Soww, dus esthetisch is ze perf.quote:Op maandag 7 november 2016 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou me van mijn ex niks verbazen.
Heeft regelmatig dikke monies gekregen om naakt te poseren voor foto's en schilderijen.
Wil niet ladenquote:
Bijna 20, verlies m'n wilde babyhaartjesquote:Op maandag 7 november 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow dan heb ik je al echt lang niet meer gesproken. De vorige keer dat ik je sprak gedroeg je je alsof je 12 was.
quote:Op maandag 7 november 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die dames smoorverliefd op je en jij wist niet wat je ermee moest
ja maar basisschool hequote:Op maandag 7 november 2016 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow dit is nieuw voor me
gewoon meer dan ik he latente hetero
Opso die opgroeit, wat een prachtig moment * JR-Style-93 pinkt een traantje wegquote:Op maandag 7 november 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bijna 20, verlies m'n wilde babyhaartjes
Ik kan wel een fokster noemen die ik knapper vind.quote:Op maandag 7 november 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soww, dus esthetisch is ze perf.
Nu jij nogquote:Op maandag 7 november 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso die opgroeit, wat een prachtig moment * JR-Style-93 pinkt een traantje weg
quote:Op maandag 7 november 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja op de basisschool ging dat nog wel
Maar weet nog dat in de eerste klas twee chicks nogal verliefd op me waren. Kreeg ook cadeautjes en kaartjes enzo en ik voelde niks voor een van beideHopelijk is hun zelfvertrouwen hersteld als ze nu horen dat ik homo ben en het niet aan hen lag.
Hahaha wat zielig. Klinkt wel echt heel raar om meteen cadeautjes te geven maarja.quote:Op maandag 7 november 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja op de basisschool ging dat nog wel
Maar weet nog dat in de eerste klas twee chicks nogal verliefd op me waren. Kreeg ook cadeautjes en kaartjes enzo en ik voelde niks voor een van beideHopelijk is hun zelfvertrouwen hersteld als ze nu horen dat ik homo ben en het niet aan hen lag.
Hahahaha dat is echt heel kut.quote:Op maandag 7 november 2016 23:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ik had afgelopen zaterdagnacht een of ander mokkel dat me vast begon te pakken en half aanrandde, ik zo gebaren ga weg ga wegwant vlakbij stond een veel leuker meisje
maar helaas, die ene begreep de hint wel maar dat leuke meisje niet
Haha, zou wel leuk zijn geweest als lelijke chick bleef hangen en die knappe dacht dat je haar wegstuurdequote:Op maandag 7 november 2016 23:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ik had afgelopen zaterdagnacht een of ander mokkel dat me vast begon te pakken en half aanrandde, ik zo gebaren ga weg ga wegwant vlakbij stond een veel leuker meisje
maar helaas, die ene begreep de hint wel maar dat leuke meisje niet
Karlovy lazne en neequote:Op maandag 7 november 2016 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Tootmans ben je al bij die 5 verdiepingen club geweest (ben alweer naam vergeten, lazorni nogwattes??)
Jaquote:Op maandag 7 november 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha dat is echt heel kut.
Nee bah bahquote:Op maandag 7 november 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha, zou wel leuk zijn geweest als lelijke chick bleef hangen en die knappe dacht dat je haar wegstuurde
Maar het mokkel vond je niks?
ik hoor van iedereen hier alleen maar 16-jarigenquote:Op maandag 7 november 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja die
Why not, leuke chicks daar hoor
Haha jaquote:Op maandag 7 november 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha wat zielig. Klinkt wel echt heel raar om meteen cadeautjes te geven maarja.
Jij was natuurlijk de stille rustige jongen waar ze niet echt hoogte van kregen. Mysterieus genot
Gewoon genoeg drank naar binnen gieten en dan maar aanpappen met die chick die toch al smacht naar je piem0lquote:
Hoe oud was je?quote:Op maandag 7 november 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
Maar ik kreeg ook geen hoogte van mezelf want als ik nu terugkijk waren zij objectief gezien gewoon heel knap en nog lief ook dus had er bij mezelf wel een belletje moeten gaan rinkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |