Leuk dat er bij jou geluidjes bij zijn gekomen. Hier trouwens ook sinds een paar dagen! Met z'n lippen "prrrr" doen hoort daar ook bij, gezellig! Ik bedacht me ook dat onze mannen natuurlijk ongeveer gelijk waren uitgerekend, dus dat het niet gek is dat we dezelfde dingen zien, onafhankelijk van hun geboortedatum.quote:
nee precies wat dat betreft gaan we gelijk op. Bij jou ook veel dingen willen pakken en aanraken? Die handjes in de mond herken ik ook. Ik hoop voor je dat hij snel doorslaapt en ze dat ook gemeen gaan hebbenquote:Op maandag 7 november 2016 09:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk dat er bij jou geluidjes bij zijn gekomen. Hier trouwens ook sinds een paar dagen! Met z'n lippen "prrrr" doen hoort daar ook bij, gezellig! Ik bedacht me ook dat onze mannen natuurlijk ongeveer gelijk waren uitgerekend, dus dat het niet gek is dat we dezelfde dingen zien, onafhankelijk van hun geboortedatum.
Pakken en aanraken hier nog niet echt duidelijk. Wel grijpen. Handjes in de mond bij jou ook ja? Ik vind het af en toe zo lijken op honger, maar hij vind het echt gewoon lekker, misschien zoekt hij wel zijn duimpje? Ja dat doorslapen lijkt me wel wat. Zo af en toe is het ons gegund, maar we laten hem lekker zijn eigen tempo bepalen. We zien wel.quote:Op maandag 7 november 2016 09:38 schreef Nazil het volgende:
[..]
nee precies wat dat betreft gaan we gelijk op. Bij jou ook veel dingen willen pakken en aanraken? Die handjes in de mond herken ik ook. Ik hoop voor je dat hij snel doorslaapt en ze dat ook gemeen gaan hebben
Hahahaquote:Op maandag 7 november 2016 09:54 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind het juist wel gezellig met M op onze kamerVannacht was ze een beetje onrustig dus heeft ze tussen ons in geslapen, ook prima.
Volgens de thermostaat wordt het bij ons binnen niet echt koud (19 graden gaf hij aan), dus ik heb ook niet het idee dat M het koud heeft. Gewoon even wat dingen proberen denk ik Mies?
Man heeft deze week vroege dienst en heeft M al rond 6 uur weggebracht. Tijdens het ontbijten dacht ik, ik mis haarEn blijkbaar zat mijn zoogcompres niet goed, heel nachthemd nat
Grappig hoe dat werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha! U heeft er verstand vanquote:Op maandag 7 november 2016 09:48 schreef Molo het volgende:
Mond en sensoriek gaan erg samen op. Ontdekken met gevoelig lichaamsdeel, dus dingen in of tegen je mond duwen
En dan worden begroet met een big smilequote:Op maandag 7 november 2016 10:52 schreef Mies_poes het volgende:
Oooh Piper! Gij slechte moeder!Haha, het zal je niet nog eens gebeuren.
Als ik M. temperatuur is 'ie gelukkig altijd netjes, maar ze kan het natuurlijk ook koud hebben zonder dat haar temp zakt (leerde ik). Soms voelt haar nekje niet zo warm als ik van haar gewend ben dus dan denk ik maar dat ze het koud heeft. Zeker als ik haar dan warmer kleed en ze daarna beter slaapt.
Quoi, dat vind ik wel heel leuk, dat ze gaat slapen in het kamertje wat ik met zo veel liefde voor haar heb ingerichten het lijkt me ook zo leuk om 's ochtends naar haar kamertje te lopen en haar uit bed te plukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaarquote:Op maandag 7 november 2016 10:54 schreef Mies_poes het volgende:
Toen M. trouwens vrijdag naar de buren ging, had ik haar net daarvoor gevoed. Half uur bij de buren gezeten en toen was het tijd om M. aan de buurvrouw te geven. Bleken m'n tetten nog uit m'n bh te hangenal die tijd niet gezien omdat M. er redelijk voor zat, maar het gebeurt zo vaak dat ik ze weer vergeet op te bergen
Ah, ben ik gelukkig niet de enigequote:Op maandag 7 november 2016 12:54 schreef Arja het volgende:
Heel lief miezz![]()
Ik zit tijdens de vergadering ook stiekem onder de tafel naar foto's van Emmy op mijn mobiel te kijken.
Als ik druk ben dan mis ik haar niet continu. En als het eenmaal tijd wordt om naar huis te gaan, trek ik een sprintje.
Ja, met de auto. Het ging opzich maar in het donker (terug)rijden is wel a-relaxed. Volgende keer maar OV proberen.quote:Op maandag 7 november 2016 07:32 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ben je gister nou nog op pad geweest? Hoe ging het?
quote:Op maandag 7 november 2016 10:54 schreef Mies_poes het volgende:
Toen M. trouwens vrijdag naar de buren ging, had ik haar net daarvoor gevoed. Half uur bij de buren gezeten en toen was het tijd om M. aan de buurvrouw te geven. Bleken m'n tetten nog uit m'n bh te hangenal die tijd niet gezien omdat M. er redelijk voor zat, maar het gebeurt zo vaak dat ik ze weer vergeet op te bergen
Eens met mooi Miezziejmeisje.quote:Op maandag 7 november 2016 13:50 schreef Quoi het volgende:
Wat een mooi meisje heb je toch Miezziej!
Hier is het ook (de beloofde) pyjamadag. Nu zou ik eigenlijk wel willen douchen nu, maar ik vermoed dat er om 14u weer een hongerig mannetje wakker wordt. Hij is netjes zoals ik wilde gaan slapen in zijn kamertje om 12uIk heb dus al een tafeltje in elkaar kunnen zetten en een gebakken ei met spek kunnen bakken, lucky me
Sproetjes, je doet de hele bingokaart? Sterkte ermee.
Ik zie geen probleemquote:Op maandag 7 november 2016 15:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb al een paar weken pyjamadag.Eerst was de slaapkamer onze cocon, nu het hele huis. Ben sinds de bevalling pas 1 keer de deur uit geweest, met kinderwagen naar de AH gewandeld. Ik mis de buitenwereld ook totaal niet.
Wij hebben een cursus gedaan. Vond het eigenlijk tegenvallen. Kan niet zo goed uitleggen waarom, maar geen gevoel dat ik er iets heb gedaan/geleerd wat ik vaker ging doen thuis.quote:Op maandag 7 november 2016 15:33 schreef PiperMaru het volgende:
Leuk, babyzwemmen!
Miezziej, wat een poepie!
Heeft hier iemand toevallig ervaring met babymassage? Dat lijkt me ook erg leuk om te doen, de cursus is alleen wel vrij duur dus ik wil dan wel echt zeker weten dat we er iets aan hebben.
Idem hier, we hebben het nooit echt gedaan thuis. Zo'n hele massage duurt te lang, en het is zo'n gedoe met die olie enzo.quote:Op maandag 7 november 2016 16:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hebben een cursus gedaan. Vond het eigenlijk tegenvallen. Kan niet zo goed uitleggen waarom, maar geen gevoel dat ik er iets heb gedaan/geleerd wat ik vaker ging doen thuis.
Draagdoek? In de hoop dat je hem dan op gegeven moment slapend weg kan leggen.quote:Op maandag 7 november 2016 16:15 schreef nectarientje het volgende:
Wat klinkt dat fijn, die slapende kinderen. Ik ben enorm toe aan een dutje maar slapen is blijkbaar voor echte babies.. neerleggen in bed of box resulteert in een grote huilbui. Bovenop mij wordt wel geslapen, maar ik lig dan zelf echt niet lekker
Ja, zoiets vermoedde ik dus al. Jammer.quote:Op maandag 7 november 2016 16:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hebben een cursus gedaan. Vond het eigenlijk tegenvallen. Kan niet zo goed uitleggen waarom, maar geen gevoel dat ik er iets heb gedaan/geleerd wat ik vaker ging doen thuis.
Ik vond het wel leuk, niet dat ik het nu thuis veel doe, maar mijn baby werd er wel relaxed van en het was een fijn momentje voor ons 2tjes, die massage lessen..quote:Op maandag 7 november 2016 17:02 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja, zoiets vermoedde ik dus al. Jammer.
Dat heeft lief inderdaad maar gedaan en heeft mij in bed gestopt. Daarna gaan googlen en even een enorme huilbui gehad, daar waar wij dachten dat ze heel veel krampjes heeft, is ze waarschijnlijk het gros van de tijd oververmoeidquote:Op maandag 7 november 2016 16:28 schreef Mies_poes het volgende:
Draagdoek? In de hoop dat je hem dan op gegeven moment slapend weg kan leggen.
Het lijkt nu net of ik aandelen hebquote:Op maandag 7 november 2016 19:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat heeft lief inderdaad maar gedaan en heeft mij in bed gestopt. Daarna gaan googlen en even een enorme huilbui gehad, daar waar wij dachten dat ze heel veel krampjes heeft, is ze waarschijnlijk het gros van de tijd oververmoeid![]()
Voelde me een heel slechte moeder dat ik daar niet eerder aan dacht.
Och Arja, hummeltje toch. Hoop dat de zalf snel wat doet en dat er een beter smakende ab is.
Thnxquote:Op maandag 7 november 2016 20:47 schreef Mies_poes het volgende:
Het lijkt nu net of ik aandelen hebmaar misschien helpt Dunstan babytaal jou ook wel. Het kan je helpen de geluiden die je baby maakt te herkennen en weten wat er loos is. Wij hebben er iig veel aan gehad.
quote:Op maandag 7 november 2016 15:59 schreef Budabuddumbam het volgende:
F slaapt voor het eerst sinds zijn geboorte zonder mij terwijl we thuis waren![]()
echt heel gek, heb al 4 keer in de box gekeken of hij het nog doet
Jouw laatste zin is precies MIJN vraag ookquote:Op maandag 7 november 2016 22:18 schreef Nazil het volgende:
Wat veel zielige kindjes hier.
Dat oververmoeide ken ik... Ik herken het ik krijg hem alleen niet goed in slaap. Ook niet bij de eerste verschijnselen. Of hij slaapt op mij maar dat is kort, of in de draagzak maar dat is ook kort en in de wandelwagen ook. Sowieso bij wegleggen wordt hij binnen een kwartier wakker. Dus hoe laat ik een kind overdag (nacht is prima) een paar uur achter elkaar slapen?
De babyfoon ligt bij mijn oorquote:Op maandag 7 november 2016 22:39 schreef Soof-87 het volgende:
Aaaa snap ik Quoi! Heb je niet de neiging om elke keer te gaan kijken nu?
Doe ik ook vaak wel maar dan slaapt hij nog te kort om uitgerust te zijn. Hij kan overdag niet meerdere slaapcycli maken lijkt het wel.quote:Op maandag 7 november 2016 22:53 schreef Soof-87 het volgende:
Nazil, als je die signalen ziet even een half uurtje wandelen met hem? Hier valt M. na 20 meter lopen in slaap. En dan lekker in de reiswieg laten?
Over 18 jaar zitten we met z'n allen in het pubertopicquote:Op maandag 7 november 2016 22:54 schreef LeSage het volgende:
Beterschap voor S, LB! En dan net als je alleen bent.
Buda, ik heb dat op zich ook, loslaten en meegaan, maar het is toch wat lastiger nu het de nachten zijn en ik gewoon naar mijn werk moet. Dan nog is het gewoon meegaan, maar ik voel me dan zo beroerd op het werk. Ach ja, op z'n 18e zal ik vast wel eens om 14.00 onder aan de trap staan roepen of meneertje nog van plan is om aan de dag te beginnen. En 18 is ie al bijna, toch?
Goed, nu vast wat slaap pakken
Ja.. ik moet dat ook veel consequenter doen eigenlijk. Gewoon blijven proberen en niet gaan frustreren.quote:Op maandag 7 november 2016 22:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
De babyfoon ligt bij mijn oor
Wat hier werkte voor een lange dut overdag in zijn ledikant: Neerleggen, muziekje aan, mobiel draaien en speentje in, knuffel tegen zijn wang. Dan ga ik op zijn kamertje nog even wat rommelen (was opvouwen oid).
Als hij twee of meer keren huilt geef ik het op, maar dan wel de volgende dag weer zo'n momentje. Gewoon om het tot rust komen, fijn naar de mobiel staren.. bonus = slapen, maar dat lukt dus inmiddels goed na een week dagelijks herhalen.
Gaat hij dan niet spelen? Als ik in de box de mobiel aanzet is het speeltijd voor hem, vindt hij prachtig. Slapen doet hij er niet doorquote:Op maandag 7 november 2016 22:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
De babyfoon ligt bij mijn oor
Wat hier werkte voor een lange dut overdag in zijn ledikant: Neerleggen, muziekje aan, mobiel draaien en speentje in, knuffel tegen zijn wang. Dan ga ik op zijn kamertje nog even wat rommelen (was opvouwen oid).
Als hij twee of meer keren huilt geef ik het op, maar dan wel de volgende dag weer zo'n momentje. Gewoon om het tot rust komen, fijn naar de mobiel staren.. bonus = slapen, maar dat lukt dus inmiddels goed na een week dagelijks herhalen.
Herkenbaar. Het helpt als ze ouder worden. Tegenwoordig slaapt Emmy ineens rond 1 uur zo'n anderhalf tot twee en een half uur en vaak rond 17 uur nog een keer. Zo maar ineens.quote:Op maandag 7 november 2016 22:18 schreef Nazil het volgende:
Wat veel zielige kindjes hier.
Dat oververmoeide ken ik... Ik herken het ik krijg hem alleen niet goed in slaap. Ook niet bij de eerste verschijnselen. Of hij slaapt op mij maar dat is kort, of in de draagzak maar dat is ook kort en in de wandelwagen ook. Sowieso bij wegleggen wordt hij binnen een kwartier wakker. Dus hoe laat ik een kind overdag (nacht is prima) een paar uur achter elkaar slapen?
Het is een subtiel ding. Hangen vier vilten poesjes aan, geen geluid. Dat scheeltquote:Op maandag 7 november 2016 22:59 schreef Nazil het volgende:
[..]
Gaat hij dan niet spelen? Als ik in de box de mobiel aanzet is het speeltijd voor hem, vindt hij prachtig. Slapen doet hij er niet doorheb er ook al wel aan gedacht zo'n ding bij z'n bed te hangen maar ben bang dat hij dan helemaal niet slaapt.
Alle keren dat ik overdag z'n ledikant geprobeerd heb resulteerde in 20x speen terugdoen, tig verhaaltjes voorlezen of handje vasthouden/over z'n bolletje aaien, heel veel schoonmaakwerk op de bovenverdieping maar geen slapende L.
-edit- wij doen 's nachts op zijn kamer een klein nachtlichtje aan, de sterretjes in de alecto babyfoon. Ik heb dus serieus het idee dat hij zonder niet slaapt... Het is mij al een paar keer opgevallen dat als ik dat ding vergeet aan te zetten hij wakker blijft.
Verliefde mamsquote:Op dinsdag 8 november 2016 02:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het is een subtiel ding. Hangen vier vilten poesjes aan, geen geluid. Dat scheelt
Eerste keer nachtfles op zijn kamer nu
Wat zij zegt inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2016 22:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben een moeder die wel ziet hoe de wind waait, verwachtingen en mislukte pogingen maken het voor mijn gevoel alleen maar zwaarder, het gaat zoals het gaat werkt hier het beste, en dan vanzelf doen ze dutjes (of niet) en voor je het weet willen ze niet meer bij je liggen en baal je daar van.![]()
Hij heeft vandaag 1 dutje in de box gedaan en verder ligt hij tevreden op mij![]()
![]()
Na een huilbaby die nooit stil was nu een baby die de hele dag op mij slaapt.![]()
Ik leg F. alleen weg mocht het nodig zijn voor de andere kinderen
Nee niet vrolijk, maar ook niet doodziek hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 06:52 schreef Nouk84 het volgende:
Heel begrijpelijk Molo! Beterschap voor larfje! Al afspraak bij de huisarts staan?
Sterkte vandaag! Is ze wel gewoon vrolijk verder enz?
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 8 november 2016 05:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Verliefde mams![]()
Hier 38,4° koorts, denk een RS virus achtig iets, ik ben nu Koos aan het overhalen dat ik thuis moet blijven voor haar van werk ipv hij. Hoe suf het ook is, en hoe goed hij ook zorgt voor haar, ik kan even niet loslaten nu geloof ik
Dat moet dus vloeibaar door de fles?quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:31 schreef Arja het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Zo de eerste portie antibiotica zit er in en zonder te kokken.
Dit is zorgverlof (edit sorry haha)quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:12 schreef Molo het volgende:
Goed, moeders hier met ervaring op gebied van regelgeving? Ik heb een nieuwe manager gekregen tijdens mijn zwangerschapsverlof en die ken ik nog niet (handig!) En die mailt net dat ik een vrije dag moet opnemen.
Ik kom er even niet uit of dit onder calamiteitenverlof of zorgverlof valt, maar ervaringen zijn welkom.
Zo irritant dit
Man had anders thuis moeten blijven van werk dus zelfde situatie, we hebben geen opvangmogelijkheden vanuit familie of vrienden ofzo
Mag door de fles maar dan drinkt ze de fles niet. Ik spuit het rechtstreeks in haar mond met een spuitje. Ja 2 soorten zalf, een hormonenzalf en een vettigequote:Op dinsdag 8 november 2016 08:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat moet dus vloeibaar door de fles?
Krijg je dan ook nog zalf ofzo voor de huid (had niet alles bijgelezen dus misschien domme vraag)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Nou Molo wat flauw zeg dat ze je een vrije dag willen laten opnemen! Zorgverlof it is![]()
Arja, wij moesten een vloeibare antibiotica geven toen E ruim 2 was. Ik snap niet hoe ze dat verzinnenZij kreeg ze toen omdat door de eczeem haar waterpokken ook extreem opkwamen. Dus hou daar maar vast rekening mee
![]()
Men, ik had vanochtend een gezamenlijke breakdown met mijn babyIk had een zware avond gisteravond in mn eentje, met een pijnlijke borst door tepelkloof en een krijsende baby zodra die wakker was, en ik had me best verheugd op beide kinders naar het kdv vanmorgen zodat ik in alle rust even goed kon kolven en mn huis zwijnestal een beetje op te ruimen voordat mn moeder straks komt. Nou, ik had voor S blijkbaar geen opvang geboekt, dus die moest weer mee naar huis. Aldaar was t brullen toen ik m na wat drinken boven in zn bed wilde schuiven, brullen toen ik hem eruit haalde...... en dat allemaal met zo'n schor huiltje
Toen toch maar een fles gegeven, en daarna dik ingepakt om hem in zn buitenhuisje te leggen. En toen ging ie wéér over de rooie en toen had ik het niet meer. Heb m eruit getrokken en toen ben ik met m rond gaan lopen terwijl ik zelf ook heel hard moest huilen. En daar is ie op in slaap gevallen
!
[/ dagboek]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jou ja, dikke arggg enzo. Ze zal nog wel vaker ziek zijn want mini, dus ik wil graag weten wat ik volgende keer kan roepen
CAO ziekenhuizen trouwens, die hebben geen extra bepalingen op dit gebiedOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:05 schreef Molo het volgende:
Sterkte LB!
Gezeik, arggg. En het is nou niet echt alsof ik nooit hun kant op flexibel ben zeg maar
Heb voor nu gezegd dat het dan vrije dag is, maar dat laptop dus NU uit gaat dan. Echt boos ben ik nu, maar ook geen zin in discussie met iemand die ik nog niet eens van gezicht ken.
Voor een volgende keer, dit gaat toch niet helemaal op?Zorgverlof kan toch wel? https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/zorgverlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jou ja, dikke arggg enzo. Ze zal nog wel vaker ziek zijn want mini, dus ik wil graag weten wat ik volgende keer kan roepen
CAO ziekenhuizen trouwens, die hebben geen extra bepalingen op dit gebied
Bizar dat ze je het zo lastig maken.
Ze mailde dat ik maar moest doorgeven dat ik een dag vrij had opgenomen. Waarop ik per mail vroeg (ik krijg haar telefoonnummer niet, heel handigquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Molo: ik lees alleen iets over calamiteienverlof en daar valt het inderdaad niet onder. Wel onder kortdurig zorgverlof volgens mij (heb mijn eigen CAO net even nagelezen en die bevestigt dit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.adem in, adem uit... ik ga het wel bij onze zeik HRM neerleggen, vind het alleen altijd zo kut dat het zo lastig gemaakt wordt verdomme. Eerder ook al een keer met een medische echo onder werktijd enzo. BahOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Begonnen in mijn verlof, kansloos he...quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Wacht even, het is je leidinggevende en je krijgt haar telefoonnummer niet? Wat is deze?
Ik zou mijn netwerk maar alvast aanslingeren, kan me helemaal voorstellen dat je daar schijtziek van wordt ja.
Nou ja, in mijn vorige verlof kreeg ik ook een nieuwe manager maar die mailde mij keurig een week van te voren op mijn privé mailadres om zichzelf voor te stellen en op mijn eerste werkdag na mijn verlof had ie een 1:1 van 2 uur ingepland om kennis te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Begonnen in mijn verlof, kansloos he...
Beetje jammer wel dat opvang superfijn is en aan mijn werk vast zit ook, zucht.
Ik ben niet type wat zeikerig is over dingen, werk vrijwel dagelijks onbetaald over, net als al mijn collega's, vind ik oprecht geen probleem. Maar flexibiliteit werkt geloof ik altijd maar één kant op
ziekenhuis, nul geld voorquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn vorige verlof kreeg ik ook een nieuwe manager maar die mailde mij keurig een week van te voren op mijn privé mailadres om zichzelf voor te stellen en op mijn eerste werkdag na mijn verlof had ie een 1:1 van 2 uur ingepland om kennis te maken.
Maar dat is dus helaas niet zo vanzelfsprekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Is het dan zo dat kinderen met aanleg voor eczeem heftigere waterpokken krijgen? Of alleen als ze op dat moment eczeem hebben ook de waterpokken extreem zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Nou Molo wat flauw zeg dat ze je een vrije dag willen laten opnemen! Zorgverlof it is![]()
Arja, wij moesten een vloeibare antibiotica geven toen E ruim 2 was. Ik snap niet hoe ze dat verzinnenZij kreeg ze toen omdat door de eczeem haar waterpokken ook extreem opkwamen. Dus hou daar maar vast rekening mee
![]()
Noh, wat een rotdag! Fijn dat je moeder komt en wat een schattige foto van je babyquote:Men, ik had vanochtend een gezamenlijke breakdown met mijn babyIk had een zware avond gisteravond in mn eentje, met een pijnlijke borst door tepelkloof en een krijsende baby zodra die wakker was, en ik had me best verheugd op beide kinders naar het kdv vanmorgen zodat ik in alle rust even goed kon kolven en mn huis zwijnestal een beetje op te ruimen voordat mn moeder straks komt. Nou, ik had voor S blijkbaar geen opvang geboekt, dus die moest weer mee naar huis. Aldaar was t brullen toen ik m na wat drinken boven in zn bed wilde schuiven, brullen toen ik hem eruit haalde...... en dat allemaal met zo'n schor huiltje
Toen toch maar een fles gegeven, en daarna dik ingepakt om hem in zn buitenhuisje te leggen. En toen ging ie wéér over de rooie en toen had ik het niet meer. Heb m eruit getrokken en toen ben ik met m rond gaan lopen terwijl ik zelf ook heel hard moest huilen. En daar is ie op in slaap gevallen
!
[/ dagboek]
Ik steek nog even mijn kop in het zand en hoop dat ze de huid van B heeft gekregen en niet de mijne.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij was het zo dat eczeempatiënten heftiger last hebben van andere huidverschijnselen. E was ook tamelijk zoet met de zesde ziekte namelijk, en in de zomer is het steevast warmteuitslag....
Dat verklaart wellicht ook mijn achterlijke reactie op hand/voet/mond... man dat zat op mijn hele lijf...quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij was het zo dat eczeempatiënten heftiger last hebben van andere huidverschijnselen. E was ook tamelijk zoet met de zesde ziekte namelijk, en in de zomer is het steevast warmteuitslag....
quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:48 schreef Crumpette het volgende:
Hoi!kots update: van de AR kreeg T echt heel snel en duidelijk huiduitslag. Na 2 voedingen en 1 nacht op pure jbpm (dank voor de info Cactus!
) was het weg. na 2 weken trial en error lijken we nu een recept te hebben gevonden dat werkt qua dikte/speensnelheid, dus dat is fijn! Vrolijke mama, vrolijke baby
. 12 weken inmiddels al weer!
Ik vraag me constant af wat ik allemaal met mijn eerste deed op dit punt.. ze kunnen nog niks toch?ik weet het echt niet meer.
Goed hoor. Eerste paar x hier was het wel huilen, kwam wel altijd bij d'r, maar ze bleef altijd liggen. Dat weet ze nu, dus inmiddels valt ze ook zelf in slaap s avonds. Wel gek idd, ineens die tijd voor jezelf (maar ik had het toen zoooo hard nodig).quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:35 schreef Quoi het volgende:
Nouk wat fijn!
Mies, ja dat gebrabbel is zo gezellig. Daar is ze rap mee!
Crumpette, wat dacht je van knuffelen?Fijn dat het gespuug over is.
En ja, we hebben een heus tukdier. Wederom zelf in slaap gevallen in zijn eigen kamer na een oliebadje. Zitten we hier babyloos een wijntje te drinken. En die lege wieg naast mijn bedhelft
Volgende keer naast een lopende hete douche gaan zitten met haar. Geeft stomend effect.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:16 schreef Mies_poes het volgende:
Oh jongens, ik was zo bang net. M. is ontzettend verkouden wakker geworden, haar neusje ging steeds meer dicht zitten. Op een gegeven moment raakte ze zelf zo in paniek dat ik ook in paniek raakte, ze kon echt bijna niet ademen![]()
Heb met een pompje geprobeerd uit te zuigen, hielp niks, daarna zelfs met mijn mond (), hielp ook niks.
Heb d'r met slaapzak nog aan in de kinderwagen gelegd en ben in pyjama naar de apotheek gesneld voor neusspray. Het lijkt iets te helpen, maar jeetje ik ben me rot geschrokken. Jullie vinden misschien dat ik me aanstel, want het is maar een verstopte neusmaar baby's kunnen niet door hun mond ademen dus ik was bang (had ik dat al gezegd
)
Er waren geen harde stukjes te bekennen, anders had ik dat ook gedaanquote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef Unihipili het volgende:
Heheh dat was hier laatst ook Mies_poes. Ik heb met platte pincet de harde snotjes eruit gepakt. Beetje gevaarlijk als ze ineens onverwachte beweging maakt maar ze bleef rustig liggen gelukkig.
Ik doe dat (voorzichtig uiteraard) met een wattenstaafjequote:Op woensdag 9 november 2016 09:37 schreef Unihipili het volgende:
Heheh dat was hier laatst ook Mies_poes. Ik heb met platte pincet de harde snotjes eruit gepakt. Beetje gevaarlijk als ze ineens onverwachte beweging maakt maar ze bleef rustig liggen gelukkig.
Iets beter, Koos is nu thuis met haar.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef Mies_poes het volgende:
Dank voor de tip Aerenia, ga het zo even halen (neem aan dat het net zoiets is als otrivin neusspoeling, die kreeg ik ook al geadviseerd.
M. is vandaag ook veel aan het spugen, even goed in de gaten houden.
Molo, hoe gaat het met Larfje?
Staat gewoon op de site van de rijksoverheid https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/zorgverlof en https://www.rijksoverheid(...)zorgverlof-aanvragen Raar dat je manager zo slecht op de hoogte is.. Misschien bij HR zoeken?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets beter, Koos is nu thuis met haar.
Nog wel koorts en hoesten, maar niet benauwd gelukkig, wel heel hangerig en veel huilen. Past niet bij haar dus ze zal zich wel beroerd voelen.
Maar gaat wel de goede kant op.
Sterkte met de andere zieke mini's!
(Mijn manager blijft erbij dat dit niet onder zorgverlof ofzo valt, geen zin in wellus-nietus discussie of gezeik verder nu dus ik laat het hierbij. Wel inmiddels klaar mee eigenlijk, dus stiekem verder aan het kijken)
Ja, hij kan flink schrikken en daar ook helemaal van overstuur raken. Zoals straks bij het kdv net voordat ik hem op kwam halenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:42 schreef Quoi het volgende:
Jeetje Mies, schrikken.
Over schrikken gesproken.. Hebben jullie weleens gehad dat je baby ergens van schrikt? Hier nu net de tweede keer (eerste keer was toen mijn vriend hard kuchte) en dan gaat hij echt on-be-daar-lijk en zielig huilen
Na wat knuffeltjes is het dan weer goed, maar toch absurd.
Molo, je wilt er niks meer mee verder, maar zou je er niet nog een pz persoon tussen kunnen schuiven. In het kader van "ik heb het even voor je uitgezocht en die-en-die weet ervan en kan je adviseren". Heb ik ook eens gedaan. Vaak weten ze het gewoon echt niet. Beetje voor het blok zetten, maar dat doet zij met jou ookSucces met kleine tukaap.
O en Nazil, je kleine is al wennen! Time fliesBenieuwd hoe het was.
Hier ook idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:18 schreef Arja het volgende:
Ja Q emmy kan ook schrikkerig zijn. Dan gaan haar handjes in de lucht en zie je haar even verstijven. Soms huilt ze daarna.
De aanleiding kan een scooter zijn die voorbij scheurt, of een deur die te hard dichtvalt, of een blikje dat wordt open getrokken.
Laatst buiten was er ineens een harde knal van vuurwerk en ik schrok me rot, maar zij reageerde daar helemaal niet op
Lekker groeien!quote:Op woensdag 9 november 2016 16:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voordeel van een hele drukke peuter is dat James niet zo snel schrikt. Behalve dan gisteren vd stofzuiger
Vandaag even naar de inloop vh cb geweest ivm wild vlees op zn naveltje en daar werd hij ook gemeten en gewogen.
Meneer werd 3 weken geleden geboren met 47cm en 3208gram en is nu 51cm en weegt 3814 en dat terwijl hij 9 vd 10 keer zijn fles niet eens leeglurkt...
Genies, ik moest echt een paar keer denken. Aaaaah ge-nies!quote:Op woensdag 9 november 2016 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook idd.
Het vaakst van mijn genies overigens![]()
Ik voed haar voor het slapen gaan (dus om 11:00 en 19:00) op haar slaapkamer. Weinig licht, geen geluid enz. Ik moet dan altijd niezen. En ik nies hárdZe ligt dan lekker weg te zakken in slaap en dan ineens HAATTTSSSJJJJIEEEEEEEE
![]()
Misschien moet ik daar weer eens stofzuigen(Wat ik altijd weer doe als zij slaapt, en dus haar kamer over sla...)
Lief dat je het vraagt! Het gaat allemaal goed, ik heb alleen tijd (en slaapquote:Op woensdag 9 november 2016 16:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker groeien!
Gaat alles goed met jou en de kleine man? (Je postte hier vaker mee toen je hier nog niet hoorde)
Ja wij hadden in eerste instantie ook zo iets van "oh leuk ze is aan het.. hmm wacht ff"quote:Op woensdag 9 november 2016 21:24 schreef Soof-87 het volgende:
Kreeg pas na 10 sec de seksuele associatie met dat woord.
is wel een goede ja en met bijna elk woord zal wel op de een of andere manier een seksuele associatie te maken zijn zolang het maar geen algemeen bekende term is vinden we het al goedquote:Op woensdag 9 november 2016 21:53 schreef Molo het volgende:
Sabbelen?
Al ken ik Fokkers die dat ook voor op clit zuigen gebruiken
Ja TMI ja, maar zo rollen sommige mensen
Normaal gesproken is dat eigenlijk wel zo. Dat is elke dag iig mijn strevenquote:Op donderdag 10 november 2016 09:11 schreef Unihipili het volgende:
Verwacht ze dat je elke ochtend fris en fruitig opstaat met baby ofzo?
Klinkt alsof het supergoed gaat. Ach, ze moeten daar toch ook wat hè? Zij zien niet wat jij elke dag ziet en dat is een goed drinkend blij (en heel mooi) meisje!quote:Op donderdag 10 november 2016 10:11 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind mijn speknek er prima uitzien ja Ze geeft ook zelf aan wanneer ze niet meer wil drinken, dan duwt ze de fles weg met haar tong Ze drinkt bij mijn schoonmoeder wel beter dan op het kdv, maar daar is het ook drukker natuurlijk en haalt ze in de avond prima in
Zo denk ik er ook over. Ik post hier uiteindelijk ook toch af en toe foto's en gewoon zijn naam. Ik zie niet zoveel leeuwen en beren op de weg. Op FB posten doe ik soms, maar erg weinig, ook gewoon omdat ik FB steeds stommer vind.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:31 schreef PiperMaru het volgende:
Ik vind het ook een lastige kwestie met foto's! Had me vooraf voorgenomen om heel gedoseerd te posten, maar had niet ingecalculeerd hoe trots je kunt zijn op je kind en hoe graag je dat wilt delenDus er zijn toch al wel meer foto's gepost, hier en op FB, dan ik me had voorgenomen. Goed om daar weer even bewust over na te denken. Aan de ene kant zie ik er niet echt kwaad in, maar het lastige is gewoon dat je de eventuele gevolgen nu niet kunt overzien. Dus better safe than sorry.
Ik vind overigens wel dat je aan anderen mag vragen om geen foto's van je kind, of alleen na overleg/toestemming van de ouders op FB te zetten, zeker met een goede uitleg erbij! Misschien kan je vader een andere uitlaatklep vinden voor zijn trots, Mies (besloten WhatsApp-groepje ofzo).
Heerlijk die ontploftieten hèquote:Op donderdag 10 november 2016 09:11 schreef Unihipili het volgende:
Verwacht ze dat je elke ochtend fris en fruitig opstaat met baby ofzo?
Nazil sterkte.. omgaan met manflu is pas een manflu waard.
Hier heeft mevrouw ongeveer 6u aaneen geslapen. Hallo ontploftiet
. Gisteren en eergisteren ook al zo'n 4-5.
quote:
SPOILER: daad bij het woordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ga ik zeker doen! Wat was het heerlijk vanmiddag, maar na twee uur hebben we hem maar wakker gemaakt en gevoed.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ook pas na een paar weken hoor Soof. Eerst liep ik echt op eieren en was ik super gestrest.
Fijn dat hij zo goed slaapt nu! Nu volhouden en vast ritueel van maken..
Ik heb wat schrik dat het een grote vetzakkerij wordt op die manierquote:Op donderdag 10 november 2016 07:30 schreef Crumpette het volgende:
Twink, fijn dat het beter gaat. Als je wilt checken of het van de AR komt kun je gewoon een paar voedingen met pure jbpm verdikken natuurlijk! Maar alleen rooiige acne had T niet, hij had ook rode huid rond zijn oogjes die nog het meest leken op eczeem. Dat was meer de trigger voor mij.
Gelukkig maar dat jij dat doet want wat een knap jongetje!quote:Op donderdag 10 november 2016 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nazil, manflu boks... hier ook 1 met terminale snotneuzeritus.
Molo beterschap voor je larfje.
Oef Quoi dat is een domper! Geniet van je wijntje.
Wb foto's... tja ik spam mn kinderen wel hier en op fb, is een keuze die ieder voor zich moet maken.
En dat! Good job gm!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij dat doet want wat een knap jongetje!
Wij bakerde ook in, maar zijn van de week overgestapt op een slaapzak met mouwen en dat gaat prima, F is nu 4,5 maand.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:53 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen! Wat was het heerlijk vanmiddag, maar na twee uur hebben we hem maar wakker gemaakt en gevoed.Heerlijk zo'n grote tuk!! (En nu hoop ik snel zonder inbakerdoek. Zal CB eens vragen hoe ze daar over denken.)
Quoi, damn zeg... dat duurt inderdaad veel te lang. Hoop dat het meevalt!
Awh dank jequote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij dat doet want wat een knap jongetje!
Grote vetzakkerij? Wat bedoel je? Ik vond de AR voeding behoorlijk dik. Ik geef nu 1 afgestreken nutriton-schepje (let op, het schepje, niet nutritonquote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb wat schrik dat het een grote vetzakkerij wordt op die manier.. valt het mee? En wil het dan nog door de speen? Momenteel gebruiken we level 2 dr brown. Hoe gaat het met de ontlastig nu je het zo doet?
Wel het overwegen waard want dat pukkelhuidje nu ..![]()
Overigens is dat het enige. Niet zoals bij jou idd ook nog bij de oogjes enzo gelukkig.
Room sorry moest stiekem wel lachen om de poepexplosie![]()
Quoi wat zuur!![]()
Hier 7 weken na dr bevalling nog niet ongesteld terwijl ik geen bv geef.. maar wel al een paar weken het gevoel dat het elk moment kan gebeuren. Rete irritant
Ik heb er net maar sokjes omheen gedaan, maar vind het ook wel zielig dat ze dan niet met haar vingertjes kan spelen, of duimen. Bovendien worden die sokjes zo nat aan haar handen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:32 schreef Molo het volgende:
Oh wat zielig zeg
Heb je dan nog iets aan anti krabwantjes ofzo?
[ Bericht 6% gewijzigd door Arja op 11-11-2016 00:37:50 ]
Dankjewelquote:Op donderdag 10 november 2016 22:40 schreef Molo het volgende:
Lieffff
En wat een mooi sprekend bekkie heeft ze toch
Waar heb je dat mutsje vandaan?
ik heb geloof ik al twee maanden niets meer nieuw gekocht op een jasje na (een cape met darwing duck vleugelsquote:Op donderdag 10 november 2016 22:46 schreef Arja het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
https://o-maatje.nl/
En niet boos bij me terugkomen als je te veel leuke dingen ziet.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik heb er net maar sokjes omheen gedaan, maar vind het ook wel zielig dat ze dan niet met haar vingertjes kan spelen, of duimen. Bovendien worden die sokjes zo nat aan haar handen.
Morgen rits ik de mouwen wel aan de slaapzak. Die zijn wat te lang dus helpt ook wel denk ik.
Over mutsjes gesproken (nog voor de toestand met haar huid). Niet quotenNu al wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sneu van haar huid hoor, wat smeer je erop nu?
Hier is het vroeg dag geworden helaas...vannacht om 1 uur ook al gespookt, terwijl ze net weer 2 nachten doorsliep. Jammer de bammer.
Agos voor je uk enquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:32 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben echt een extreem gevalletje verlatingsangst nu. 's Nachts als hij wakker wordt dus steeds maar tussen ons in slapen. Afgelopen nacht wel 1 keer stil kunnen krijgen in zijn eigen bed, maar om 3 uur alsnog bij ons.
Maar echt lastig vind ik het vooral overdag. Steeds als ik uit beeld ben is het echt hysterisch brullen. Dus douchen is eigenlijk al niet mogelijk, naar de wc gaan is weinig ontspannend.
Ik vind het zo sneu voor ons mannetje, want ik wil zo graag dat hij weet dat wij sowieso altijd in de buurt zijn. Dat intense gehuil met tranen, dan breekt mijn hart
Tips hierin zijn echt heel erg welkom.
We smeren een hormoonzalf op de eczeem en een vette lanettecreme op de eczeem en krentenbaard.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:08 schreef Sull het volgende:
[..]
Nu al weg![]()
Sneu van haar huid hoor, wat smeer je erop nu?
Hier is het vroeg dag geworden helaas...vannacht om 1 uur ook al gespookt, terwijl ze net weer 2 nachten doorsliep. Jammer de bammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha-ha. Ook de foto's in juist licht zijn niet goed gelukt. Zoveel hersens hebben we gelukkig nog wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:04 schreef Unihipili het volgende:
Ghehe ja Quoi wat wil je met tegenlicht.
Goeie tip, want dat heb ik vanmorgen toevallig al gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:04 schreef Unihipili het volgende:
Ghehe ja Quoi wat wil je met tegenlicht.
LeSage: kun je baby niet meenemen naar de douche? Of samen douchen zelfs. Ik ga of samen zittend douchen of leg baby op verschoonkussen op de grond.
Voor wc gebruik ik of de wagen of een wasmand met stevig kussen erinpast precies en kan ze me aankijken wat in de wagen niet lukt. En bij huilen kan ik zo pink aanbieden. Niet dat het dan wel ineens ontspannen plassen is
. Ik ben altijd blij als vriend thuis komt; dan kan ik even rustig naar de wc.
En dan vraag ik me af: wat nou als ze het niet goed hadden gevonden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Miezziej het volgende:
M kan dat niet, zo vroeg slapenMisschien komt dat omdat ze ons overdag mist ofzo, tijdens mijn verlof sliep ze wel vroeger.
Bij het CB vroegen ze ook of ze al klokje rond sliep. NopeMeestal ergens tussen de 4 en 6 uur en soms een uitschieter naar 7 uur. Dat vonden ze gelukkig wel okee
vannacht was het half 4, en dat vond ik stom want de wekker van man ging weer om 5 uur
Maarja zo aan de borst heeft ook wel weer wat
Fijn! Nu de kraamperiode die past bij je bevallingquote:Op zaterdag 12 november 2016 05:48 schreef Roomsnoes het volgende:
Lief dat je het vraagt!
Goed! We zijn allemaal beter en houden snotterig bezoek lekker buiten de deur. S hoest een piepklein beetje dus we houden ons rustig. Tis buiten -8 nu dus dat is ook wat te koud voor 'm.
Klinkt alsof je al weet wat handig is..quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:06 schreef Molo het volgende:
Ja dat had ik best over willen slaan zeg maar
Straks intocht Sinterklaas, onwijs veel zin in al een half jaar ofzo, maar ik zie het nu op dit moment even niet zo zitten, en een zooi vrienden en familie komt hierheen, dus zo maar even sparren met mijn man wat nou handig is
LOLZquote:Op zaterdag 12 november 2016 07:11 schreef Nazil het volgende:
Omdat baby wakker was en nu tussen ons in ligt en ik het geen fijn idee vindt dat wij dan beide in slaap vallen. Moet jij zeggen trouwens, jij gaat gewoon shoppen
Met een verschoonkussenhoes er omheen kan hij niet wegzakken. Dan is het echt een heerlijk nestje. Ik deed er dan meestal nog een dekentje strak instoppen en dan sliep hij altijd heerlijk. Inmiddels slaapt S. tussen ons in op zijn verschoonkussen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:44 schreef Nazil het volgende:
Hij ligt nu tussen ons in op een voedingskussen zodat zijn hoofd ook hoger ligt en bij ons is. Vannacht ga ik idd zijn hoofdeinde verhogen en iets van neusspray halen. Hij slaapt nu gelukkig lekker, ik blijf wakker want vertrouw het niet helemaal met voedingskussen (dadelijk glijdt hij er vanaf ofzo, en komt er dan in te liggen). Hopelijk kan ik straks bijslapen en neemt man hem even.
Omdat klim- en klauterbaby.quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:09 schreef Molo het volgende:
Zijn jullie nou allemaal wakker omdat je dat wilde, omdat baby wakker is, of omdat ziek ofzo?
Dit is toch GEEN TIJD MENSEN!
Ik wil slapen
Net wel weer kleertjes besteld
Jurkje met vosjes erop, want te leuk
Nee, ik zit hier voor de lol in een donkere huiskamerquote:Op zaterdag 12 november 2016 07:09 schreef Molo het volgende:
Zijn jullie nou allemaal wakker omdat je dat wilde, omdat baby wakker is, of omdat ziek ofzo?
Dit is toch GEEN TIJD MENSEN!
Ik wil slapen
Net wel weer kleertjes besteld
Jurkje met vosjes erop, want te leuk
Kom je nasr Noorwegen? Tof! Waar?quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:13 schreef Molo het volgende:
[..]
LOLZ
Ja ok, maar shoppen
En moest thermokleding hebben voor weekend Noorwegen half december met wat fokkers, dus mooi excuus om wat babyzooi erbij te mikken
En slim wel, geef je mini maar lekker veel kusjes tussendoor, je ligt er gelukkig toch vlakbij nu
Ik ga mij weer eens naar bed begeven en ook mevrouw wat kusjes geven
ik heb de isi mini buddy dus das niet zo makkelijk met een kussenhoes er omheen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Met een verschoonkussenhoes er omheen kan hij niet wegzakken. Dan is het echt een heerlijk nestje. Ik deed er dan meestal nog een dekentje strak instoppen en dan sliep hij altijd heerlijk. Inmiddels slaapt S. tussen ons in op zijn verschoonkussen.
Misschien een idee om op de bank te gaan slapen/hangen? Heb ik gisternacht gedaan, half rechtop met genoeg kussens in mn nek, uk op mn borst. Zo lag ze wat rechterop, kon ik wat slapen maar was ik dichtbij genoeg om evt veranderingen gelijk te horen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:36 schreef Nazil het volgende:
Man verklaart mij ook voor gek dat ik wakker ben gebleven maar ik vond het geen fijn idee.
Slapend gaat het goed, als hij wakker is heeft hij keelpijn en moet veel hoesten en niesen.
Bezoekje aan de psych?quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:05 schreef Miezziej het volgende:
Hier slaapt M nog regelmatig tussen ons in of naast mij. Gewoon op het bed![]()
Ze heeft stemmingswisselingen denk ikNet huilennn en nu vrolijk aan het kletsen
In de vossen Tula bij Koos rechts van de kade waar hij aan komtquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:29 schreef Quoi het volgende:
Ik zal straks even goed kijken op TV. Ik pik jouw larfje er zo uit!
Veel plezier
Met de psych kan je niet vroeg genoeg beginnenquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:00 schreef Quoi het volgende:
Primeur: ik heb gejogd! Waarom bestaan er geen mijlpaalkaarten voor moeders? Heerlijk in de vrieskou vanmorgen, in de natuur, zonnetje dat doorkwam. Het voelde geweldigHeel traag hoor, zonder buiten adem te raken.
En nu opwarmen met koffie en een warme baby op schoot.
@Molo: Al besloten wat je doet met de sinterklaasgezelligheid? Klinkt als even teveel voor dit moment. Hoop dat larfje snel weer opknapt hoor!
[..]
Bezoekje aan de psych?
Nu al een echte vrouwquote:Op zaterdag 12 november 2016 08:05 schreef Miezziej het volgende:
Hier slaapt M nog regelmatig tussen ons in of naast mij. Gewoon op het bed![]()
Ze heeft stemmingswisselingen denk ikNet huilennn en nu vrolijk aan het kletsen
Kon ik aan zijn blik zien. We hadden hem in bed zo idd wat je zegt. En net op de bank ook weer. We hebben hem straks wel paracetamol gegeven omdat hij zo slecht was, constant huilen, weer in een hoestbui raken, daar weer meer keelpijn van krijgen, etc. Verder neusspray gehaald en knorretje is gewoon weer L. nu. Hij ligt atm in de wipstoel te slapen, dan ligt hij ook wat rechtop.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Misschien een idee om op de bank te gaan slapen/hangen? Heb ik gisternacht gedaan, half rechtop met genoeg kussens in mn nek, uk op mn borst. Zo lag ze wat rechterop, kon ik wat slapen maar was ik dichtbij genoeg om evt veranderingen gelijk te horen.
Hoe weet je dat hij keelpijn heeft?
Lees toevallig over GLOW, is het mooi dit jaar? Wij twijfelen of we deze week een rondje zullen doen met Twix in de doek.quote:Op zondag 13 november 2016 12:07 schreef PiperMaru het volgende:
Mooi Lesage! Maar inderdaad hopen dat het nooit nodig is. Hebben je schoonbroers zelf ook kinderen?
Ik zag nog een lieve foto van M. van Miezziej
Wij hadden gisteren een enerverend avondje... We gingen de stad in voor GLOW (=lichtkunstfestival) met O. in de draagdoek. Het was echt fucking koud alleen, enorm druk en veel harde muziek. O. leek het prima te vinden maar ik was toch steeds bezig met hem, heeft hij het niet te koud, is het niet te druk voor hem, is de muziek niet te hard? Wat is het dan toch lastig dat ze niet kunnen praten... Uiteindelijk wel goed aangevoeld dat het genoeg voor hem was en naar huis gelopen, 2 minuten voor we thuis waren had hij er genoeg van, honger en begon te huilen. Na zijn fles was hij nog uren onrustig, maar weet niet of dat van alle prikkels kwam of gewoon krampjes. Uiteindelijk was het half een ofzo voor we sliepen. Toch wel blij dat we gegaan zijn, het blijft uitproberen allemaal.
Vandaag even een dagje niks
quote:Op zondag 13 november 2016 12:16 schreef Malteser het volgende:
[..]
Lees toevallig over GLOW, is het mooi dit jaar? Wij twijfelen of we deze week een rondje zullen doen met Twix in de doek.We hebben maar een paar dingen gezien, eigenlijk te weinig om er een oordeel over te geven. De projecties op het stadhuis en de Catharinakerk waren in ieder geval zoals elk jaar heel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, precies die 2 hebben wij gisteren gezien.quote:Op zondag 13 november 2016 12:23 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
We hebben maar een paar dingen gezien, eigenlijk te weinig om er een oordeel over te geven. De projecties op het stadhuis en de Catharinakerk waren in ieder geval zoals elk jaar heel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op zondag 13 november 2016 12:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, precies die 2 hebben wij gisteren gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2016 12:16 schreef Malteser het volgende:
[..]
Lees toevallig over GLOW, is het mooi dit jaar? Wij twijfelen of we deze week een rondje zullen doen met Twix in de doek.Wij zijn vorig jaar half verdrukt in dat park. Zo akelig. Veel te druk, veel te krappe doorgangen en geen begeleiding van de organisatie. We hebben uiteindelijk een heel stuk om moeten lopen om naar de auto te komen zonder de drukte door te hoeven. Het grote plein met de show vond mijn dreumes wel erg leuk toen. Lekker dansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn muppet heeft het tofste spelletje ooit ontdekt, sokken uit een bakje trekken en ze dan de hele woonkamer door strooien![]()
Niks bijgelezen?! Hoe durf je!quote:Op zondag 13 november 2016 18:18 schreef Burdie het volgende:
Ja, een veel beter hersteloord dan het ziekenhuis.
eigen bed
.
Ik heb nog niks bijgelezen, maar ga gewoon langzaam aan weer proberen wat aan te haken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |