Ja en whatsapp maar dat is voor m'n potentieeltjequote:Op maandag 7 november 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh leuk ga je FOK! gebruiken als studieontwijkend gedrag![]()
gaat wel hoor
Dat is het leven kaneeltjequote:Op maandag 7 november 2016 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Beetje dronken worden met collega's terwijl je morgen weer moet werken.
Goede zaak.
Zware leef. Hele week vrij hierquote:Op maandag 7 november 2016 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Beetje dronken worden met collega's terwijl je morgen weer moet werken.
Goede zaak.
Ben je alweer een blonde god aan het hosselen?quote:Op maandag 7 november 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en whatsapp maar dat is voor m'n potentieeltje![]()
(
)
Gaat wel? Moet ik iemand stompen of
0quote:Op maandag 7 november 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel sollicitaties heb je uitstaan
Dit keer werd ik gehosseld.quote:Op maandag 7 november 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je alweer een blonde god aan het hosselen?
nee hoor is niet nodig
heb je hem al geneukt?quote:Op maandag 7 november 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit keer werd ik gehosseld.
Hoe gaat het met het allerleukste baby van 2016
Ook gewoon in mijn vrije tijd naar werk gaan omdat mijn leerlingen me graag willen zien.quote:
Lekker lui hoor.quote:Op maandag 7 november 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zware leef. Hele week vrij hier
het baby. Je moet duidelijk nog even leren voor je Nederlandse S.Oquote:Op maandag 7 november 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit keer werd ik gehosseld.
Hoe gaat het met het allerleukste baby van 2016
Wow laat ons eerst nog genieten van de dates.quote:Op maandag 7 november 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je hem al geneukt?
goed hoor, die kruipt lekker in het rond
Fokkiequote:Op maandag 7 november 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het baby. Je moet duidelijk nog even leren voor je Nederlandse S.O
met seks kan je niet genieten van dates?quote:Op maandag 7 november 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow laat ons eerst nog genieten van de dates.
Ahw cutieIk ga hem koppelen aan baby van vriendin
![]()
Heeft hij een auto gekocht?quote:Op maandag 7 november 2016 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie![]()
Heb je Heppie's kekke bak al gezien?
Volgend jaar stage/afstuderen, maar heb waarschijnlijk een plek in the pocket. Gaat snelquote:Op maandag 7 november 2016 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook gewoon in mijn vrije tijd naar werk gaan omdat mijn leerlingen me graag willen zien.
Het was een goede avond.
Beetje netwerken dit dat.
[..]
Lekker lui hoor.
Heb je al bijna diploma Opso?
Stiekem hoopte ik dat niemand het zag want wilde eigenlijk baby'tje zeggen snap jequote:Op maandag 7 november 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het baby. Je moet duidelijk nog even leren voor je Nederlandse S.O
Ja, beetje jammer is datquote:
Nieuwe baan en gelijk auto's kopen?quote:Op maandag 7 november 2016 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie![]()
Heb je Heppie's kekke bak al gezien?
Goed bezig.quote:Op maandag 7 november 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgend jaar stage/afstuderen, maar heb waarschijnlijk een plek in the pocket. Gaat snel
Doei straks maak je hem ook nog gayquote:
Nee want we hebben mekaar nog maar 1 keer heul kort gezienquote:Op maandag 7 november 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met seks kan je niet genieten van dates?![]()
mijn neefje ging vorige week al met een hele club baby's naar een of ander ballenbak klautergebouwtje, dus die heeft al wat keuze om te hosselen.
Celbiologie, beetje research stage want ik denk dat ik ga doorstuderen dus moet even goede basis fixen. Keuzes keuzes.quote:Op maandag 7 november 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nieuwe baan en gelijk auto's kopen?
Nice.
[..]
Goed bezig.
Waar wil je stage gaan lopen?
Heb je dit al gezienquote:Op maandag 7 november 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Doei straks maak je hem ook nog gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |