Meeste voetbalkennis: GGMMquote:Op maandag 7 november 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lachwekkend dat ik geen nominaties heb.
Ik vind het wel meevallen. Ik heb ook een prima tsat volgens mijquote:Op maandag 7 november 2016 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach het blijft klantenservice en dus een hondenbaan
quote:Op maandag 7 november 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand probeerde te vliegen met een rijbewijs. Manmanman
😂quote:Op maandag 7 november 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Lolquote:Op maandag 7 november 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Neen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:56 schreef JanCees het volgende:
Als je van Amsterdam naar Groningen vliegt kan je dan wel met rijbewijs?
Gewoon goede pogingquote:Op maandag 7 november 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Domme mensen![]()
Had laatst prepaidklant aan de lijn, die vroeg zich serieus af of hij een nieuwe telefoon zou krijgen als hij z`n prepaid zou behouden. Ben je dan in de 20
Hahaha die dacht ff iphone te pakkenquote:Op maandag 7 november 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Domme mensen![]()
Had laatst prepaidklant aan de lijn, die vroeg zich serieus af of hij een nieuwe telefoon zou krijgen als hij z`n prepaid zou behouden. Ben je dan in de 20
Halloquote:
ik ga dat ook proberen met m'n sim onlyquote:Op maandag 7 november 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahaha die dacht ff iphone te pakken
Oh leuk ga je FOK! gebruiken als studieontwijkend gedragquote:Op maandag 7 november 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een verwelkoming
Ja JR, alhoewel ik nu stik in de boeken en tentamenswhat about you.
hoeveel sollicitaties heb je uitstaanquote:Op maandag 7 november 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh leuk ga je FOK! gebruiken als studieontwijkend gedrag![]()
gaat wel hoor
Vies duur die abo`s wel van nieuwste 7. Wel jammerquote:Op maandag 7 november 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahaha die dacht ff iphone te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |