just grab them right by the pussyquote:Op maandag 7 november 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
Maar ik kreeg ook geen hoogte van mezelf want als ik nu terugkijk waren zij objectief gezien gewoon heel knap en nog lief ook dus had er bij mezelf wel een belletje moeten gaan rinkelen
Is ook wel lastigquote:Op maandag 7 november 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
Maar ik kreeg ook geen hoogte van mezelf want als ik nu terugkijk waren zij objectief gezien gewoon heel knap en nog lief ook dus had er bij mezelf wel een belletje moeten gaan rinkelen
Ja ik was echt laatquote:Op maandag 7 november 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel lastigJij kwam er opzich ook wel laat achter volgens mij, of dat je het echt voor jezelf bepaalde. Meestal hebben jongens dat al aan het begin van de puberteit toch.
Ik zag juist alleen maar oudjes en paar 20'ersquote:Op maandag 7 november 2016 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoor van iedereen hier alleen maar 16-jarigen
Ik vind dat snelle flikkerende witte licht pas kut. Daar krijg ik echt epilepsie vanquote:Op maandag 7 november 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Kreeg in die laserlightroom van Karlovy wel epilepsiegevoelens![]()
[ afbeelding ]
Czech Republicquote:Op maandag 7 november 2016 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoor van iedereen hier alleen maar 16-jarigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
five floors of whoresquote:Op maandag 7 november 2016 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Tootmans ben je al bij die 5 verdiepingen club geweest (ben alweer naam vergeten, lazorni nogwattes??)
Dat vind ik dan juist wel weer chillquote:Op maandag 7 november 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat snelle flikkerende witte licht pas kut. Daar krijg ik echt epilepsie van
Hm. Toen vond ik het nog vanzelfsprekend om jongens interessant te vinden.quote:Op maandag 7 november 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was in de eerste klas van de middelbare, toen was ik 12
Muah je moet niks, iedereen op zijn eigen tempo.quote:Op maandag 7 november 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik was echt laat
Had eerder moeten weten
Dan wil ik gewoon meteen weg uit die ruimte.quote:Op maandag 7 november 2016 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist wel weer chill
die gladde? Wat een kut zaal is datquote:Op maandag 7 november 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Zoveel mensen die op hun bek gingen bij jazz dansvloer
Jijzelf?quote:Op maandag 7 november 2016 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm. Toen vond ik het nog vanzelfsprekend om jongens interessant te vinden.
Nee altijd op mannenquote:Op maandag 7 november 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah je moet niks, iedereen op zijn eigen tempo.
Maarja als je begint te masturberen rond je 12e en je denkt dan altijd aan mannen weet je het wel tochOf dacht je gewoon aan iets heel abstracts dan. Fappen op de appeltaart die je moeder had gebakken ofzo
Jaaquote:Op maandag 7 november 2016 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
die gladde? Wat een kut zaal is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |