegaan.
Maar het is inderdaad een begin en ik heb altijd al geroepen dat ik niet denk dat Bradley zoals de situatie nu is fulltime kan werken. Dan is dit hopelijk een goed begin. Wel relaxed zo'n groepsapp, kan je ook nog een beetje chickies hosselen
Is er voor de kijker van het eerste uur nog iets nieuws bijgekomen in vergelijking van de eerdere reviews? Of is het weer een beetje hetzelfde als de vorige reviews: veel beenruimte, achterbank kan je neerklappen, prima auto'tje voor het geld waar je weinig onderhoud aan hebt gehad, veel opbergvakken en een elektronisch display?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien vind je't wel komisch
Duut ongeveer 12 minuten.
Dat begrijp ik mijn favoriete Moira van WEB. Mijn kritiekpunt ligt ook meer aan de kant van die job coach. Tenzij zij een lekker wijf is, dan heb ik niks gezegd natuurlijk. Alleen tot op heden heb ik nooit antwoord gekregen op de vraag hoe zijn job coach eruit ziet op een schaal van 1-10. Lastig in te schatten voor mij dus.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat de kritische noot dan wel enigszins constructief en origineel zijn. Uitgekauwd gezever zijn we wel klaar mee. Ook als Braddie aangeeft er niet op in te willen gaan hoeft er niet op doorgegaan te worden, dan is het gewoon gezeik.
Als je alleen maar komt om alles te emo.giffen mag je wel wegblijven, ja.
Whatsappjes worden volgens mij de avond van te voren verstuurd, maar vroeger naar bed en vroeger er uit is wel iets wat ik zal moeten doen hequote:Op dinsdag 8 november 2016 14:45 schreef PimD het volgende:
Ik neem wel aan dat die Whatsapp-berichtjes met name 's ochtends verstuurd zullen worden en niet om 3:00 's nachts? Dat wordt dan op tijd op staan Slee zodat je de eerste bent
Wel leuk gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien vind je't wel komisch
Duut ongeveer 12 minuten.
Ik demonstreer nu de bed functie, ik demonstreer hoe groot de kofferbak is, demonstreer hoeveel beenruimte er is zowel voor als achter, maar ben ook wel kritischquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is er voor de kijker van het eerste uur nog iets nieuws bijgekomen in vergelijking van de eerdere reviews? Of is het weer een beetje hetzelfde als de vorige reviews: veel beenruimte, achterbank kan je neerklappen, prima auto'tje voor het geld waar je weinig onderhoud aan hebt gehad, veel opbergvakken en een elektronisch display?
Een ouderwetse must-see dus. Ik ga direct kijken!quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik demonstreer nu de bed functie, ik demonstreer hoe groot de kofferbak is, demonstreer hoeveel beenruimte er is zowel voor als achter, maar ben ook wel kritisch
Ja, die streams zijn ook te lang, maar daar moet je ook gewoon dezelfde avond bij zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:50 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wel leuk gedaan.
Nu een beetje de rest aanklikken. Alleen die steams zijn mij wat te lang
Top.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een ouderwetse must-see dus. Ik ga direct kijken!
Nou ja, je hebt al twee keer de vraag van mij verwijderd waarom dit wel en DHL niet. Wat is er veranderd? Waar is de mordicus tegen deeltijdbaan omgeswitched naar pro 5-6 uurtjes op afroepbasis?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:44 schreef Moira. het volgende:
Laat de kritische noot dan wel enigszins constructief en origineel zijn.
Voor de kijker van het eerste uur is dat allemaal gesneden koek natuurlijk. De passie voor de Renault Twingo droop er weer vanafquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Top.
Enige wat ik vergeten ben is het omklappen van de achterbank, maar goed dat is al eens eerder behandeld.
Mordicus? Mooi woordquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:04 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt al twee keer de vraag van mij verwijderd waarom dit wel en DHL niet. Wat is er veranderd? Waar is de mordicus tegen deeltijdbaan omgeswitched naar pro 5-6 uurtjes op afroepbasis?
Cult status op fok is in ieder geval een feit. Ik betrap mij er iedere keer op dat ik vol verwachting naar iedere blauwe Twingo kijk die voorbij rijdt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Top comment dit
En of je het nou serieus bedoeld of niet, het is een autootje met een uniek smoeltje, of 'ie ooit beschouwd word als klassieker? Nee, maar cult status zal 'ie vast wel ooit bereiken.
Ik heb niks verwijderd hoor. Ik gok dat het Fopje was nadat hij dit had gezegd:quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:04 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt al twee keer de vraag van mij verwijderd waarom dit wel en DHL niet. Wat is er veranderd? Waar is de mordicus tegen deeltijdbaan omgeswitched naar pro 5-6 uurtjes op afroepbasis?
Dat betekent meestal dat het niet gewenst is om erop door te gaanquote:
en binnenkort bij u in de buurt, vol met pakjesquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cult status op fok is in ieder geval een feit. Ik betrap mij er iedere keer op dat ik vol verwachting naar iedere blauwe Twingo kijk die voorbij rijdt.
Ditquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik betrap mij er iedere keer op dat ik vol verwachting naar iedere blauwe Twingo kijk die voorbij rijdt.
Yep, ik bestempel lichtblauwe eerste generatie Twingo's onbewust als Braadmobielen. Ik legde paar maanden geleden in Slovenië een braadmobiel op de gevoelige plaat vast, het Bradgevirus stak toen al de kop opquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cult status op fok is in ieder geval een feit. Ik betrap mij er iedere keer op dat ik vol verwachting naar iedere blauwe Twingo kijk die voorbij rijdt.
Nou niet dusquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en binnenkort bij u in de buurt, vol met pakjestis net sinterklaas
Zou maar zo kunnen dat wij bestemming B zijn natuurlijk. Een man mag dromen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou niet dus
Ik rij van locatie A naar locatie B met misschien een tussenstop bij een benzinepomp om ergens wat te eten/drinken, maar that's it.
Het is dus geen koerierswerk ala DHL met 150-160 stops op een dag.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is mijn Tinder pick-up line. Werkt als een tierelier
Was wel meteen een goede workout geweestquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is dus geen koerierswerk ala DHL met 150-160 stops op een dag.
Dat is waar, dat ik in jouw stad kom bezorgenquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen dat wij bestemming B zijn natuurlijk. Een man mag dromen.
Dat absoluut, maar denk dat ik dat al helemaal niet lang had volgehoudenquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Was wel meteen een goede workout geweest
Dan had hij wel heel snel moeten zijn, want ze waren aardig vlug weg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat betekent meestal dat het niet gewenst is om erop door te gaanAls Braddie je vraag had willen beantwoorden had hij dat vast al gedaan.
Aight, ik weet het verder ook niet, heb het niet gelezenquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan had hij wel heel snel moeten zijn, want ze waren aardig vlug weg.Mijn vraag had hij eerst ook niet beantwoord, omdat hij hem volgens mij verkeerd las, maar later alsnog wel, dus dat niet willen beantwoorden vind ik nogal voorbarig.
Ik blijf het ook vaag vinden van die coach, eerst keihard op de rem trappen bij DHL en dan dit wel laten passeren. Dat vind ik erg tegenstrijdig. Daar komt nog bij wat Azpilicueta zegt. Die jobcoach heeft Bradge nu al een aardig poosje onder zijn hoede en de coachingsresultaten zijn ondermaats in mijn ogen en dan bedoel ik niet enkel eindresultaat in de vorm van passend werk, maar ook het ontmoedigen van zelfstandigheid e.d.
Zelf zou ik in zo'n situatie dat wel graag willen horen namelijk. Laatste tip die ik wil geven is dat een topic in WGR hierover erg nuttig zou kunnen zijn.
Nee, DHL is van begin september, nieuwe jobcoach is al langer. Maar ik heb niet het idee dat het de jobcoach was die DHL afkapte.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:00 schreef Moira. het volgende:
Van wat ik begrepen heb heeft hij nu een andere jobcoach dan diegene die hem toen bij DHL wegtrok, toch? Dacht dat Braddie dat ooit vertelde.
Omdat dit alsnog vrijblijvend werk is. Als je geen zin hebt om te werken dan stuur je geen appje, maar je bent wel even van het gezeik af want je kan tegen iedereen zeggen dat je werk hebt. Ik denk dat dat het grootste verschil is tussen dit en DHL.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:08 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nee, DHL is van begin september, nieuwe jobcoach is al langer. Maar ik heb niet het idee dat het de jobcoach was die DHL afkapte.
Kijk anders zijn "Zwaar onderbetaald" vlog even terug.
Daarom ben ik zo benieuwd naar waarom deze job wel. Is het echt omdat hij er al een dagje heeft gewerkt? Of heeft FOK toch wat invloed gehad met: begin nou gewoon dan rol je vanzelf verder.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:40 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Een enkeling hier heeft het bekritiseren van BradgeTV tot sport verheven.
Yes, ik ga in mijn eigen auto karren! Morgen moet 'ie voor de keuring, dus dan kan ik er met frisse moed weer tegenan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:53 schreef Vox_Populi het volgende:
Goed bezig Bradge! Eerlijk is eerlijk, het is VERRE van ideaal, maar hey: Het is beter dan helemaal niks!Ga je in je eigen auto rijden? Dan houd ik me ogen open voor de Bradgemobiel
Toen heb ik heel erg vriendelijk gereageerd met:quote:dat jij het op youtube moet klappen zegt al meer dan genoeg dat er iets niet 100 is in je boven kamer maar succes met je sprookjes leven
Ik laat mij niet kennenquote:Ja is goed man, jij ook succes met je leven nogVeel succes ook met het behalen van je rijbewijs en hopelijk heb je snel je Mustang, het was in elk geval fijn je gekend te hebben en misschien spreek ik je ooit nog wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYWAYS, nu is het klaar met dit soort flippo's tijd voor wat normaler gedrag en wat normalere mensen in m`n vriendenkring, geen zin meer in dit gedoe.
Gelieve weer over vlogs te praten hier onder
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2016 17:50:32 ]
Waarom post je het als je het zelf offtopic vindt? Kun je ons toch gewoon vanavond in je stream vertellen ipv het hier te posten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gelieve weer over vlogs te praten hier onder
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |